Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste ervaring NEP

Eerste ervaring NEP

117 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
g
gentedimareLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voila alles op! En ik stop een tijdje
g
gentedimareLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pillen hebben weinig tot geen effect gehad 1 goed ding nu heb ik niets meer in huis van verdovende middelen en ook geen geld dus kan niets kopen
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wiet/hash ben ik ook al héél lang mee gestopt. Niet echt visuals en met xtc ook niet echt... tenminste in vergelijking met truffels ofzo. Dan zou ik dubbel zien van de drank ook visuals moeten noemen, maar dat vind ik wat te ver gaan 😃
H
Harry16Lid
01-01-2024, 00:00
#4
WackyJello zei:
Oi oi, zie dat er veel is gereageerd en ben vol goede hoop dat dat grotendeels nuttig, zinnig en constructief commentaar was. Ik ga het even niet allemaal lezen want a) ik zie maar 4 procent en jouw tekst voorgelezen krijgen was (normaal niet hoor) vandaag te frustrerend en b) het is te veel, wat me bij voorbaat mijn welgemeende excuses aan doet bieden voor (zo ik hoop) overlaps.

Hoi,

Ik ga op je vorm niet in. (Hoop dat je progressie geboekt hebt, en anders lekker doorgaan of een andere hobby uitbuiten.)

Anyway, ik klink salty en uit de hoogte. Nou heeft dat een enorm duistere reden: ik gebruik N-Ethylpentedrone al ruim vier jaar elke(!) dag. Ja. Ik weet het. Het is m'n motor, motivator, moeder (lang verhaal maar waar jij er geil van wordt (Freud, bel me), voel ik me van een lijn geborgen, warm (iets met nooit liefde van m'n moeke gehad, huilie, maar als ze dat gedaan had, ben ik vrij zeker dat het had gevoeld als die net goed getimed, gelegde lijn). Waar ben ik? Oja, thuis.

Maar verheerlijkend als dit alles klinkt, verplicht ik mij (en dat doe ik ook oprecht) iedereen te waarschuwen. Natuurlijk: doe 't 'ns (verantwoordelijk). Met vrienden is leuk, mensen op het spectrum schieten door naar de meest sociale op aarden en zo. Maar hou het bij een LA-GE frequentie. Eens per maand? Barely acceptabel.

Mijn eerste keer was drie bommen (bomvolle vloeitjes) en 72 uur zo aan als aan kan zijn.

Toch ben ik nooit meer gestopt. Belangrijk om hierbij te vermelden is dat ik dit dagelijks combineer met inmiddels 3-8 stuks 0,5mg Norflurazepam (hiervoor Flunitrazolam, maar dat verhaal is echt ugly).

Daarnaast drink ik stevig. Stevig.

Ik leef nog! Maar tragisch ben ik wel. En ik ben gaan vapen ook nog. De NEP, en als die bongy er staat, en met de aanstaande ban gooi je er zo alles in wat je maar wil en kan.

Dus.

Ik ben een junk, en uit '87 dus in mijn tijd was dat chic.

Maar het is triest.

O, genoeg over het weer. Even jouw verhaal: ben je goed bij je eventuele paasei? Dat hele compulsieve bijdoseren klinkt uit mijn mond raar, maar ik ben dan wel een dagelijkse gebruiker, ik hang niet als een stofzuiger boven m'n sruface.

Ik neem drie/vier hits a day en oraal vind ik bollocks.

Nee maaaaaar 650mg - en ja ik besef wat hierboven staat - is echt gewoon... ook zielig.

Ik doe een week van 1/2 gram (is erger geweest) en IK ben ONBELANGRIJK maar voelde wel de jeuk éven aan te stippen dat bijna slachtofferschappish neertikken 'oooo jeeee ik nam zóveel!' mij ergert.

Ik zal velen van jullie irriteren. Guess what? Jammer :(

Hoop dat je naast betere reports verantwoordelijker gebruikt nu.

En, noem het ironie, Lang Leve N-E-P!

X
Klik om te vergroten...
Hoe kun je nu iedere dag een cathinone gebruiken zonder bijwerkingen?
je gebruikt dit al 4jaar?
Ik geloof hier eerlijk gezegd niet veel van maja moet jij weten wat je ermee doet.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hij neemt er ook rc benzo bij, om denk ik de negatieve bijwerkingen te counteren.
T
TripVonSpeaz88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Fijn om eens mede liefhebbers van NEP te zien...

Na jaren lang speed en coke misbruik is dit wel echt een uitkomst, lekker fit als van pep en een soort van lekkere high als bij coke, alleen is de zucht een heel stuk minder waardoor mn hoofd niet die dip krijgt als bv van coke...

