Je bent me net een paar seconden voor, ik wilde juist een reactie gaan posten. Ik begon ineens te twijfelen - want inderdaad, volgens mij bedoelde ik dus 25x-NBOMe in plaats van 25x-NBOH (ik heb het flesje nog ergens in m'n huis liggen, maar te lui om te zoeken). De vraag die ik ging stellen was: is daar nog een wezenlijk verschil tussen in effecten, zowel psychedelisch als fysiek? Is de één significant minder of meer lullo dan de andere?
Het antwoord is dus ja.
Argh, ik ga nu toch even m'n flessie opgraven, wil nu ook weten welke het is, boom of booh. (Hoe spreek je die shit überhaupt uit?)
* Found: ik heb 25E-NBOMe, opgelost 200 ug/s. Als ik het goed begrijp heeft deze dus het hogere eikel-gehalte...? Of? En wat is dan weer het verschil met 25I-NBOMe? Want die kom ik vooral tegen als ik het op Google intyp. Veel vragen.
En ja, Alexander Shulgin - geloof ik - zei iets in de trant van 'ieder psychedelicum is prachtig, vanwege zijn eigen unieke eigenschappen', en dat is een mooi uitgangspunt, maar laten we wel eerlijk zijn, Hitler had ook zijn eigen unieke eigenschappen, maar of hij een prachtig mens was... kunnen we over twisten.