Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsValentijn?

Valentijn?

44 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het commerciële onzin, maar toen ik dat zei tegen m'n vriend kreeg ik een pruillip. Toch maar even lekker gekookt en de kamer wat romantischer ingericht. Ik vind het wel leuker om zoiets te doen zonder dat het 14 februari is!
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het wel onzin, maar als postbode is het wel weer leuk. Eerst om die volle postzakken op te halen en vervolgens die kaartjes (pure commercie!) (Hallmark rules!) bij mensen in de bus te mogen doen. Zie ik precies wie er allemaal een kaartje krijgen, want het is hier ons kent ons!
Ik heb ook een kaarten- en giftshop gehad en dat was ook echt briljant hoeveel mensen er toch aan Valentijn doen. Die kaartenrekken zo goed als leeg. En de de gifts ook echt ver op.

Ik wil stiekem eigenlijk best weer eens een kaartje ontvangen, ook al vind ik het onzin. Vroeger deden we nog wel eens een cadeautje voor elkaar kopen. En voor de lol kaartjes met hele flauwe gedichtjes bij familieleden in de bus. Die echt een jaar aan het raden waren, voordat het ze verteld werd.

:rockband:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
commercieel geblabla..

heb de hele dag een feessie van een maat van me. stop wel een lief briefje ofzo in mn vriendin dr jaszak als ze naar dr werk gaat
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er lag vanochtend een heel lief kaartje in mn brievenbus. <3
Ga vanavond naar mn vriend.
Heb allemaal kleine cadeautjes en een kaart in een tasje gedaan.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik wist niet wat ik moest kopen. :rolleyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha, ik heb zo'n grote lange roos gekocht met een kaartje met een mooi zelfverzonnen zinnetje. En ik wou iets functioneels erbij. Na lang denken en twijfelen tussen iets van sieraden, luchtje, noem maar op, ben ik op het idee gekomen om een cocktail van 30cm (met liefde) te draaien :P Ze vond het de liefste/leukste/vetste cadeau's die ze ooit gehad had haha.. :grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb m'n vriend een te kitchy kaart gestuurd met allemaal hartjes waarop stond dat ik hem stom vond, maar of ie wel m'n valentijn wilde zijn. Kwam ie 's ochtends naar boven met de kaart: 'Liefje..? Heb jij dit gestuurd?' Nu schaam ik me dat ik niks voor jou heb.' :)
s
shahLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ellesdee zei:
Onzin of leuk?

Als je t leuk vindt, wat zijn dan je plannen?
Klik om te vergroten...
ROCK YOURE WORLD!!!
And be the greatest man I can be.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
if joe doont no hou toe spiek inglish doe het dan lekker niet, ja?
Klik om te vergroten...
:grin: :grin: :grin: :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
if joe doont no hou toe spiek inglish doe het dan lekker niet, ja?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vind Valentijnsdag totaal niet boeiend. Geldklopperij van de middenstand. Net als Halloween. Een Amerikaans "iets" wat dan hier ook maar ingeburgerd moet raken. We komen om in de feestdagen van ons zelf maar heeeey. dit kan geld opleveren dus laten we die Amerikaanse feestdagen ook maar uitbuiten voor onze eigen portemonnee.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
valentijn is niets voor mij
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ellesdee, waar is de poll??? :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Opa zei:
Ellesdee, waar is de poll??? :wink:
Klik om te vergroten...
:wink: tadaaaaa
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
wie wil er mijn online valentijn zijn?
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#16
cropp zei:
wie wil er mijn online valentijn zijn?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Ik denk niet dat er genoeg pantoffeldiertjes zijn hier! :wink:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#17
vind het wel leuk, is toch fijn om eens EXTRA romantisch samen te zijn, allerlei dingen samen plannen. Natuurlijk kan je ook gewoon altijd lief zijn voor elkaar, op gewone dagen en zonder reden...dat is zeker zo fijn.

en commercieel...tja, dat is wat je er zelf van maakt eh. Het hoeft geen (of toch niet veel) geld te kosten om iets romantisch samen te doen of om elkaar eens goed te verwennen
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kom er net achter dat ik 13,14 en 15 februari moet werken, dus ik zie m'n 'valentijn' niet eens dat weekend.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Leuk: enige dag van het jaar dat wild vreemden je iets minder raar aankijken als je ze een roos geeft of een romantisch gebaar maakt, zo uit het niets :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
Opa zei:
cropp zei:
wie wil er mijn online valentijn zijn?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Ik denk niet dat er genoeg pantoffeldiertjes zijn hier! :wink:
Klik om te vergroten...

dan ga ik wel in de koelkast kijken of daar al iets aanschimmeld

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."