Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk hou van jullie allemaal!

Ik hou van jullie allemaal!

63 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
Nowp, alleen nu kan ik het makkelijk verwoorden omdat ik me nu niet schaam, er valt een barriere weg door de alcohol...Dit voel ik al ongeveer 4 jaar maar nu wil en moet ik het gewoon zeggen...Liefde is mooi en puur, er bestaat niets mooiers...Ik hou van ieder leven wezen op deze aarde!
Klik om te vergroten...

Behalve dan die kutmuggen in de zomer.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
@plimu en brainwashed:

Niet altijd aan drugs denken eh!

Vandaag weer wat moois meegemaakt ik heb een nieuw leven in mijn omgeving erbij, dierlijk om exact te zijn. Wat laten katten toch zien hoe simpel het kan zijn, zo eerlijk en makkelijk zo zou ieder mens moeten zijn. Ik koester het beestje en krijg zoveel terug, zonder 1 woord terug te horen maar het gevoel en positieve energie die ervan af straalt is magisch.

De liefde die zolang in mijn hart zich genesteld had komt steeds meer vrij en vermenigvuldigd zich bij iedere seconde. Ik geniet van al het levende om mij heen, ook al erger ik mij vaak genoeg aan bepaalde personen om mij heen, maar zelfs dat koester ik. Het is zo mooi om de mens te observeren en te zien wat een prachtig wezen wij eigenlijk zijn. Was er maar een knop waarmee ik alle destructie, haat en ongelijkheid kon opheffen, en de wereld in harmonie zou leven vol verdraagzaamheid jegens elkaar.

Morgen weer verder schrijven, nu is het tijd om mijn knusse holletje op te zoeken en weg te zinken in een wereld die is zoals ik hem zou willen. Iedere nacht voordat ik in slaap val hoop ik dat het morgen anders zal zijn, met die gedachte sleep ik mezelf in slaap en voort door het leven. De hoop dat er verandering mogelijk is, diep van binnen in ieder van ons een wedergeboorte op een niveau dat ons op dit moment nog te boven gaat maar ons zal veranderen in schepsels waarvan ik geloof dat het de hoogste vorm van leven zal zijn.

2012 kom naar mij toe en laat mij opnieuw gecreerd worden om spiritueel hoog ontwikkeld te raken als ieder om mij heen! Een nieuwe tijd, waarin emotie boven ratio gaat.

Hou van jullie,

slaap zacht of feest nog lekker door! :hearteyes:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
2012 kom naar mij toe en laat mij opnieuw gecreerd worden om spiritueel hoog ontwikkeld te raken als ieder om mij heen! Een nieuwe tijd, waarin emotie boven ratio gaat.
Klik om te vergroten...

Nee he,

Jij ook al? :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het heeft niets met de maya kalender of wat dan ook te maken,
iets van mezelf waarvan ik ik ben overtuigd en in geloof.

Wat die maya's beweerden wanneer ze lekker aan de dmt zaten doet me niet zoveel eerlijk gezegd.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Wat die maya's beweerden wanneer ze lekker aan de dmt zaten doet me niet zoveel eerlijk gezegd.
Klik om te vergroten...
hahaha, wat een ownage :tearsofjoy:
ik ken nogal wat mensen die echt heilig overtuigd zijn van die maya-kalender
apocalyps e.d. maar met dit argument kan ik ze vlekkeloos de mond snoeren :)
hahaha, echt serieus, hahaha :grin: :grin: :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hehe, nee ik heb geen kater (drinkt nooit overdreven veel en wat water voor 't slapen gaan doet wonderen) en ik hou nog steeds van alles en iedereen :hearteyes:

't Leven is gewoon te mooi om niet van te houden, en het enige dat mij daarin zou kunnen veranderen is de dood voor de rest zal ik altijd van iedereen blijven houden :rock:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had ook laatst zoiets toen ik flink aangeschoten was met mijn beste vriendin, we gingen opnoemen van wie we eigenlijk allemaal hielden en dat waren zóóó veel mensen :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
'k was gisteren aan 't bellen met een vriendin van me, en ik bleef ook maar namen opnoemen :grin: Na een tijdje moest ik het verkleinen tot met wie ik seks wou hebben, werd alsnog een veel te lange lijst :hearteyes:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat heb ik echt totaal niet. Nuchter, dronken of met pillen op, ik houd niet van veel mensen.
Tuurlijk zijn er een aantal mensen waar ik wel van houd, maar die heb ik zorgvuldig uitgekozen. Zijn m'n ouders en broers natuurlijk een uitzondering, maar ik ben blij met degene die ik toegewezen heb gekregen.

