Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk hou van jullie allemaal!

Ik hou van jullie allemaal!

63 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
CytotoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Juist! Dat is de positieve instelling die iedereen zou moeten hebben, hippie of niet! Zo makkelijk om dat gelijk te associeren met drugs, lange haren en regenbogen... maar dat is zeker geen onlosmakelijk verband!

Lach er maar om, vind het gay of welke mening je dan ook toebedeeld is, maar ik vind het mooi.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#2
held
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik hou ook van jou oom klaas!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Whoooo, let love rule the planet!
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#5
cropp zei:
zuipen met oom klaas is volgens mij het mooiste wat er is
Klik om te vergroten...

yup, klaas kom gewoon een keertje zuipen in 072, is je kater al weer weg? :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ook al ben ik compleet nuchter en heb ik last van ziekelijke insomnia, m'n instelling is nog steeds niet veranderd en zal ook niet veranderen....

Veel mensen om mij heen denken dat ik opdringerig ben, maar dat komt doordat ik laat merken hoeveel ik om personen geef en dat dus ook gewoon uitspreek...Als de tijd komt dat ik opdringerig word ben ik mijzelf niet meer en kan ik beter lang gaan slapen, gewoon lekker alles op z'n tijd en chil. Samen met m'n vrienden zijn is mij erg dierbaar en die tijd koester ik ook, alleen doordat ik in zo'n diep dal zit en letterlijk niet slaap (en nee niet alleen vanacht) kom ik weer bijna terug bij af...'k Sluit me af van steeds meer mensen, probeer problemen te onderdrukken (niet door drugs) omdat m'n hoofd al zo vol zit en ik geen energie heb om eraan te werken...Dit is allemaal tijdelijk dat weet ik ook maar als je er eenmaal inzit voelt een uur als een jaar, al helemaal als je 's nachts alleen zit en niemand hebt om je lief en leed mee te delen op deze momenten voel ik me ook verdomd eenzaam terwijl ik de vrienden heb die ik wil en nodig heb...
Doe nu al 3 nachten (incl. deze) geen oog dicht en sliep daarvoor gemiddeld zo'n 3 tot 4 uur per nacht, lichamelijk ben ik gesloopt en geestelijk een wrak alleen dat hoofd blijft zo actief, warrig en vol dat er geen rust lijkt te komen. M'n complete rug, schouders en nek zijn zo stijf dat ze van steen lijken en ik heb er nog nooit zoveel pijn gehad, de hoofdpijn is bijna ondragelijk en de vrijgekomen emoties laten me balanceren op het randje van suicide.
Maar toch blijf ik hoop hebben ook in kleine dingen een liefdevolle vriendin komt er wel, de insomnia en depressie zijn tijdelijk, door deze pijn heb ik een goede reden om me weer eens goed te laten masseren en slechter dan dit kan niet het kan enkel nog beter...Dus betere tijden gaan hoe dan ook komen, en om dit te verzekeren zet ik me er 100% voor in en grijp ik niet naar middelen om m'n problemen te onderdrukken en als ik wil onderdrukken ga ik sporten, seks hebben of vrienden bezoeken...Ik kies nu voor de juiste weg en wil de mensen die om mij geven geen pijn meer doen maar blij laten zijn...

Ik ga voor de liefhebbende weg, ik heb mijzelf lief en de anderen om mij heen!
Respecteer je eigen lichaam en geest, en beinvloed je omgeving met positieve energie en laat iets moois uitbloeien, een prachtig leven waarin we gelukkig zijn :hearteyes:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#7
jouw post heeft indruk op mij gemaakt oom klaas. Ik deel jouw visie. Ik zie onvoorwaardelijke liefde voor je medemens als de essentie van het leven, en de enige manier om volmaakt gelukkig te kunnen zijn. jammer dat jouw visie direct met drugs wordt geassocieerd. Alsof je nuchter niet kan liefhebben. Zet jullie maskers af.

Ik wens je trouwens veel sterkte man!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
DreamerOfDreams zei:
jouw post heeft indruk op mij gemaakt oom klaas. Ik deel jouw visie. Ik zie onvoorwaardelijke liefde voor je medemens als de essentie van het leven, en de enige manier om volmaakt gelukkig te kunnen zijn. jammer dat jouw visie direct met drugs wordt geassocieerd. Alsof je nuchter niet kan liefhebben. Zet jullie maskers af.

Ik wens je trouwens veel sterkte man!
Klik om te vergroten...

Ten eerste, bedankt :)
Misschien heb ik niet duidelijk getypt, ik vind 't vaak moeilijk om mijzelf te verwoorden als het om pure gevoelens gaat. Ik bedoel juist dat ik nuchter kan liefhebben, ik kies nu voor de juiste weg en voor mij is dat nuchter. Als ik bijv. alcohol op heb dan word die visie dubbel zo sterk althans dan is alles mellow zeg maar.
Alleen liefhebben en gelukkig zijn, zijn voor mij aan elkaar gelinkt en het gelukkig zijn heb ik een lange tijd gekoppeld aan gebruik en daardoor is het af en toe nog moeilijk om die gevoelens te tonen in de enigzins "normale" toestand waarin ik mij bevind. Nuchter is de liefde in mijn optiek op haar mooist, puur!
En dat ik in m'n verhaaltje nadrukkelijk zeg nuchter of niet door de drugs komt doordat ik wil laten zien dat mijn visie altijd zo is, en niet alleen die keer toen ik dit topic opende en ik dus erg dronken was.
'k Hoop dat het nu wat duidelijker is, ik ben zelf namelijk erg in de war dus kan het moeilijk uitleggen...'t Is vanmiddag zelfs zo erg geworden dat mijn ruimtelijk perspectief totaal verdwijnt als ik het juist verwoord, de trap leek een kilometer hoog te zijn en m'n scherm komt af en toe op me af net als de muren. Geen fijn gevoel kan ik je zeggen...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
drain bamage zei:
cropp zei:
zuipen met oom klaas is volgens mij het mooiste wat er is
Klik om te vergroten...

yup, klaas kom gewoon een keertje zuipen in 072, is je kater al weer weg? :P
Klik om te vergroten...

ik kies nu voor de juiste weg en voor mij is dat nuchter
Klik om te vergroten...

