Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste ervaring NEP

Eerste ervaring NEP

117 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neusje zei:
Hoevaak heb je al nieuwe pijpjes gekocht?
Klik om te vergroten...

Iedere keer weer. Maar deze waren niet goed.

Heb echter niet veel voorraad meer.

[edit]

Ben er onderhand achter hoe ik ze het beste schoon kan maken, maar die hele James Bond verstop-truuk van die dagen wekende pijpjes (waar onderhand vast niemand meer in trapt) kan me gestolen worden.

Koop die pijpjes vaak voor 'korte vakanties' en gooi ze daarna weg.

Meestal wel zonde, maar beter dan die paranoia van twee weken iedere nacht roken.
N
NeusjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Casrus zei:
Iedere keer weer. Maar deze waren niet goed.

Heb echter niet veel voorraad meer.

[edit]

Ben er onderhand achter hoe ik ze het beste schoon kan maken, maar die hele James Bond verstop-truuk van die dagen wekende pijpjes (waar onderhand vast niemand meer in trapt) kan me gestolen worden.

Koop die pijpjes vaak voor 'korte vakanties' en gooi ze daarna weg.

Meestal wel zonde, maar beter dan die paranoia van twee weken iedere nacht roken.
Klik om te vergroten...
Dan kan je het beter steeds weggooien inderdaad.

Wat ga je doen als je voorraad op is?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neusje zei:
Dan kan je het beter steeds weggooien inderdaad.

Wat ga je doen als je voorraad op is?
Klik om te vergroten...

Een deugdzaam godvrezend leven op het platteland.

(Meth en base).
g
gentedimareLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voila alles op! En ik stop een tijdje
g
gentedimareLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pillen hebben weinig tot geen effect gehad 1 goed ding nu heb ik niets meer in huis van verdovende middelen en ook geen geld dus kan niets kopen
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wiet/hash ben ik ook al héél lang mee gestopt. Niet echt visuals en met xtc ook niet echt... tenminste in vergelijking met truffels ofzo. Dan zou ik dubbel zien van de drank ook visuals moeten noemen, maar dat vind ik wat te ver gaan 😃
F
FlippoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi,

Ter info: dit is mijn eerste review op dit forum dus indien er info niet bijstaat die van belang is, laat weten.

Eergisteren was m'n grammetje NEP aangekomen en heb dit gisteren getest. Ik zou deze ervaring graag met jullie delen omdat er nog maar weinig over te vinden is.

Product: NEP - kristalpoeder (geen vlokken)
Tijdspanne; 15u tot 24u.
Setting; thuis, alleen, rustige sfeer.
Hoeveelheid: 650mg

Om te beginnen heb ik 100mg afgewogen en verdeeld in 2lijntjes. Eerste lijntje op en voelde vrij snel de euforie en deed me onmiddellijk denken aan coke maar dan net dat ietsje anders. Voor mij zelfs beter. Pikte wat in de neus maar niet hard. Tip; snuif niet door maar doe rustig. Ik kreeg er een aangenaam, chill en je wordt er heel geil van (recht krijg je hem wel nimmeer).

Half uurtje later tweede lijntje en zo door met lijntjes van +-50mg tot 12u.

Soms zat er een uurtje tussen, soms onderhalf uur. Craving is aanwezig maar doenbaar waardoor je niet steeds het gevoel hebt om bij te tanken.

Maar er zit het addertje van nep.. na x aantal lijnen krijg je gewoon niet meer het gevoel dat je in het begin had en worden de lijnen iets groter maar gevoel van begin blijft uit..op die manier overdoseer je makkelijk maar je bereikt er weinig mee.

Na een benzo te nemen bed in en geen oog dicht gedaan van heel de nacht. Dan maar om 8u opgestaan. Iets moe maar met een helder hoofd.

Bij het opstaan kon ik amper m'n evenwicht houden, heeft nog geduurd tot smiddags. Praten ging ook traag dus achteraf bekeken was 650mg iets te veel of het was de benzo.(had nog nooit een genomen). Hoofd helder maar lichaam wou niet mee.

Naar mijn mening een leuke RC voor een rustige avond met vrienden of alleen MITS de juiste hoeveelheid 😏 Ik ga het zeker nog eens doen maar niet voor direct.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
kevinb85 zei:
Naar mijn mening een leuke RC voor een rustige avond met vrienden of alleen MITS de juiste hoeveelheid 😏 Ik ga het zeker nog eens doen maar niet voor direct.
Klik om te vergroten...

