Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe hoeren

De hoeren

63 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou juist het niet verwachten, ik verwacht veel eerder dat de hoeren halffrigide doen, koffie drinken, sigaret roken en op het horloge kijken terwijl je ze van achter neemt.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#2
celfor zei:
:stoned:
Het was een late reactie verdergaand op de post van rokertje, '..vies om ergens in te gaan roeren terwijl er die dag al een aantal andere staafjes voor mij in zijn geweest'
Deed me denken aan mannen die gezamelijk met hun staafjes roeren.. :kots:
Klik om te vergroten...
Inderdaad vooral van kotsen aangezien je ge-acht wordt er uuuuuren, neej, WEKEN achter elkaar geforceerd naar moet kijken :rolleyes:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
^Komt dat echt zoveel voor dan? Dat is echt zielig. Ik ben dan eigenlijk wel voor een verbod, als dat echt zo is. Ik schijt hem, hoe mijn zusje later terecht gaat komen :( Om nou mijn leven te verkloten door mijn zusje te 'beschermen' wat vaak geen zin heeft. Want ze gaan vaak toch net zo hard weer terug, als ze eenmaal in dat wereldje hebben gezeten...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee, naar de hoeren ben ik nooit geweest en denk er ook absoluut niet over om heen te gaan.
Althans niet om te doen wat de meeste mannen er doen.
Ik heb wel regelmatig contact met die dames, maar dan voor mijn werk (begeleiding drugs / drank, methadonverstrekking, praten etc).
Veelal heel aardige meiden die niet voor dit vak gekozen hebben maar het moeten doen om aan geld te komen voor drugs, maar ook heel vaak het moeten doen "hun man". Veel dames worden in deze wereld gedwongen tot sex. En das echt niet alleen maar de straat hoertjes.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindgamer zei:
^Komt dat echt zoveel voor dan? Dat is echt zielig.
Klik om te vergroten...

Ja, dit komt vaker voor dan menig een denkt.
Lang niet ieder meisje gaat bewust deze wereld in. Ik ken meisjes die geen keuze hebben.
Via het werk ken ik een paar (heel mooie) dames uit de oostblok landen.
Deze dames dachten hier te kunnen komen werken als serveerster, maar helaas zijn ze in verkeerde handen gekomen en werken ze nu in wereld van de prostituees. Het geld wat ze verdienen moeten ze afgeven, en dat geld wordt niet alleen gebruikt om de dames te onderhouden.
Het is een keiharde wereld, waar een meisje dan ook nog eens vaak moeilijk uitkomt.
Natuurlijk zijn er ook dames die er zelf voor kiezen. Maar lang niet allemaal dus!
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#6
hahah hier heb ik vandaag nog eens diep over nagedacht :grin:

tis eigenlijk best gunstig als je gedreven sexsueel actief bent maar vrouwen niet het bed in weet te praten, ook zit je niet met de sleur en diepte gang die relatie's vergen.. je komt aan je trekken maar levert er alleen geld voorien... nog niet te bedenken dat er een uur daarvoor nog een zwetirige pik naar binnen gerooid is

echt helemaal niets voor mij dus :kots:
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#7
Rokertje zei:
Hmm... verleden = 't verleden, hoef ik echt nix van te weten!!
In mijn gedachte is mijn huidige vriend gewoon maagd gebleven tot hij mij ontmoette :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#8
zal nooit vn men leven gebeuren ! :grin:
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#9
waarom niet :grin: ze zitten ervoor.

na een avondje stappen soms gezellig naar de meisjes gegaan en dan op de pillen van zen zetje geven.........heerlijk.

soms ook gehad dat ze vroeg "of ik niks over had" :) en dan samen aan de speed of pillen en dan mocht ik soms een paar uurtjes blijven hangen met andere meisjes. :rock:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Tja, ik vat het niet, zelfs de meest associale, irritante, vuilgebekte, rare, gestoorde en lelijke gast kan een interresant meisje vinden, als die maar niet kijkt naar standard oppervlakkige vrouwen, aleen zijn 95% van de vrouwen zo...
Klik om te vergroten...


