Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJeuk!

Jeuk!

58 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
En wat als je het toch zou doen dan? :P
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
of maak er een bonsai van :tearsofjoy:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Botte mesjes of het verkeerde scheerschuim, kunnen ook nog wel eens irritaties geven...
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ken dat ja is echt heel vervelend. er is maar 1 oplossing; je schaamhaar accepteren. :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
Drientje zei:
Heb liever jeuk dan haar eigenlijk. Lichaamshaar is echt zooooo vies, vooral schaamhaar, brrr...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


Dit vind ik aanstelleritus, het hoort gewoon bij de mens hoor. Zelf heb ik gewoon een streepje, vind het al dat gejeuk niet waard en ik zorg er gewoon voor dat de haren rond m'n clit een beetje weg zijn voor het heerlijke seksfenomeen.
Doe mij maar gewoon een man met haar.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ellesdee zei:
Ieder zn eigen voorkeur :wink:
Klik om te vergroten...


Natuurlijk, maar om nou te gaan gillen dat schaamhaar zoooo ontzettend vieeeees is... Dat valt ook best mee.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ieder zn eigen voorkeur :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
mijn tip: NOOIT tegen de groei richting in scheren en i.p.v schuim/gel/zeep speciale scheerolie gebruiken:


En regelmatig scheren/bijhouden.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Van tegen de richting in scheren krijg je rode bultjes en heb je kans op ingroeiende haartjes waar je van die vieze puistjes van krijgt. Het is idd wel minder glad maar beter dan bultjes, jeuk of wat voor irritatie dan ook.
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#10
caatje zei:
mijn tip: NOOIT tegen de groei richting in scheren en i.p.v schuim/gel/zeep speciale scheerolie gebruiken:


En regelmatig scheren/bijhouden.
Klik om te vergroten...

Maar als je niet tegen de scheerrichting in gaat krijg je heel erg veel haartjes totaal NIET mee o_O dan moet je er meerdere keren overheen met je mesje, en als er iets is wat jeuk gaat opleveren is het meer als 2x over dezelfde plek met een mesje gaan :P
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#11
WAX THAT SHIT :grin:

haha
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ellesdee zei:
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Careless zei:
Drientje zei:
buzzrider zei:
raar om die evolutie gedurende de voorbije twintig jaar te zien
eerst wou iedereen een bos(lang leve de schaamluis)
dan gewoon getrimd
dan een streepje (of brazilian wax denk ik)
en nu een babyvelletje(en ondertussen is de schaamluis zo goed als uitgeroeid)
wie weet lopen we binnen tien jaar met haargel en vlechten in de broek rond(ik denk het niet maar wie weet wat voor geks er nog komen gaat)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


over tien jaar? er zijn mensen die met vlechten in schaamhaar rondlopen, ikzelf wil eigelijk dreadlocks, maar hou het maar bij een hanekam of een hartje.
En waarom??? je moet er toch wat mee... en jah heb mezelf een keer kaalgeschoren maar dat was eens en nooit meer ik ging kapot van de jeuk en was te bang om naar beneden te kijken tijdens et zeiken.
Ik knip het liever kort dan dat ik helemaal kaal ga want niet krabben kan ik echt niet en het staat zo aso om de minuut naar je ballen graaien om te krabben. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Over 10 jaar willen ze schaamhaar-implantaten omdat er niets meer groeit :grin:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#14
met scheerolie kan je wel tegen de richting in scheren
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Damn, daar waxen lijkt me pijnlijk. Het haar dat op je zak staan, valt toch niet te waxen?? :confused:
Zo trek je toch heel je scrotum aan gort?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#16
na het ontharen met harspleisters heb je geen jeuk :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het was maar een grapje Varry...haar na haar epileren met een pincet lijkt me inderdaad nog minder pijnlijk :angry:

De beste methode vind ik persoonlijk eerst de schaamharen overal wegknippen en daarna voorzichtig met een scheermesje de boel eraf scheren.
Als een opwindende, naakte vrouw die klus op zich neemt, dan gaat het vooral lekker smooth bij je balzak want dan zwelt hij goed op/ wordt ie harder en gaat het scheren makkelijker dan in een neutrale, hangende toestand. :grin:
Daarna de boel goed insmeren met bodylotion of (beter) massageolie met arnica. Dat kruid heelt eventuele wondjes snel en voorkomt dat je jeukaanvallen krijgt.

Best wel kicken als die haarjes weer beginnen te groeien want dan prikken ze lekker dag en nacht tegen je lul en krijg je daardoor een nonstop-boner :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
yeti zei:
Best wel kicken als die haarjes weer beginnen te groeien want dan prikken ze lekker dag en nacht tegen je lul en krijg je daardoor een nonstop-boner :P
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ellesdee zei:
yeti zei:
Best wel kicken als die haarjes weer beginnen te groeien want dan prikken ze lekker dag en nacht tegen je lul en krijg je daardoor een nonstop-boner :P
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

3 woorden.. GAAT TE FURRRRRRRR
M
MortallisLid
01-01-2024, 00:00
#20
Onthaarschuim.. Of hoe heet dat.. Mooie gladde knikkers met geen stoppels, rode plekken en jeuk! Het is een kwestie van inschuime, 5-10 in laten trekken, schoonvegen met handdoek. Daarna nog ff douche om te zorgen dat die zooi echt van de huid is. Ideaal spul :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."