#1
I'm not a hippie ![:openmouth:]()
I'm a lover![:grin:]()
I'm a lover
caatje zei:Oom Klaas, de wereld houd ook van jou. Het is zoooo jammer dat je dat niet kan of wil zien. Laat de blokkades los, breek ze af en graaf de fundering weg. Leer van jezelf houden en hou daardoor ook van ons. Je bent op de goed weg....
nou genoeg gezweefd, kom naar beneden en neem een paracetamolletje tegen de kater van morgen.
Gemini zei:Ik vind het wel schattig.

Gemini zei:Dat heb ik echt totaal niet. Nuchter, dronken of met pillen op, ik houd niet van veel mensen.
Tuurlijk zijn er een aantal mensen waar ik wel van houd, maar die heb ik zorgvuldig uitgekozen. Zijn m'n ouders en broers natuurlijk een uitzondering, maar ik ben blij met degene die ik toegewezen heb gekregen.
Ik houd van m'n ouders, 2 broers, 3 beste vriendinnen en uhm ja, daar houd het wel zo'n beetje mee op. Ik vind 'houden van' nogal een groot woord.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."