Je gaat ook niet naar de hoeren om te neuken, maar omdat je niet de moeite zou moeten nemen om er een te versieren en later er weer van af te raken zonder gezeik.

Overigens nooit naar de hoeren geweest.
Maar ik snap het idee wel.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
evil_kermit zei:
waarom niet :grin: ze zitten ervoor.

na een avondje stappen soms gezellig naar de meisjes gegaan en dan op de pillen van zen zetje geven.........heerlijk.

soms ook gehad dat ze vroeg "of ik niks over had" :) en dan samen aan de speed of pillen en dan mocht ik soms een paar uurtjes blijven hangen met andere meisjes. :rock:
Klik om te vergroten...

Gebeurt dat echt? :tearsofjoy:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#12
ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik zou moeten betalen aan een vrouw, terwijl ze 1 van de beste dingen die ik als man kan bieden, mag beleven ... vandaar dat ik dus 1 van die mannetjes ben die dus alleen maar langs die ramen met rooie lampen lopen gheghe ... ik wil natuurlijk wel zien wat er zit ... en hier in Leeuwarden ... de eerste keer dat ik er was viel dat echt tegen, je denkt hoertjes. Knappe jonge vrouwen die zich wulps aan je aanbieden. Nou, dat viel even tegen zeg maar ... 45+ en gewoon lubberend en brrrrrrr en toch proberen heel wulps te doen :angry: dr zitten diep verstopt in dat doolhof van gangen ( want tuurlijk ga je wel ff verder kijken) wel hele mooie meiden, die net zo opdringerig doen. Wat dan opeens een stuk minder erg is :P , maar gewoon het idee ...
Ik geef haar 35 euro .. en zij pijpt je en laat zich neuken ... zonder gevoel of emotie of wat dan ook, gewoon lopende band werkt in feite ... ik vraag me soms af met wie ik meer medelijden moet hebben. Die meiden/vrouwen/oma's of die mannen die zich laten 'helpen' .. ik kan me er zo moeilijk een beeld van vormen. gewoon het idee lijkt me al raar, maar ben niet van plan om dat beeld aan de waarheid te gaan staven :) dat mag een ander doen :) desnoods doe ik wel een rollenspel thuis ghegheghe :tearsofjoy:

door die hoerenbuurt hiero heb ik dus echt een beeld gekregen van dat hoeren vaak oude ranzige vrouwen zijn, die zich aan je opdringen, terwijl het beeld natuurlijk heel anders zou moeten zijn :)
voor mij blijft het dus :P nee dank je :tearsofjoy:

:mrgreen: :wave:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik kan me totaal niets voorstellen van een hoerenbezoek. Seks is voor mij een cadeautje! Dat geef je toch niet zomaar tegen betaling weg? Ik heb dan ook absoluut geen respect voor een man die naar de hoeren gaat. Ik beschouw deze mannen als mensen, die niet zorgvuldig omgaan met hun lichaam en hun gaven, en waarschijnlijk gaan ze dan ook niet zorgvuldig om met wat een ander ze te bieden heeft. Denk ook aan dat er heel veel dames worden gedwongen, en de hoerenloper dus een grote bijdrage levert aan gedwongen prostitutie en mensenhandel.

De hoeren zelf bekijk ik vanuit een ander oogpunt. Soms hebben ze geen keuze, zijn verslaafd of voelen zich gedwongen hun lichaam te verkopen om de huur te kunnen betalen.

Die laatste optie heb ik een keer meegemaakt. Niet dat ik ooit seks gehad heb tegen betaling, hou me ten goede, maar ik heb weleens, financieel, met mijn rug tegen de muur gestaan. Ik had toen een vriendengroepje, en een meisje daaruit deed exclusief escort werk. Ze hoorde me praten over de dreiging van het incassobureau en vertelde me van haar studenten bijbaan. Ze bood aan om samen met mij een keer een avondronde te doen. Ik accepteerde het aanbod en verdiende die avond 500,-(guldens) met alleen masseren. Zij handelde de rest af.

