Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk hou van jullie allemaal!

Ik hou van jullie allemaal!

63 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#1
I'm not a hippie :openmouth:
I'm a lover :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik hou van iedereen en alles dat om mij heen bestaat!
De wereld is geweldig en er bestaat niets mooiers wat tastbaar is, vrouwen en mannen zijn gewoon prachtige wezens om van te houden...Maar bomen, gras en alles wat de natuur te bieden heeft is gewoon wonderlijk mooi! Ik hou van alles wat er bestaat in dit universum en alles houd van mij, althans zo voelt het!

Ik hou van jullie allemaal, ongeacht of ik jullie ken of wel of niet mag 't maakt me niet uit ik hou van jullie!

Hou van jullie allemaal en onthoud:

Red jezelf,
Deel je liefde :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
syntetische liefde?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat heb je gebruikt?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nowp, alleen nu kan ik het makkelijk verwoorden omdat ik me nu niet schaam, er valt een barriere weg door de alcohol...Dit voel ik al ongeveer 4 jaar maar nu wil en moet ik het gewoon zeggen...Liefde is mooi en puur, er bestaat niets mooiers...Ik hou van ieder leven wezen op deze aarde!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
blijf eens van de drugs af joh
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas, de wereld houd ook van jou. Het is zoooo jammer dat je dat niet kan of wil zien :( . Laat de blokkades los, breek ze af en graaf de fundering weg. Leer van jezelf houden en hou daardoor ook van ons. Je bent op de goed weg....



nou genoeg gezweefd, kom naar beneden en neem een paracetamolletje tegen de kater van morgen.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het wel schattig.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#9
caatje zei:
Oom Klaas, de wereld houd ook van jou. Het is zoooo jammer dat je dat niet kan of wil zien :( . Laat de blokkades los, breek ze af en graaf de fundering weg. Leer van jezelf houden en hou daardoor ook van ons. Je bent op de goed weg....



nou genoeg gezweefd, kom naar beneden en neem een paracetamolletje tegen de kater van morgen.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gemini zei:
Ik vind het wel schattig.
Klik om te vergroten...
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Let op: morgen is hij nuchter en opent een topic

'Ik haat jullie allemaal!'

Dieren stinken, mensen zijn achterbaks, bomen staan alleen maar in de weg ...
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heey blijf eens van de pilletjes af beste jongen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hehe, nee ik heb geen kater (drinkt nooit overdreven veel en wat water voor 't slapen gaan doet wonderen) en ik hou nog steeds van alles en iedereen :hearteyes:

't Leven is gewoon te mooi om niet van te houden, en het enige dat mij daarin zou kunnen veranderen is de dood voor de rest zal ik altijd van iedereen blijven houden :rock:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik had ook laatst zoiets toen ik flink aangeschoten was met mijn beste vriendin, we gingen opnoemen van wie we eigenlijk allemaal hielden en dat waren z贸贸贸 veel mensen :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
'k was gisteren aan 't bellen met een vriendin van me, en ik bleef ook maar namen opnoemen :grin: Na een tijdje moest ik het verkleinen tot met wie ik seks wou hebben, werd alsnog een veel te lange lijst :hearteyes:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat heb ik echt totaal niet. Nuchter, dronken of met pillen op, ik houd niet van veel mensen.
Tuurlijk zijn er een aantal mensen waar ik wel van houd, maar die heb ik zorgvuldig uitgekozen. Zijn m'n ouders en broers natuurlijk een uitzondering, maar ik ben blij met degene die ik toegewezen heb gekregen.

Ik houd van m'n ouders, 2 broers, 3 beste vriendinnen en uhm ja, daar houd het wel zo'n beetje mee op. Ik vind 'houden van' nogal een groot woord.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je hebt gelijk, een groot verschil tussen houden van en graag zien
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gemini zei:
Dat heb ik echt totaal niet. Nuchter, dronken of met pillen op, ik houd niet van veel mensen.
Tuurlijk zijn er een aantal mensen waar ik wel van houd, maar die heb ik zorgvuldig uitgekozen. Zijn m'n ouders en broers natuurlijk een uitzondering, maar ik ben blij met degene die ik toegewezen heb gekregen.

Ik houd van m'n ouders, 2 broers, 3 beste vriendinnen en uhm ja, daar houd het wel zo'n beetje mee op. Ik vind 'houden van' nogal een groot woord.
Klik om te vergroten...

Ik hou op een bepaalde manier juist van meer mensen dan ik altijd dacht maar dat zijn wel mensen die ik in de meeste gevallen 贸f al mijn hele leven ken of die heel waardevol zijn geweest. De diepste vorm van houden van heb ik maar voor 茅茅n persoon gehad OOIT, maar dat is dus geen maatstaf omdat het z贸 veel stappen verder ging.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bedaaaaaankt oom klaas :grin:

Fijn om te weten dat er nog continu-blije mensen bestaan.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik hou ook van jullie allemaal jullie zijn allemaal zo lief :tongueout:

Maar ik heb niks gehad Btw.. :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."