#1
En wat als je het toch zou doen dan? :P
Ellesdee zei:Drientje zei:Heb liever jeuk dan haar eigenlijk. Lichaamshaar is echt zooooo vies, vooral schaamhaar, brrr...
Ellesdee zei:Ieder zn eigen voorkeur![]()
caatje zei:mijn tip: NOOIT tegen de groei richting in scheren en i.p.v schuim/gel/zeep speciale scheerolie gebruiken:
![]()
En regelmatig scheren/bijhouden.
Ellesdee zei:
Careless zei:Drientje zei:buzzrider zei:raar om die evolutie gedurende de voorbije twintig jaar te zien
eerst wou iedereen een bos(lang leve de schaamluis)
dan gewoon getrimd
dan een streepje (of brazilian wax denk ik)
en nu een babyvelletje(en ondertussen is de schaamluis zo goed als uitgeroeid)
wie weet lopen we binnen tien jaar met haargel en vlechten in de broek rond(ik denk het niet maar wie weet wat voor geks er nog komen gaat)
over tien jaar? er zijn mensen die met vlechten in schaamhaar rondlopen, ikzelf wil eigelijk dreadlocks, maar hou het maar bij een hanekam of een hartje.
En waarom??? je moet er toch wat mee... en jah heb mezelf een keer kaalgeschoren maar dat was eens en nooit meer ik ging kapot van de jeuk en was te bang om naar beneden te kijken tijdens et zeiken.
Ik knip het liever kort dan dat ik helemaal kaal ga want niet krabben kan ik echt niet en het staat zo aso om de minuut naar je ballen graaien om te krabben.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yeti zei:Best wel kicken als die haarjes weer beginnen te groeien want dan prikken ze lekker dag en nacht tegen je lul en krijg je daardoor een nonstop-boner :P
Ellesdee zei:yeti zei:Best wel kicken als die haarjes weer beginnen te groeien want dan prikken ze lekker dag en nacht tegen je lul en krijg je daardoor een nonstop-boner :P![]()
![]()
![]()
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."