Je moet -zeker met stims- weten wanneer je op moet houden.

Zelf gebruik ik NEP voor chemsex (met andere heren erbij) en dan is het niet zo erg dat je de hele nacht wakker bent... en als je wilt slapen kan dat meestal gewoon.

Heb je NEP weleens gerookt? Heeft ook wel wat.

* * * * * * *

Drugs gevariëerd en matig.
F
FlippoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Casrus zei:
Je moet -zeker met stims- weten wanneer je op moet houden.

Zelf gebruik ik NEP voor chemsex (met andere heren erbij) en dan is het niet zo erg dat je de hele nacht wakker bent... en als je wilt slapen kan dat meestal gewoon.

Heb je NEP weleens gerookt? Heeft ook wel wat.

* * * * * * *

Drugs gevariëerd en matig.
Klik om te vergroten...
Nog niets ervaring met roken.
Heb ook gelezen dat roken minder lang zou werken? Chemsex komt er zoizo nog van 😅
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casrus zei:
Je moet -zeker met stims- weten wanneer je op moet houden.

Zelf gebruik ik NEP voor chemsex (met andere heren erbij) en dan is het niet zo erg dat je de hele nacht wakker bent... en als je wilt slapen kan dat meestal gewoon.

Heb je NEP weleens gerookt? Heeft ook wel wat.

* * * * * * *

Drugs gevariëerd en matig.
Klik om te vergroten...
Wat is het verschil tussen nep en pep voor chemsex? (heb ik met m'n vrouw thuis)
F
FlippoLid
01-01-2024, 00:00
#11
StraffeNeel zei:
Wat is het verschil tussen nep en pep voor chemsex? (heb ik met m'n vrouw thuis)
Klik om te vergroten...
Wij meestal coke maar dien dip altijd erna + kost veel geld. Weinig dip gehad met nep. Maar ik veronderstel dat je met pep speed bedoeld?
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#12
kevinb85 zei:
Wij meestal coke maar dien dip altijd erna + kost veel geld. Weinig dip gehad met nep. Maar ik veronderstel dat je met pep speed bedoeld?
Klik om te vergroten...
Yes, daar bedoel ik speed mee. Coke ben ik al jaren geleden mee gestopt, speed wil ik graag nog jaren volhouden (zonder dat het de rest van m'n functioneren beïnvloedt).
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
StraffeNeel zei:
Wat is het verschil tussen nep en pep voor chemsex? (heb ik met m'n vrouw thuis)
Klik om te vergroten...

Hoewel ik woon waar ik woon, heb ik alleen meth gebruikt en nooit 'gewone' pep.

Meth roken gaf me een gevoel van verbondenheid en totale ontremming. En het úren en úren doorgaan. Is dat bij gewone pep ook een beetje zo?

NEP voelde als coke minus het domme opscheppen.

Heb zelfs een keer gehad dat ik rode en blauwe lichten als (CE)Visuals heb gehad, precies zoals Uit Je Bol coke beschrijft.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
StraffeNeel zei:
Visuals heb ik alleen met tripmiddelen.
Klik om te vergroten...
Ook niet een beetje met marihuana of xtc?
N
NeusjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flippo zei:
Waarom? Na de laatste lijn gaat het bij niemand echt goed denk ik. Maar de ergste comedown is voor mij persoonlijk coke. Dus ging het goed.. ja en nee. Maar niet zo een depressieve gevoelens als andere middelen.

Wel even bijvermelden dat ik ADHD heb en ik drugs anders ervaar dan anderen blijkbaar. Van eender wat (cathinonen/MD/XTC/...) kan ik blijven bijnemen omdat het minste dat ik voel dat de piek over is ga bijneemen. Het maakt mn hoofd leeg en zorgt ervoor dat er mentale rust is wat ik anders niet ervaar. Het is soms een mentale strijd om te stoppen met al die sh*t.

Dus voor mij 650mg was nog optijd een stop.
Ligt zeer persoonlijk die dingen en ik raad anderen zeker niet aan om zoveel te nemen, maar ben er zeker van dat anderen dan weer meer nemen. Niet iedereen over dezelfde kam scheren 😉
Klik om te vergroten...
650 mg NEP binnen 9 uur is een aanslag op je lichaam. Of je nou ADHD hebt of niet maakt wat betreft de schadelijkheid geen verschil.
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flippo zei:
Waarom? Na de laatste lijn gaat het bij niemand echt goed denk ik. Maar de ergste comedown is voor mij persoonlijk coke. Dus ging het goed.. ja en nee. Maar niet zo een depressieve gevoelens als andere middelen.