Ik houd van m'n ouders, 2 broers, 3 beste vriendinnen en uhm ja, daar houd het wel zo'n beetje mee op. Ik vind 'houden van' nogal een groot woord.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je hebt gelijk, een groot verschil tussen houden van en graag zien
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gemini zei:
Dat heb ik echt totaal niet. Nuchter, dronken of met pillen op, ik houd niet van veel mensen.
Tuurlijk zijn er een aantal mensen waar ik wel van houd, maar die heb ik zorgvuldig uitgekozen. Zijn m'n ouders en broers natuurlijk een uitzondering, maar ik ben blij met degene die ik toegewezen heb gekregen.

Ik houd van m'n ouders, 2 broers, 3 beste vriendinnen en uhm ja, daar houd het wel zo'n beetje mee op. Ik vind 'houden van' nogal een groot woord.
Klik om te vergroten...

Ik hou op een bepaalde manier juist van meer mensen dan ik altijd dacht maar dat zijn wel mensen die ik in de meeste gevallen óf al mijn hele leven ken of die heel waardevol zijn geweest. De diepste vorm van houden van heb ik maar voor één persoon gehad OOIT, maar dat is dus geen maatstaf omdat het zó veel stappen verder ging.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bedaaaaaankt oom klaas :grin:

Fijn om te weten dat er nog continu-blije mensen bestaan.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik hou ook van jullie allemaal jullie zijn allemaal zo lief :tongueout:

Maar ik heb niks gehad Btw.. :tongueout:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
En nu allemaal met gitaar en lange hippie haren naar het vondelpark. Wie heeft er nog lsd? Let's rock the world!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
En nu allemaal met gitaar en lange hippie haren naar het vondelpark. Wie heeft er nog lsd? Let's rock the world!
Klik om te vergroten...

Yeah, en in een kring zitten in een kleermakers zit en rustig een joint doorpasen waar haast niets in zit (yeah, 60's) en ondertussen de wereld verbeteren :rock:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
Drientje zei:
En nu allemaal met gitaar en lange hippie haren naar het vondelpark. Wie heeft er nog lsd? Let's rock the world!
Klik om te vergroten...

Yeah, en in een kring zitten in een kleermakers zit en rustig een joint doorpasen waar haast niets in zit (yeah, 60's) en ondertussen de wereld verbeteren :rock:
Klik om te vergroten...

Ok, op het 'haast niets in' gedeelte, is dat min of meer gewoon mijn beeld van een perfecte dag. :mrgreen: :stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hippies in holland unite! :hearteyes:
Deel die liefde en respect voor elkaar en laat zien dat het zoveel liefhebbender kan in deze maatschappij!
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oom Klaas zei:
Hippies in holland unite! :hearteyes:
Deel die liefde en respect voor elkaar en laat zien dat het zoveel liefhebbender kan in deze maatschappij!
Klik om te vergroten...
Kan er nog een Belgje bij? :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
buzzrider zei:
Oom Klaas zei:
Hippies in holland unite! :hearteyes:
Deel die liefde en respect voor elkaar en laat zien dat het zoveel liefhebbender kan in deze maatschappij!
Klik om te vergroten...
Kan er nog een Belgje bij? :grin:
Klik om te vergroten...
Nee sorry daar kunnen we echt niet aan gaan beginnen :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
buzzrider zei:
Oom Klaas zei:
Hippies in holland unite! :hearteyes:
Deel die liefde en respect voor elkaar en laat zien dat het zoveel liefhebbender kan in deze maatschappij!
Klik om te vergroten...
Kan er nog een Belgje bij? :grin:
Klik om te vergroten...

Als je wel beloofd dat je je belgisch paspoort verbrand :tearsofjoy: respect eh :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."