Ik vind het persoonlijk een soort mmc, maar dan potenter.

Verdeel me regelmatig wel eens een gram over 24 uur, maar na de eerste die altijd wel dik is, moet je echt minder bij nemen...iets teveel en je word er ook redelijk ongemakkelijk van

Wat ik persoonlijk erg chill vind is dat de mindfuck een heel stuk minder is dan wanneer je gram sos op is...je komt jezelf wel tegen als je ligt te draaien, maar je voelt je echt minder kut

1 van de beste stims wat er zijn!!!

En ook nog rete goedkoop en zuiverder dan de meeste straat stims!!!
T
TripVonSpeaz88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Harry16 zei:
Hoe kun je nu iedere dag een cathinone gebruiken zonder bijwerkingen?
je gebruikt dit al 4jaar?
Ik geloof hier eerlijk gezegd niet veel van maja moet jij weten wat je ermee doet.
Klik om te vergroten...

Als je ooit in je leven een periode van misbruik hebt mee gemaakt dan weet je wel hoever je kunt gaan, zelfs bij dagelijks gebruik!
T
TripVonSpeaz88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
WackyJello zei:
Oi oi, zie dat er veel is gereageerd en ben vol goede hoop dat dat grotendeels nuttig, zinnig en constructief commentaar was. Ik ga het even niet allemaal lezen want a) ik zie maar 4 procent en jouw tekst voorgelezen krijgen was (normaal niet hoor) vandaag te frustrerend en b) het is te veel, wat me bij voorbaat mijn welgemeende excuses aan doet bieden voor (zo ik hoop) overlaps.

Hoi,

Ik ga op je vorm niet in. (Hoop dat je progressie geboekt hebt, en anders lekker doorgaan of een andere hobby uitbuiten.)

Anyway, ik klink salty en uit de hoogte. Nou heeft dat een enorm duistere reden: ik gebruik N-Ethylpentedrone al ruim vier jaar elke(!) dag. Ja. Ik weet het. Het is m'n motor, motivator, moeder (lang verhaal maar waar jij er geil van wordt (Freud, bel me), voel ik me van een lijn geborgen, warm (iets met nooit liefde van m'n moeke gehad, huilie, maar als ze dat gedaan had, ben ik vrij zeker dat het had gevoeld als die net goed getimed, gelegde lijn). Waar ben ik? Oja, thuis.

Maar verheerlijkend als dit alles klinkt, verplicht ik mij (en dat doe ik ook oprecht) iedereen te waarschuwen. Natuurlijk: doe 't 'ns (verantwoordelijk). Met vrienden is leuk, mensen op het spectrum schieten door naar de meest sociale op aarden en zo. Maar hou het bij een LA-GE frequentie. Eens per maand? Barely acceptabel.

Mijn eerste keer was drie bommen (bomvolle vloeitjes) en 72 uur zo aan als aan kan zijn.

Toch ben ik nooit meer gestopt. Belangrijk om hierbij te vermelden is dat ik dit dagelijks combineer met inmiddels 3-8 stuks 0,5mg Norflurazepam (hiervoor Flunitrazolam, maar dat verhaal is echt ugly).

Daarnaast drink ik stevig. Stevig.

Ik leef nog! Maar tragisch ben ik wel. En ik ben gaan vapen ook nog. De NEP, en als die bongy er staat, en met de aanstaande ban gooi je er zo alles in wat je maar wil en kan.

Dus.

Ik ben een junk, en uit '87 dus in mijn tijd was dat chic.

Maar het is triest.

O, genoeg over het weer. Even jouw verhaal: ben je goed bij je eventuele paasei? Dat hele compulsieve bijdoseren klinkt uit mijn mond raar, maar ik ben dan wel een dagelijkse gebruiker, ik hang niet als een stofzuiger boven m'n sruface.

Ik neem drie/vier hits a day en oraal vind ik bollocks.

Nee maaaaaar 650mg - en ja ik besef wat hierboven staat - is echt gewoon... ook zielig.

Ik doe een week van 1/2 gram (is erger geweest) en IK ben ONBELANGRIJK maar voelde wel de jeuk éven aan te stippen dat bijna slachtofferschappish neertikken 'oooo jeeee ik nam zóveel!' mij ergert.

Ik zal velen van jullie irriteren. Guess what? Jammer :(

Hoop dat je naast betere reports verantwoordelijker gebruikt nu.

En, noem het ironie, Lang Leve N-E-P!

X
Klik om te vergroten...
Het is en blijft beter dan speed en coke dagelijks...zuiverder omdat het een rc is...en het werkt net wat anders...ben blij dat k het zelf niet dagelijks doe, maar ik begrijp je wel helemaal waarom dit je stim of choice is!!!
T
TripVonSpeaz88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
OtherShore zei:
En je bent ook een nacht wakker gebleven? Oei. Ik neem aan dat dat ook ongepland was?

