#1
ja heb wel al eens geweest naar de hoeren,lelijk woord vind ik,het zijn ook maar mensen hé
,ik heb 6 keren naar bed geweest met een hoer,met 2 ervan heb ikzelf geen erectie kunnen krijgen(jaja lach maar
,mij uitlachen heeft toch meestal geen zin,omdat ik er zelf mee lach
),omdat het zo haastig moet en liefdeloos is
.vind ik het zielig?NEEN !!!heb ik er spijt van?NEEN!!!ik ken sommige prostituees die na hun werk,naar de kroeg gaan en als ik daar zit,laat ik het heus niet om tegen haar te praten of samen een bierke te drinken
,ik heb soms compassie met hun
...ze verdienen wel geld,maar sommigen ervan zijn toch niet zo gelukkig hoor,het is een beetje een zielig jobke hé 
.vind ik het zielig?NEEN !!!heb ik er spijt van?NEEN!!!ik ken sommige prostituees die na hun werk,naar de kroeg gaan en als ik daar zit,laat ik het heus niet om tegen haar te praten of samen een bierke te drinken
,ik heb soms compassie met hun 