Ik kan me sindsdien zo donders goed voorstellen dat je op een gegeven moment, als vrouw zijnde, je eer overboord zet, en seks kunt hebben tegen betaling. In 4 uur tijd verdiende ik niet alleen mijn huur van een maand, ik kon ook een maand eten en reizen. (Het is overigens bij 1 keer gebleven, geld dat zo makkelijk binnenkomt is verslavend!)

Ik kan gewoon geen negatief gevoel opbrengen voor deze vrouwen. Ze doen goed werk, zonder hen waren er waarschijnlijk talloze verkrachtingen per jaar meer, en feitelijk is het voor hun gewoon werk. Principes kunnen omgekocht worden als de nood maar hoog genoeg is!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#14
^Mens, kom op!

Wij zijn wezens die minderwaardige wezens als dierlijk beschouwen. Wij willen onszelf niet als dierlijk beschouwen, terwijl we toch echt indirect naar dierlijke kenmerken toe werken hoor..

Er word veel gesekst en dat is menslijk aka dierlijk. Iets wat moet gebeuren, om de mensheid in stand te blijven houden.

De reden waarom de mens dierlijk eigenlijk afschuwt; is omdat we logisch na kunnen denken. En omdat we logisch na kunnen denken, werken wij indirect naar het dierlijke toe.

Een voorbeeld: Kees word verliefd, begint aan een relatie, gaat samenwonen, krijgt kinderen, vrouw word lelijk en wil veel minder seks dan vroeger, man word heftig gefrustreerd, ervaart een ziekelijke sleur in zijn dagelijkse omgang met zijn vrouw, wil wat meer spanning in zijn relatie, maar meneer krijgt dat niet, en he! Er is internet!! Dus wat gaat Kees doen, hij gaat langzaam opzoek naar dames waarmee hij wat spanning kan beleven. Zo gaan mensen vaak vreemd.

Of dat mensen een relatie aangaan met iemand, waar ze al van weten dat het niet gaat werken. Puur omzich zelf niet eenzaam te voelen.

Zo gebeurt dit ook met moord, verkrachting, vechtpartijen, seks, ziektes enz. We willen dit zoveel mogelijk uit de weg lopen, want stel dat je word vermoord! Of dat je zwerver word!

In een groep mensen, zijn er allemaal machtsverhoudingen zichtbaar. Dit kan je bijv. in een school klas zien of bij een groep vrienden.

Voortplanting is een raar iets en ik weet niet wat ik allemaal met dat bovenstaande wil zeggen :smoke: :tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Natuurlijk gedrag is zwakheid. Dat is heel simpel; De natuur geeft niks om het individu, aleen om het overleven van de soort. Het ratio en het intellect geven juist om het individu zelf en (mogelijk) een kleine groep individuen eromheen.

Natuurlijkheid leidt tot de dood en een totale verwoesting van het ego. Daarom weiger ik aan mijn "natuurlijke" gedrag te luisteren waar het kan.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
No whores for me
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Angramar Temenos zei:
Natuurlijk gedrag is zwakheid. Dat is heel simpel; De natuur geeft niks om het individu, aleen om het overleven van de soort. Het ratio en het intellect geven juist om het individu zelf en (mogelijk) een kleine groep individuen eromheen.

Natuurlijkheid leidt tot de dood en een totale verwoesting van het ego. Daarom weiger ik aan mijn "natuurlijke" gedrag te luisteren waar het kan.
Klik om te vergroten...
(':
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wtf ?

Natuurlijkheid leidt tot de dood en een totale verwoesting van het ego.Natuurlijk gedrag is zwakheid.
Klik om te vergroten...

De natuur geeft aleen om het overleven van de soort.
Klik om te vergroten...