Wel even bijvermelden dat ik ADHD heb en ik drugs anders ervaar dan anderen blijkbaar. Van eender wat (cathinonen/MD/XTC/...) kan ik blijven bijnemen omdat het minste dat ik voel dat de piek over is ga bijneemen. Het maakt mn hoofd leeg en zorgt ervoor dat er mentale rust is wat ik anders niet ervaar. Het is soms een mentale strijd om te stoppen met al die sh*t.

Dus voor mij 650mg was nog optijd een stop.
Ligt zeer persoonlijk die dingen en ik raad anderen zeker niet aan om zoveel te nemen, maar ben er zeker van dat anderen dan weer meer nemen. Niet iedereen over dezelfde kam scheren 😉
Klik om te vergroten...
Ik heb lang geworsteld met ADHD en verslaving aan stimulerende middelen. Ik gebruik niet alles goed. En alles wat ik kan zeggen tegen deze dosis is onzin.
Hoe ben ik zo zeker? Ik heb 1 gram NEP in 1 nacht ervaren met de folie en slangen.
NEP is een stof die pas echt actief is in kleine doseringen en voldoende is voor een gemiddelde overdosis van 60-70 mg. Als u de dosis opnieuw inneemt nadat u de dosis heeft overschreden, voelt u zich niet beter. maar je blijft gebruiken
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
wat voor de een een overdosis is hoeft dat voor de ander (eventueel dankzij tolerantie voor stimulanten) niet te zijn
60-70mg NEP is bij mij lange na geen overdosis , ver daar van
2 lijntjes van elk 50mg afgewogen met een 0,001 deed bij mij pas wat
W
WackyJelloLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oi oi, zie dat er veel is gereageerd en ben vol goede hoop dat dat grotendeels nuttig, zinnig en constructief commentaar was. Ik ga het even niet allemaal lezen want a) ik zie maar 4 procent en jouw tekst voorgelezen krijgen was (normaal niet hoor) vandaag te frustrerend en b) het is te veel, wat me bij voorbaat mijn welgemeende excuses aan doet bieden voor (zo ik hoop) overlaps.

Hoi,

Ik ga op je vorm niet in. (Hoop dat je progressie geboekt hebt, en anders lekker doorgaan of een andere hobby uitbuiten.)

Anyway, ik klink salty en uit de hoogte. Nou heeft dat een enorm duistere reden: ik gebruik N-Ethylpentedrone al ruim vier jaar elke(!) dag. Ja. Ik weet het. Het is m'n motor, motivator, moeder (lang verhaal maar waar jij er geil van wordt (Freud, bel me), voel ik me van een lijn geborgen, warm (iets met nooit liefde van m'n moeke gehad, huilie, maar als ze dat gedaan had, ben ik vrij zeker dat het had gevoeld als die net goed getimed, gelegde lijn). Waar ben ik? Oja, thuis.

Maar verheerlijkend als dit alles klinkt, verplicht ik mij (en dat doe ik ook oprecht) iedereen te waarschuwen. Natuurlijk: doe 't 'ns (verantwoordelijk). Met vrienden is leuk, mensen op het spectrum schieten door naar de meest sociale op aarden en zo. Maar hou het bij een LA-GE frequentie. Eens per maand? Barely acceptabel.

Mijn eerste keer was drie bommen (bomvolle vloeitjes) en 72 uur zo aan als aan kan zijn.

Toch ben ik nooit meer gestopt. Belangrijk om hierbij te vermelden is dat ik dit dagelijks combineer met inmiddels 3-8 stuks 0,5mg Norflurazepam (hiervoor Flunitrazolam, maar dat verhaal is echt ugly).

Daarnaast drink ik stevig. Stevig.

Ik leef nog! Maar tragisch ben ik wel. En ik ben gaan vapen ook nog. De NEP, en als die bongy er staat, en met de aanstaande ban gooi je er zo alles in wat je maar wil en kan.

Dus.

Ik ben een junk, en uit '87 dus in mijn tijd was dat chic.

Maar het is triest.

O, genoeg over het weer. Even jouw verhaal: ben je goed bij je eventuele paasei? Dat hele compulsieve bijdoseren klinkt uit mijn mond raar, maar ik ben dan wel een dagelijkse gebruiker, ik hang niet als een stofzuiger boven m'n sruface.

