@plimu en brainwashed:
Niet altijd aan drugs denken eh!
Vandaag weer wat moois meegemaakt ik heb een nieuw leven in mijn omgeving erbij, dierlijk om exact te zijn. Wat laten katten toch zien hoe simpel het kan zijn, zo eerlijk en makkelijk zo zou ieder mens moeten zijn. Ik koester het beestje en krijg zoveel terug, zonder 1 woord terug te horen maar het gevoel en positieve energie die ervan af straalt is magisch.
De liefde die zolang in mijn hart zich genesteld had komt steeds meer vrij en vermenigvuldigd zich bij iedere seconde. Ik geniet van al het levende om mij heen, ook al erger ik mij vaak genoeg aan bepaalde personen om mij heen, maar zelfs dat koester ik. Het is zo mooi om de mens te observeren en te zien wat een prachtig wezen wij eigenlijk zijn. Was er maar een knop waarmee ik alle destructie, haat en ongelijkheid kon opheffen, en de wereld in harmonie zou leven vol verdraagzaamheid jegens elkaar.
Morgen weer verder schrijven, nu is het tijd om mijn knusse holletje op te zoeken en weg te zinken in een wereld die is zoals ik hem zou willen. Iedere nacht voordat ik in slaap val hoop ik dat het morgen anders zal zijn, met die gedachte sleep ik mezelf in slaap en voort door het leven. De hoop dat er verandering mogelijk is, diep van binnen in ieder van ons een wedergeboorte op een niveau dat ons op dit moment nog te boven gaat maar ons zal veranderen in schepsels waarvan ik geloof dat het de hoogste vorm van leven zal zijn.
2012 kom naar mij toe en laat mij opnieuw gecreerd worden om spiritueel hoog ontwikkeld te raken als ieder om mij heen! Een nieuwe tijd, waarin emotie boven ratio gaat.
Hou van jullie,
slaap zacht of feest nog lekker door!
![:hearteyes:]()