Zit ik dus lekker te lezen over naar de hoeren gaan. Krijg ik in dat korte stukje zoveel tegenstrijdigheden en filosofische bullshit geserveerd dat ik de hele zin 8 keer heb moeten lezen om uiteindelijk te beseffen dat het helemaal nergens op slaat.
Je ego heeft geene èène flikker te maken met natuurlijke selectie.
Toegeven aan je driften maakt je per definitie niet minder op intelectueel vlak.
Het staat zelfs los van je zelfdicipline. Dit is enkel een kwestie van perceptie.

En wat heeft het met de hoeren te maken?
Ikzelf ben schuldig! Ik handelde uit wraak na een stukgelopen relatie, dacht dat het zou helpen een hoofdstuk af te sluiten.
Helaas was ik na mijn bezoekje aan de dames van de nacht niet alleen armer maar zat ik nog steeds met een leegte, alleen was er nu een schuldgevoel bijgekomen.
Kan me voorstellen dat sommige er wel bij varen, voor mij is het niet weggelegd.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben eigenlijk best blij dat er prostituees zijn. Het is nou eenmaal een feit dat mannen vaak anders omgaan met hun seksuele driften dan vrouwen. Ik doel dan met name op de frustraties die ontstaan op het moment dat er voor hen geen passende mogelijkheid is, om die driften te kunnen vervullen. Wie weet wat die mannen dan eventueel allemaal gaan uitspoken om alsnog aan hun trekken te kunnen komen? Er zitten soms hele vreemde wezens tussen hoor! Ik vind het daarom een heldendaad van de prostituees (en ook uiteraard van de escortmeisjes) dat zij zich "opofferen" voor die specifieke groep mannen. Hierdoor zal er ook minder problematiek zijn die zulke "behoeftige" personen met neukdrift eventueel nog zouden kunnen veroorzaken, want de prostituees zorgen er fijn voor dat ze hun seksuele behoeftes bij hen kunnen botvieren. Waar die vrouwen dan ook heel terecht best wat cash voor mogen vangen, want het is geen makkelijk beroep. Ik persoonlijk zou het bijvoorbeeld nooit kunnen: je moet er namelijk toch echt wel een hele grote knop voor omzetten, wil je de hele tijd seks hebben met wildvreemde kerels! Ik heb echt liever geen seks met iemand die ik niet zelf daarvoor uitgekozen heb. Respect dus graag voor al onze "hoeren", want de maatschappij heeft ze gewoon hard nodig dus!
Het wordt juist eens een keer tijd om de illegale vrouwenhandel (= vaak gedwongen prostitutie), illegale/gevaarlijke tippelzones en de corrupte/criminele pooiers stevig aan te pakken! De dames in kwestie moeten hun beroep - net als ieder ander mens - zo veilig mogelijk en vooral ook vrijwillig kunnen uitvoeren, want dat is hun goed recht! Helaas gebeurt dat in mijn ogen nog altijd te weinig, omdat prostituees (en de hele branche daar om heen) toch nog altijd door een hoop mensen - zelfs ook in de politiek - met veel minachting worden bekeken. Er is gewoon door de jaren heen (wereldwijd) een soort taboe op het fenomeen prostitutie gaan heersen en dat is dus totaal onterecht naar mijn mening.
Waarom kunnen deze vrouwen niet gewoon geaccepteerd worden om wie ze zijn en wat ze doen? Eigenlijk is het heel dankbaar werk namelijk, want wie vangt anders al die hitsige mannen op? Die hebben nou eenmaal (even) geen directe beschikking tot seks, maar hebben tegelijkertijd wel nog steeds een hele hoop testosteron door hun lichaam gieren. Wat doe je daar dan aan? Dagelijks een potje gaan rukken is misschien een (tijdelijke) optie, maar voor velen is dat toch niet helemaal voldoende om de bijbehorende seksfantasien naar genoegen waar te kunnen maken. Zo'n tegenstrijdige combinatie in de testosteronhuishouding van de man, is er een die niet onderschat mag worden hoor! Sommigen die in zo'n frustrerende toestand verkeren (die dus gewoonweg hun oerdriften niet kunnen uitvoeren), kunnen plotseling heel vervelend of zelfs bedreigend worden, om koste wat het kost toch hun zin te krijgen. Soms met alle gevolgen van dien....! Daar zitten we nou ook niet echt op de wachten toch? Maar gelukkig zijn er dan in dit land nog genoeg prostituees beschikbaar om deze groep gedupeerde mannen in het gareel te houden en daar kunnen we allemaal echt wel een beetje blij om zijn vind ik.
Men erkent tegenwoordig wel min of meer de problematiek en de daarbij omringende criminaliteit in de "hoerenbranche" en er worden hier en daar ook inmiddels wel wat sancties gedaan, maar het neemt nou niet bepaald een prominente plek in op de politieke agenda. Waarschijnlijk is het welzijn van prostituees niet echt belangrijk genoeg, ze behoren immers toch maar tot het "uitschot". Dit terwijl we nog wel altijd over het "oudste beroep ter wereld" spreken en het naar mijn mening dus best wat aandacht en respect mag verdienen. Dit beroep zou eigenlijk gewoon eens overal in de wereld legaal uitgevoerd moeten worden. Het scheelt denk ik een hoop onnodig leed zoals criminaliteit, (vrouwen)onderdrukking en eventuele aanrandingen/verkrachtingen door een aantal van die gefrustreerde mannen zonder een bevredigend seksleven. Het is toch eigenlijk te raar voor woorden dat onze Rosse Buurt in Amsterdam iets heel bijzonders is in de wereld? Zulke buurten zouden nou juist overal ter wereld heel normaal en maatschappelijk geaccepteerd moeten zijn! Prostitutie zal hoe dan ook toch nooit verdwijnen uit de mensheid, dus in plaats van al die illegale praktijken in de (wereldwijde) onderwereld die zich nu afspelen, kunnen we beter maar eens gaan inzien dat het een doodnormaal en vooral noodzakelijk beroep is! Ook al is het wel duidelijk een vak dat niet voor iedereen uitvoerbaar of weggelegd zal zijn, het accepteren en uit de illegaliteit trekken is wel zo veilig voor alle betrokken partijen lijkt mij...
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja, wat wordt het volgende... prostituees met een pensioensuitkering? :P

