#1
Ik vind het commerciële onzin, maar toen ik dat zei tegen m'n vriend kreeg ik een pruillip. Toch maar even lekker gekookt en de kamer wat romantischer ingericht. Ik vind het wel leuker om zoiets te doen zonder dat het 14 februari is!


ROCK YOURE WORLD!!!Ellesdee zei:Onzin of leuk?
Als je t leuk vindt, wat zijn dan je plannen?
ExceptionalInsight zei:if joe doont no hou toe spiek inglish doe het dan lekker niet, ja?
Opa zei:Ellesdee, waar is de poll???![]()
cropp zei:wie wil er mijn online valentijn zijn?
Opa zei:cropp zei:wie wil er mijn online valentijn zijn?
![]()
Ik denk niet dat er genoeg pantoffeldiertjes zijn hier!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."