Één van de nadelen van NEP (hier volgens mij nog niet genoemd) is de extreem lange nastimulatie. Na een paar keer herdoseren wordt slaap vrijwel onmogelijk (terwijl de positieve effecten allang verdwenen zijn) en dan doemt de volgende valkuil op: de combinatie met downers. Het is een verraderlijke stof
Klik om te vergroten...

Ik zorg zelf dat ik altijd lekker bezig ben met iets...dj-en, pokeren, gamen, neuken...in de comedown...als je afgeleid bent dan valt die na simulatie reuze mee...als de sos uitwerkt dan voel je je pas vercrackt, is dat bij nep een heel stuk minder

Enja, dat is wat stims doen...ze zorgen ervoor dat je wakker blijft
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
TripVonSpeaz88 zei:
Fijn om eens mede liefhebbers van NEP te zien...

Na jaren lang speed en coke misbruik is dit wel echt een uitkomst, lekker fit als van pep en een soort van lekkere high als bij coke, alleen is de zucht een heel stuk minder waardoor mn hoofd niet die dip krijgt als bv van coke...

Ik vind het persoonlijk een soort mmc, maar dan potenter.

Verdeel me regelmatig wel eens een gram over 24 uur, maar na de eerste die altijd wel dik is, moet je echt minder bij nemen...iets teveel en je word er ook redelijk ongemakkelijk van

Wat ik persoonlijk erg chill vind is dat de mindfuck een heel stuk minder is dan wanneer je gram sos op is...je komt jezelf wel tegen als je ligt te draaien, maar je voelt je echt minder kut

1 van de beste stims wat er zijn!!!

En ook nog rete goedkoop en zuiverder dan de meeste straat stims!!!
Klik om te vergroten...

Ik moet toegeven dat mijn gebruik van NEP inmiddels af en toe erg uit de hand loopt, en ik dagelijks net zo lang blijf gebruiken tot het zakje leeg is.

Misschien iets om op te letten. De rook-ROA is extreem bijpakkingsgevoelig.

Ik zorg zelf dat ik altijd lekker bezig ben met iets...dj-en, pokeren, gamen, neuken...in de comedown...als je afgeleid bent dan valt die na simulatie reuze mee...als de sos uitwerkt dan voel je je pas vercrackt, is dat bij nep een heel stuk minder

Enja, dat is wat stims doen...ze zorgen ervoor dat je wakker blijft
Klik om te vergroten...

3-MMC had die verDUIVELde nastimulatie niet.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
TripVonSpeaz88 zei:
Na jaren lang speed en coke misbruik is dit wel echt een uitkomst,
Klik om te vergroten...
Als je gevoelig bent voor stim verslaving dan is het gebruiken van NEP ten zeerste af te raden. Gezien de lange werking zit je snel in de problemen.
TripVonSpeaz88 zei:
Als je ooit in je leven een periode van misbruik hebt mee gemaakt dan weet je wel hoever je kunt gaan, zelfs bij dagelijks gebruik!
Klik om te vergroten...
Als je er van hebt geleerd wel inderdaad. Maar als je daarna weer een gram NEP wegzet in 24 uur zit je nog steeds vast in je misbruik/verslaving.
TripVonSpeaz88 zei:
Het is en blijft beter dan speed en coke dagelijks.
Klik om te vergroten...
Kan je dit onderbouwen? Er is omdat het een RC nog niet heel veel bekend over NEP en je kan dus zeker niet stellen dat het 'beter' (wat je daar ook mee bedoelt, het is sowieso slecht voor je) dan coke of speed. Rare vergelijking sowieso want coke werkt veel korter bijvoorbeeld.
TripVonSpeaz88 zei:
als je afgeleid bent dan valt die na simulatie reuze mee
Klik om te vergroten...
Naar mijn eigen ervaring en van meerdere tripreports ben ik het hier totaal niet mee eens. Die na-stimulatie is gruwelijk lang en je wordt er echt niet fit wakker van. Daarnaast had ik er ook een vreselijke kater van. Stuk erger dan bij pep en helemaal erger dan coke, maar dat kan ook subjectief zijn.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Naar mijn eigen ervaring en van meerdere tripreports ben ik het hier totaal niet mee eens. Die na-stimulatie is gruwelijk lang en je wordt er echt niet fit wakker van. Daarnaast had ik er ook een vreselijke kater van. Stuk erger dan bij pep en helemaal erger dan coke, maar dat kan ook subjectief zijn.
Klik om te vergroten...