Ik neem drie/vier hits a day en oraal vind ik bollocks.

Nee maaaaaar 650mg - en ja ik besef wat hierboven staat - is echt gewoon... ook zielig.

Ik doe een week van 1/2 gram (is erger geweest) en IK ben ONBELANGRIJK maar voelde wel de jeuk éven aan te stippen dat bijna slachtofferschappish neertikken 'oooo jeeee ik nam zóveel!' mij ergert.

Ik zal velen van jullie irriteren. Guess what? Jammer :(

Hoop dat je naast betere reports verantwoordelijker gebruikt nu.

En, noem het ironie, Lang Leve N-E-P!

X
H
Harry16Lid
01-01-2024, 00:00
#19
WackyJello zei:
Oi oi, zie dat er veel is gereageerd en ben vol goede hoop dat dat grotendeels nuttig, zinnig en constructief commentaar was. Ik ga het even niet allemaal lezen want a) ik zie maar 4 procent en jouw tekst voorgelezen krijgen was (normaal niet hoor) vandaag te frustrerend en b) het is te veel, wat me bij voorbaat mijn welgemeende excuses aan doet bieden voor (zo ik hoop) overlaps.

Hoi,

Ik ga op je vorm niet in. (Hoop dat je progressie geboekt hebt, en anders lekker doorgaan of een andere hobby uitbuiten.)

Anyway, ik klink salty en uit de hoogte. Nou heeft dat een enorm duistere reden: ik gebruik N-Ethylpentedrone al ruim vier jaar elke(!) dag. Ja. Ik weet het. Het is m'n motor, motivator, moeder (lang verhaal maar waar jij er geil van wordt (Freud, bel me), voel ik me van een lijn geborgen, warm (iets met nooit liefde van m'n moeke gehad, huilie, maar als ze dat gedaan had, ben ik vrij zeker dat het had gevoeld als die net goed getimed, gelegde lijn). Waar ben ik? Oja, thuis.

Maar verheerlijkend als dit alles klinkt, verplicht ik mij (en dat doe ik ook oprecht) iedereen te waarschuwen. Natuurlijk: doe 't 'ns (verantwoordelijk). Met vrienden is leuk, mensen op het spectrum schieten door naar de meest sociale op aarden en zo. Maar hou het bij een LA-GE frequentie. Eens per maand? Barely acceptabel.

Mijn eerste keer was drie bommen (bomvolle vloeitjes) en 72 uur zo aan als aan kan zijn.

Toch ben ik nooit meer gestopt. Belangrijk om hierbij te vermelden is dat ik dit dagelijks combineer met inmiddels 3-8 stuks 0,5mg Norflurazepam (hiervoor Flunitrazolam, maar dat verhaal is echt ugly).

Daarnaast drink ik stevig. Stevig.

Ik leef nog! Maar tragisch ben ik wel. En ik ben gaan vapen ook nog. De NEP, en als die bongy er staat, en met de aanstaande ban gooi je er zo alles in wat je maar wil en kan.

Dus.

Ik ben een junk, en uit '87 dus in mijn tijd was dat chic.

Maar het is triest.

O, genoeg over het weer. Even jouw verhaal: ben je goed bij je eventuele paasei? Dat hele compulsieve bijdoseren klinkt uit mijn mond raar, maar ik ben dan wel een dagelijkse gebruiker, ik hang niet als een stofzuiger boven m'n sruface.

Ik neem drie/vier hits a day en oraal vind ik bollocks.

Nee maaaaaar 650mg - en ja ik besef wat hierboven staat - is echt gewoon... ook zielig.

Ik doe een week van 1/2 gram (is erger geweest) en IK ben ONBELANGRIJK maar voelde wel de jeuk éven aan te stippen dat bijna slachtofferschappish neertikken 'oooo jeeee ik nam zóveel!' mij ergert.

Ik zal velen van jullie irriteren. Guess what? Jammer :(

Hoop dat je naast betere reports verantwoordelijker gebruikt nu.

En, noem het ironie, Lang Leve N-E-P!

X
Klik om te vergroten...
Hoe kun je nu iedere dag een cathinone gebruiken zonder bijwerkingen?
je gebruikt dit al 4jaar?
Ik geloof hier eerlijk gezegd niet veel van maja moet jij weten wat je ermee doet.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hij neemt er ook rc benzo bij, om denk ik de negatieve bijwerkingen te counteren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."