Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWinderigheid

Winderigheid

36 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
RUKWINDEN

:tearsofjoy:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat was duidelijk de laatste keer dat ik je liet slapen tijdens het socialisen!
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet zo miepen jij!

Anders was dit de laatste keer dat ik je weer naar binnen liet nadat je wegging of ging roken op t balkon :mrgreen:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aking zei:
Supervlieg is een winderig persoon... en dat nog wel waar dames bijzijn :openmouth:
(opvallend detail... toen dr een homosexuele meneer bij was waar hij stiekem een crush op had liet hij ineens totaal geen scheetjes meer :rolleyes: )
Klik om te vergroten...

Ik heb zo onderhand alweer afweermechanismen opgebouwd :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
Serenity zei:
Aking zei:
Supervlieg is een winderig persoon... en dat nog wel waar dames bijzijn :openmouth:
(opvallend detail... toen dr een homosexuele meneer bij was waar hij stiekem een crush op had liet hij ineens totaal geen scheetjes meer :rolleyes: )
Klik om te vergroten...

Ik heb zo onderhand alweer afweermechanismen opgebouwd :P
Klik om te vergroten...

of het liep er langzaam en zonder geluid uit omdat alle druk weggevallen was
S
StarGuitar*Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindgamer zei:
Bestaan er overigens middeltjes om winderigheid te bestrijden?

Gr.
Klik om te vergroten...

Rennie Deflatine?
Overigens nooit gebruikt, k heb nergens last van.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
StarGuitar* zei:
Mindgamer zei:
Bestaan er overigens middeltjes om winderigheid te bestrijden?

Gr.
Klik om te vergroten...

Rennie Deflatine?
Overigens nooit gebruikt, k heb nergens last van.
Klik om te vergroten...

Je bent wat je eet! :wink: Een paar koppen snert of een bruine bonenschotel, is niet aan te raden als je net een eerste date hebt...
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik en mn vriendin laten ze ook gewoon gaan, als het slecht ruikt, duiken we wel even weg.

Maargoed, het is het fijnst om gewoon jezelf te zijn en ik ga me niet inhouden als er wat uit moet.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn ouders hebben me naar buiten verbannen :flushed:

Tja....
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
982 zei:
Ik en mn vriendin laten ze ook gewoon gaan, als het slecht ruikt, duiken we wel even weg.

Maargoed, het is het fijnst om gewoon jezelf te zijn en ik ga me niet inhouden als er wat uit moet.
Klik om te vergroten...
Ik schaam mezelf niet voor de werking van mijn lichaam.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Inderdaad in't begin wat onwennig maar het is tenslotte maar een natuurlijke reactie. Als je partner hierover in een serieuze relatie nog een probleem maakt is ie behoorlijk bekrompen :)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wij laten ze gewoon :grin:
Vaak proberen we ze zo luid mogenlijk te laten, en meestal proberen we te ruiken of er een luchtje aan zit. We zijn niet alleen dol op hachee, bonen, spruitjes en eieren omdat het lekker smaakt! Het geweldigst is nog wel de wind die na een spruitjesomelet aan komt zetten!

Mijn vriendin en ik zijn echt een stel petomanen :grin::grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
omg :grin: :grin: :grin: :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stighar zei:
Wij laten ze gewoon :grin:
Vaak proberen we ze zo luid mogenlijk te laten, en meestal proberen we te ruiken of er een luchtje aan zit. We zijn niet alleen dol op hachee, bonen, spruitjes en eieren omdat het lekker smaakt! Het geweldigst is nog wel de wind die na een spruitjesomelet aan komt zetten!

Mijn vriendin en ik zijn echt een stel petomanen :grin::grin:
Klik om te vergroten...
En dan samen in bed elkaars scheten ruiken onder de deken.... :tearsofjoy:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
:kots:
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kan er niks aan doen, maar ik vind winderigheid totaal niet sexy :grin: . Zeker in het begin van een relatie vind ik het nogal een afknapper in bed. Als ik eenmaal echt van iemand hou, kan ik het wel handelen, maar dan nog: het is niet sexy!
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#17
haha wat een topic :grin: ,ik probeer ze te in te houden bij het bijzijn van mensen...anders zeg ik dat ik een scheet moet laten,dat ze best uit mijn bijzijn weg gaan of andersom :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."