#1
ik zou mijn anti drugs vriendin bij een ruzie over mijn drugsgebruik nooit met geweld drogeren met het idee dat het nog ooit goed komt...Vrouwtje_Amsterdam zei:Marla Singer zei:Je vriendin moet je gewoon nemen zoals je bent, anders is ze je niet waard....
+1!!! Ja en als ze zelf net zo goed dronken wordt moet ze niet de pot verwijten dat ie zwart ziet (zo gaat dat spreekwoord toch of niet?) Ik vind dat mensen die dronken zijn vaak sneller buiten hun boekje gaan (niet onder controle) dan wanneer je speed of pillen op hebt (meer controle)
Ik zou lekker een pil in d'r bek douwen..., samen avondje doorbrengen, doet een relatie goed!
![]()
misschien ben ik daarom wel vrijgezell
