Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJeuk!

Jeuk!

58 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MortallisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Onthaarschuim.. Of hoe heet dat.. Mooie gladde knikkers met geen stoppels, rode plekken en jeuk! Het is een kwestie van inschuime, 5-10 in laten trekken, schoonvegen met handdoek. Daarna nog ff douche om te zorgen dat die zooi echt van de huid is. Ideaal spul :smoke:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#2
je bedoelt Agent Orange, dat middel waar het Amerikaanse leger half Vietnam mee ontbladerd heeft?
M
MortallisLid
01-01-2024, 00:00
#3
yeti zei:
je bedoelt Agent Orange, dat middel waar het Amerikaanse leger half Vietnam mee ontbladerd heeft?
Klik om te vergroten...

NOpe.. is gewoon van die schuimzooi zoals veet. Maar dan gewoon van DA eigen merk.. Voor mannen ideaal.. voor vrouwen lijkt het me minder prettig :P
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon vaak genoeg scheren joh , maar niet te snel achter elkaar :)
dan is het probleem ook wel over. tenminste bij mij toch :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Ik scheer altijd tegen de richting in, goed scherp mesje en heb nooit problemen.
Klik om te vergroten...
idem
B
Black RoninLid
01-01-2024, 00:00
#6
caatje zei:
mijn tip: NOOIT tegen de groei richting in scheren en i.p.v schuim/gel/zeep speciale scheerolie gebruiken:


En regelmatig scheren/bijhouden.
Klik om te vergroten...

Mee eens. Als aanvulling raad ik het ook aan om een zo scherp mogelijk mes te gebruiken, maar dan wel voorzichtig. Zo worden je haren weggesneden i.p.v. weggerukt.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een afkeer voor schaamhaar = degeneratie. De ondergang van de beschaving is nabij.

Niet dat ik op gigantische bossen val, integendeel. Maar het is niet gezond om schaamhaar vies te vinden. Je trekt je nagels er toch ook niet allemaal uit?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
aaaaa verekte gek

bespaar jezelf een hoop leed en scheer niet tegen de richting in....

oew ik voel mijn teelballen verschrompelen bij het idee alleen al
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
of doe er aftershave op dan ben je mijn held
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dan krijg je waarschijnlijk een overgevoelige reactie :tongueout:
uitslag/brandplekjes/iets :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
cropp zei:
aaaaa verekte gek

bespaar jezelf een hoop leed en scheer niet tegen de richting in....

oew ik voel mijn teelballen verschrompelen bij het idee alleen al
Klik om te vergroten...
Ik scheer altijd tegen de richting in, goed scherp mesje en heb nooit problemen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
cropp zei:
aaaaa verekte gek

bespaar jezelf een hoop leed en scheer niet tegen de richting in....

oew ik voel mijn teelballen verschrompelen bij het idee alleen al
Klik om te vergroten...
Ik scheer altijd tegen de richting in, goed scherp mesje en heb nooit problemen.
Klik om te vergroten...

ik krijg altijd ingegroeide haarzakjes en dat is niet echt lekker kan ik je vertellen
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ging bij cristine le duc langs, en vroeg een milde ontharingscreme speciaal voor schaamhaar, bij de genitalien.


op de verpakking stond een kale poes. Ik open de verpakking, en er staat in de gebruiksaanwijzing: LET OP, NIET GESCHIKT VOOR DE SCHAAMSTREEK EN BAARDHAREN ! ! !


miskoopje.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ellesdee zei:
Dan krijg je waarschijnlijk een overgevoelige reactie :tongueout:
uitslag/brandplekjes/iets :grin:
Klik om te vergroten...

presies
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik scheer het altijd en dan gewoon met de haartjes mee, niet er tegenin. dan heb je dr geen last van
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
SperSIZEboon zei:
ik scheer het altijd en dan gewoon met de haartjes mee, niet er tegenin. dan heb je dr geen last van
Klik om te vergroten...

kijk ik ook want ik wil het risico niet lopen
s
seymourebutesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoe krijg je de bultjes weg?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
seymourebutes zei:
Hoe krijg je de bultjes weg?
Klik om te vergroten...
Niet aan komen en smeren met een vette creme zoals uierzalf. Het moet wel vet zijn en niet hydraterend want dan maak je het erger. Je kunt ook van die zinkzalf nemen voor baby's, het is tenslotte feitelijk luieruitslag.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
seymourebutes zei:
Hoe krijg je de bultjes weg?
Klik om te vergroten...
Niet aan komen en smeren met een vette creme zoals uierzalf. Het moet wel vet zijn en niet hydraterend want dan maak je het erger. Je kunt ook van die zinkzalf nemen voor baby's, het is tenslotte feitelijk luieruitslag.
Klik om te vergroten...

we zijn er uit

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."