Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelaas onmogelijk

Helaas onmogelijk

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo zijn er duizenden als jouw man.


En je verhaal is zo vaag.... ze ziet je blowen en je begint plots over het feit dat je harddrugs gebruikt
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zou zo`n meisje laten vallen, maar ik zou eerder van te voren peilen of ze anti drugs is en is dat zo dan begin ik er niet eens aan
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit topic is oud.....ik denk dat ze al heeeeeel wat maandjes of uit elkaar zijn of zwanger zitten te wezen. Laat het gaan..... :wave:
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Marla Singer zei:
Je vriendin moet je gewoon nemen zoals je bent, anders is ze je niet waard....
Klik om te vergroten...

+1!!! Ja en als ze zelf net zo goed dronken wordt moet ze niet de pot verwijten dat ie zwart ziet (zo gaat dat spreekwoord toch of niet?) Ik vind dat mensen die dronken zijn vaak sneller buiten hun boekje gaan (niet onder controle) dan wanneer je speed of pillen op hebt (meer controle)

Ik zou lekker een pil in d'r bek douwen... :hearteyes:, samen avondje doorbrengen, doet een relatie goed! :wave:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Marla Singer zei:
Je vriendin moet je gewoon nemen zoals je bent, anders is ze je niet waard....
Klik om te vergroten...

+1!!! Ja en als ze zelf net zo goed dronken wordt moet ze niet de pot verwijten dat ie zwart ziet (zo gaat dat spreekwoord toch of niet?) Ik vind dat mensen die dronken zijn vaak sneller buiten hun boekje gaan (niet onder controle) dan wanneer je speed of pillen op hebt (meer controle)

Ik zou lekker een pil in d'r bek douwen... :hearteyes:, samen avondje doorbrengen, doet een relatie goed! :wave:
Klik om te vergroten...
ik zou mijn anti drugs vriendin bij een ruzie over mijn drugsgebruik nooit met geweld drogeren met het idee dat het nog ooit goed komt...

misschien ben ik daarom wel vrijgezell
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je vriendin met geweld dwingen om een xtc pil te vreten, is doodnormaal.
Geweld, drugs, vreemdgaan en een pak slaag op zn tijd, doet een relatie goed!!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindgamer zei:
Je vriendin met geweld dwingen om een xtc pil te vreten, is doodnormaal.
Geweld, drugs, vreemdgaan en een pak slaag op zn tijd, doet een relatie goed!!
Klik om te vergroten...

houd wel leven in de brouwerij én je sexleven
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#8
cropp zei:
ik zou mijn anti drugs vriendin bij een ruzie over mijn drugsgebruik nooit met geweld drogeren met het idee dat het nog ooit goed komt...

misschien ben ik daarom wel vrijgezell
Klik om te vergroten...

Was ook een geintje gozer! Ik weet alleen uit m'n eigen ervaring dat samen met je vriend op die manier genieten, erg leuk kan zijn!
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindgamer zei:
Je vriendin met geweld dwingen om een xtc pil te vreten, is doodnormaal.
Geweld, drugs, vreemdgaan en een pak slaag op zn tijd, doet een relatie goed!!
Klik om te vergroten...
Inderdaad! Wie niet luisteren wil moet maar voelen! Mocht ze hierna nog steeds moeilijk doen kan je der altijd nog geestelijk kleineren en aan een pimp verkopen! :stoned:

OT: Ze moet je gewoon accepteren om wie je bent, lukt dat niet dan heeft het sowieso geen zin een relatie aan te gaan. Je kan jezelf niet zijn, hierdoor raak je alleen maar meer gefrustreerd en krijg je alleen nog maar meer zin in drugs, waardoor je beloftes weer verbreekt en nog meer gezeik krijgt etc. etc. etc.

@Caatje: En het valt nog wel mee toch? Soms word er op een topic gereageerd van 2 a 3 jaar oud :beer:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vrouwtje_Amsterdam zei:
cropp zei:
ik zou mijn anti drugs vriendin bij een ruzie over mijn drugsgebruik nooit met geweld drogeren met het idee dat het nog ooit goed komt...

misschien ben ik daarom wel vrijgezell
Klik om te vergroten...

Was ook een geintje gozer! Ik weet alleen uit m'n eigen ervaring dat samen met je vriend op die manier genieten, erg leuk kan zijn!
Klik om te vergroten...

listen to the sarcasm in my voice, vrouwtje :P
C
CarelessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zit met een dilemma, 2 maanden geleden ben ik een heel leuk meisje tegen gekomen het kliktte heel goed en na 2 weken hadden we een relatie.
Nou had een bandlid van haar haar verjaardagsfeest en hier werd geblowed, dus ik dacht hey lekker een jointje kan er wel bij. Dus ik neem 3 teugen kijk naar mn vriendin en jah hoor ram sago..