Wat helpt is drie uur tevoren stoppen en dertig kilometer fietsen, maar ook daar neem ik meestal een Pyrazolam bij.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
FredKroket zei:
Mij lijkt zo'n stuk fietsen en daarmee onnodig deelnemen aan het verkeer terwijl:
- je waarschijnlijk te lang wakker bent en dus slaap tekort hebt
- over gestimuleerd bent door de NEP
- onder invloed bent van een rc-benzo

Een extreem slecht idee.
Klik om te vergroten...

Voor de meeste users het grootste deel van de dag/nacht waarschijnlijk wel.

Geen slaap tekort. Het gaat hier om een NEP binge na een dag werken in de stad in combinatie met 60 km fietsen. En de nacht daarvoor was géén NEP gebruik. De dagen daarna zijn vrij.

Het is midden in de nacht, met helm op en lichten aan met een fluorescerende jas of hesje aan over een apart fietspad door de polder en twee provincies (op spierkracht). Ook houd ik me dan natuurlijk juist aan de verkeersregels en de stoplichten.

Je komt zo laat haast niemand tegen en het is een route in een gebied waar ik sinds mijn geboorte woon.

Die Pyrazolam neem ik meestal als ik thuis ben pas in.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Casrus zei:
Wat helpt is drie uur tevoren stoppen en dertig kilometer fietsen, maar ook daar neem ik meestal een Pyrazolam bij.
Klik om te vergroten...
Mij lijkt zo'n stuk fietsen en daarmee onnodig deelnemen aan het verkeer terwijl:
- je waarschijnlijk te lang wakker bent en dus slaap tekort hebt
- over gestimuleerd bent door de NEP
- onder invloed bent van een rc-benzo

Een extreem slecht idee.
K
KipEiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja bij NEP ga je naar een aantal lijnen niet meer voelen zoals in het begin en verleng je eigenlijk alleen maar het gevoel. Ik had ook een keer dat ik het had gebruikte en niet goed opgelet had dat ik naar de tandarts moest. Daar merkte ik wel dat ik niet helemaal uit mijn woorden kon komen. Ook werd tekst op mijn mobielscherm moeilijker leesbaar maar dat was nadat ik 1 of meer gram op had volgens mij. Daarnaast verschilt NEP erg per vendor, bij de een moest ik echt minder pakken en bij de andere kon in veel meer pakken voor hetzelfde gevoel. Ook krijg je je derde been moeilijk omhoog terwijl je wel geil wordt.:laughing:
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
KipEi zei:
Ja bij NEP ga je naar een aantal lijnen niet meer voelen zoals in het begin en verleng je eigenlijk alleen maar het gevoel. Ik had ook een keer dat ik het had gebruikte en niet goed opgelet had dat ik naar de tandarts moest. Daar merkte ik wel dat ik niet helemaal uit mijn woorden kon komen. Ook werd tekst op mijn mobielscherm moeilijker leesbaar maar dat was nadat ik 1 of meer gram op had volgens mij. Daarnaast verschilt NEP erg per vendor, bij de een moest ik echt minder pakken en bij de andere kon in veel meer pakken voor hetzelfde gevoel.
Klik om te vergroten...

Ja, dat klinkt exact als mijn ervaringen.

KipEi zei:
Ook krijg je je derde been moeilijk omhoog terwijl je wel geil wordt.:laughing:
Klik om te vergroten...

Als de roes een beetje voorbij is, maar je nog heftig in de nastimulatie zit, lukt het op een gegeven moment wél
g
gentedimareLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neusje zei:
Onregelmatige hartslag klopt inderdaad. Het kon bij mij binnen no-time van 65 naar 115 gaan en weer terug.

Hoe hoog doseer jij?
Klik om te vergroten...
Bij mij boven de 150....
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
gentedimare zei:
Bij mij boven de 150....
Klik om te vergroten...

Dat is veel! Kijk uit.

[Edit:

sorry, dacht 150 MG, niet 150 hartkloppingen per minuut, al zal dat ook niet gezond zijn.

/Edit]
g
gentedimareLid
01-01-2024, 00:00
#19
Casrus zei:
Dat is veel! Kijk uit.
Klik om te vergroten...
Ja ga zo maar diazepam nemen en terug proberen slapen. Hopelijk geen Blackout want heb rond 4 uur 2 Mg alprazolam genomen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
gentedimare zei:
Ja ga zo maar diazepam nemen en terug proberen slapen. Hopelijk geen Blackout want heb rond 4 uur 2 Mg alprazolam genomen.
Klik om te vergroten...

Doe je voorzichtig?

Bedenk ook dat als je de volgende dag moet werken benzo's na NEP link zijn omdat je door kan blijven slapen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."