Get it, :)
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#10
ehm, ik wil niet de ongemanierde klootzak uithangenen maar... hoe lang ga je dat volhouden?

"my body is my temple and sometimes I just wanna vomit in my temple"
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
drain bamage zei:
ehm, ik wil niet de ongemanierde klootzak uithouden maar... hoe lang ga je dat volhouden?

"my body is my temple and sometimes I just wanna vomit in my temple"
Klik om te vergroten...

klaas, trek je er niets van aan he jongen, jij bent mijn held
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
cropp zei:
drain bamage zei:
ehm, ik wil niet de ongemanierde klootzak uithouden maar... hoe lang ga je dat volhouden?

"my body is my temple and sometimes I just wanna vomit in my temple"
Klik om te vergroten...

klaas, trek je er niets van aan he jongen, jij bent mijn held
Klik om te vergroten...

Thank you :hearteyes:

Alhoewel ik toch moet zeggen dat ik vanavond wel aan de middelen ga, alcohol op deze gure vrijdag avond is een welkome gast voor me...
Laat ik het deze keer wel binnen de perken houden en niet zo bezopen zijn dat ik m'n bed niet meer weet te vinden :rolleyes:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik hou ook van jou hoor
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Yo Klaas,

wat zou het tof zijn als die liefdevolle instelling van je een virus zou zijn dat iedereen aangenaam zou infecteren. Een clusterbom die het vuur van liefde, vrede en respect overal laat detoneren.
Als we allen ongeremder onze warme gevoelens voor elkaar tonen en complimenteuzer met elkaar om durven te komen, dan komt een stukje paradijs op aarde vast sneller in zicht en hebben we ook geen of minder dope nodig om aan de koudbloedige, grimmige of apathische context te ontsnappen waar velen in verstrikt zitten.

Houd je goed man :wink:
Ik klink met mijn glas perensap op je moed om deze mooie gevoelens met ons te delen.

Slaap goed straks en droom zacht :beer:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oeh, je t'aime!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jullie weten het, wederzijdse warmte is gewoon de ultieme omgangsvorm!
Alsof ik m'n hart uit m'n borst trek en hem voor je neus houd, zo stel ik mijn gevoelens tentoon voor diegene die het wilt zien!
Een diepe zucht waarbij ik de aversie tegen kille mensen weg blaas en weer plaats maak voor liefde voor allen, de alcohol uit m'n lichaam laten verdwijnen en ik ben weer in balans.

Gister avond lay lady lay voor m'n liefje gedraaid, kon ik iedereen maar zo beschermen en in een holletje van rozige en zwoele liefde laten kruipen om nooit meer weg te gaan. In elkaars armen vallend en positieve energie laten stromen als de niagara watervallen van hart naar hart, in welke situatie je ook verkeert hou in je achterhoofd dat er altijd nog 1 red middel is!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Jullie weten het, wederzijdse warmte is gewoon de ultieme omgangsvorm!
Alsof ik m'n hart uit m'n borst trek en hem voor je neus houd, zo stel ik mijn gevoelens tentoon voor diegene die het wilt zien!
Een diepe zucht waarbij ik de aversie tegen kille mensen weg blaas en weer plaats maak voor liefde voor allen, de alcohol uit m'n lichaam laten verdwijnen en ik ben weer in balans.

Gister avond lay lady lay voor m'n liefje gedraaid, kon ik iedereen maar zo beschermen en in een holletje van rozige en zwoele liefde laten kruipen om nooit meer weg te gaan. In elkaars armen vallend en positieve energie laten stromen als de niagara watervallen van hart naar hart, in welke situatie je ook verkeert hou in je achterhoofd dat er altijd nog 1 red middel is!
Klik om te vergroten...
Hey we hebben een poëet in ons midden. Ik krijg het warm van je mooie woorden Klaas!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik schrijf al heel lang, vind het erg mooi om te zien dat je het merkt in m'n post want het was niet m'n bedoeling om "mooi" te schrijven...

Maar het is ook mijn bedoeling dat mensen een fijn/warm gevoel krijgen, ik wou dat iedereen dat kon hebben ongeacht de situatie of tijd waarin men verkeert.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
Ik schrijf al heel lang, vind het erg mooi om te zien dat je het merkt in m'n post want het was niet m'n bedoeling om "mooi" te schrijven...

Maar het is ook mijn bedoeling dat mensen een fijn/warm gevoel krijgen, ik wou dat iedereen dat kon hebben ongeacht de situatie of tijd waarin men verkeert.
Klik om te vergroten...

dat gaat diep mijn beste

ik schrijf meestal gewoon het eerste wat in me opkomt
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik probeer puur gevoel te schrijven, alleen zitten er zoveel blokkades tussen mijn hart en handen dat het nog erg moeilijk gaat en maak ik er vaak weer een poetisch stuk van terwijl ik puur en alleen m'n gevoel wil schrijven...maar dat lukt helaas nog niet altijd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."