Zegt vervolgens een tijd niets tegen me en krijg ik een sms : ik wil niet dat je rotzooi gebruikt.

Ik vond dit nogal kut, ze dacht dat ik alleen blowde, maar in de periode voor haar deed ik : xtc , DXM, Speed en heel af en toe coke.

Hier was ik al mee aan het stoppen en dit ging me goed af, dus beloofte ik haar te stoppen (jah idd hele stomme zet)
2 weken later kreeg ik een enorme terugval, ze heeft er niets van gemerkt maar toch ga ik het haar zeggen het nadeel is dat ik weet dat ze zo bij me weggaat.

Maar mijn hoofdprobleem is dat ik haar als motivatie had te stoppen, en ik niet bijv mn gezondheid als motivatie kan pakken. Heeft iemand ooit hetzelfde gedaan, of iemand tips?
C
CarelessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou als je het goed las of had geinterpeteerd rooktte ik op dat feestje een joint waarop zij aannam dat ik alleen blowde, terwijl ik dus nog meer had gedaan..

ik weet dat er helaas meer zijn als mij, en heb er ook spijt van...

maar toch vind ik 1 ding hypocriet... als het er om gaat mag ik dus niet gebruiken, maar diezelfde avond ligt ze strontlazerus op een bank.. ik heb toch meer mensen kapot zien gaan aan de drank dan aan drugs

Maar al om al ik snap haar punt wel en die van jou ook, maar er zijn ook een hoop kerels die dan niet de ballen hebben er voor uit te komen.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Helaas dat je meisje er zo niet over denkt...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Keihard anaal nemen en voor je rechten en de realiteit opkomen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je vriendin moet je gewoon nemen zoals je bent, anders is ze je niet waard....
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
+1 Marla, mijn lief moet ook niet zeiken als ik wat gebruikt heb op een feestje anders kan hij gewoon lekker thuis gaan zitten huilebalken. Hoe leuk ik hem ook vind...
C
CarelessLid
01-01-2024, 00:00
#17
De ene kant van mij zegt inderdaad ze moet me nemen als wie ik ben maar ik snap dat iemand met 0,0 drugservaring denkt dat drugs ''de duivel'' is.
Het is ook meer dat ik mezelf niet meer neem voor wie ik ben, en haar zie als de ultime reden om te stoppen.

Mijn angst hierbij is wel dat het ook mijn reden word weer te beginnen als het voorbij is.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
@ Careless, wil jij drugs gebruiken of niet? Zo ja, dan heeft ze dat gewoon te accepteren. Er zijn, zoals je zelf aan aangaf, ook dingen waar jij je aan ergert - b.v. haar overmatige alcoholgebruik.
Zeik jij hierover tegen haar met "ik wil niet dat je drinkt" of iets dergelijks? Ik ga ervan uit dat dat niet het geval is, dus ze heeft geen enkel recht om dat tegen jou wél te doen.

Je zegt dat je haar als drijfkracht gebruikt om van de drugs af te komen. Let me tell you something; dat kan enkel en alleen uit jezelf komen. Je moet het echt ZELF willen om geen drugs meer te gebruiken, daar zal / kan zij geen excuustruus voor zijn.

In wat voor soort band zit ze trouwens? Dat iemand van een orthodox zondagmiddag kerkbandje anti-drugs is zou ik best kunnen begrijpen, maar wtf...
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
+1 aan alle reacties
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#20
Careless zei:
Maar mijn hoofdprobleem is dat ik haar als motivatie had te stoppen, en ik niet bijv mn gezondheid als motivatie kan pakken. Heeft iemand ooit hetzelfde gedaan, of iemand tips?
Klik om te vergroten...

Ik herken dit. In het verleden heb ik ook nog voor m'n ouders of voor meisjes willen stoppen met drugs gebruiken. Maar dat hou je niet vol. Zoals al eerder gezegd kun je enkel definitief stoppen met drugs als het echt uit jezelf komt. Als je maar sporadisch gebruikt kan ik me voorstellen dat je niet echt gemotiveerd bent om te stoppen. Omdat je dan weinig of geen problemen ondervind. Mijn druggebruik is wel problematisch te noemen. Ik ben verre van een weekend of gelegenheidsgebruiker. Daardoor heb ik al veel 'gezeik' over me gekregen dat ik moest stoppen. Maar diep vanbinnen wou ik dat nooit echt. Ik zocht altijd motivaties om te stoppen bij anderen. Met als gevolg dat ik altijd weer herviel in m'n oude gewoonten.

Als jij geen kwaad ziet in je druggebruik en er gewoon af en toe wilt van genieten, dan moet je dat gewoon doen. Doe wat jij zelf wilt. Als je haar neemt als motivatie, dan hou je jezelf voor de gek. :wink:

EDIT: je beloofd haar te stoppen en zelf zeg je erbij 'stomme zet'. Beloof het dan niet hé. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."