Mannen zijn ook mensen, wordt van mensen niet verwacht dat ze hun driften kunnen beheersen of toch op zijn minst een beetje. Zo erg zal een beetje beheersing nu ook wel niet zijn, ik weet waar ik over praat, ik ben een man.
Als iemand met mijn vrouw gaat lopen mag ik hem toch ook niet vermoorden omdat het "mijn driften" zijn.

Ik heb wel respect voor het werk dat prostituees doen, begrijp me niet verkeerd. Maar ik vind het een verkeerd beeld om prostituees de hemel in te prijzen omdat er anders meer verkrachtingen zouden zijn. Prostituees moeten daarom niet beloond worden, mannen die verkrachtingen doen moeten daarom gestraft worden.

Neem nu bijvoorbeeld pedofielen (in de zin van een 50-jarige met een 5jarige): zij hebben driften om te vrijen met kleine kindjes...Moeten we dan ook een groep kindjes nemen die zich willen opofferen voor geld (er zijn vele arme kinderen, ze hebben honger en doen alles voor geld) omdat deze mannen dan hun driften kunnen botvieren zodat er minder kindjes worden mishandeld? (nondejaar dat was een lange zin!)
Maar het antwoord is dus duidelijk neen! Deze kinderen worden dan nog steeds mishandeld, ook al doen ze het zogezegd vrijwillig... ze hebben gewoon geld nodig.
Deze mannen moeten het dus ook doen met hun potje rukken en als ze zich laten verleiden om hun fantasieen naar werkelijkheid om te zetten worden ze gestraft. Zo gaat dat.

Snap je mijn punt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."