Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWinderigheid

Winderigheid

36 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wij laten ze gewoon :grin:
Vaak proberen we ze zo luid mogenlijk te laten, en meestal proberen we te ruiken of er een luchtje aan zit. We zijn niet alleen dol op hachee, bonen, spruitjes en eieren omdat het lekker smaakt! Het geweldigst is nog wel de wind die na een spruitjesomelet aan komt zetten!

Mijn vriendin en ik zijn echt een stel petomanen :grin::grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
omg :grin: :grin: :grin: :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stighar zei:
Wij laten ze gewoon :grin:
Vaak proberen we ze zo luid mogenlijk te laten, en meestal proberen we te ruiken of er een luchtje aan zit. We zijn niet alleen dol op hachee, bonen, spruitjes en eieren omdat het lekker smaakt! Het geweldigst is nog wel de wind die na een spruitjesomelet aan komt zetten!

Mijn vriendin en ik zijn echt een stel petomanen :grin::grin:
Klik om te vergroten...
En dan samen in bed elkaars scheten ruiken onder de deken.... :tearsofjoy:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#4
:kots:
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kan er niks aan doen, maar ik vind winderigheid totaal niet sexy :grin: . Zeker in het begin van een relatie vind ik het nogal een afknapper in bed. Als ik eenmaal echt van iemand hou, kan ik het wel handelen, maar dan nog: het is niet sexy!
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha wat een topic :grin: ,ik probeer ze te in te houden bij het bijzijn van mensen...anders zeg ik dat ik een scheet moet laten,dat ze best uit mijn bijzijn weg gaan of andersom :P
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn vriend en ik houden vaak wedstrijdjes :grin: Beter uit dan in!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, winderigheid ja! Ik ben ook maar een mens, een mens die zijn scheten onmogelijk kan inhouden, omdat hij anders dan vergaat van de steken in zijn buik.
Hoe gaan jullie om met winderigheid in een relatie? Gaan jullie na een maand al lopen ruften in bed? Of doe jij zo goed mogelijk je best om het in te houden? Van scheten in houden krijg je overigens domme ideeën van, en ik denk dan ook dat gasten zoals AT eens wat meer scheten moet laten!

Bestaan er overigens middeltjes om winderigheid te bestrijden?

Gr.
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#9
http://www.avogel.nl/webwinkel/producte ... 3godJl2WYQ
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#10
boeit me allemaal niets .. ik schijt me gewoon leeg :)

ben knap genoeg om ermee weg te komen, dus zolang als ze niet al te erg gaan stinken die scheten, kom ik dan zelfs ook nog weg met mijn nare karakter :smoke:

:rock:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Iedereen laat winden. Inhouden van winden en boeren is onnatuurlijk, en slecht voor je stofwisseling. winden bestaan uit methaangas, en daar krijg je hoofdpijn van.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tyler en ik geven hele concerten voor elkaar! Ok, niet in het begin hoor, maar na een half jaar ongeveer, begonnen de scheetjes in elkaars gezelsschap steeds vaker voor te komen. Daarvan waren de eerste paar natuurlijk ook nog wel per ongeluk, maar toen we allebei zeker wisten dat we ondanks die winden elkaar nog steeds leuk vonden, lieten we ze lekker vliegen!

Wist je trouwens dat het heel ongezond voor je lichaam is, om je scheten steeds op te houden? Die giftige gassen tasten je darmen aan (ok, en dat zeg ik op een drugsforum :grin: ).
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#13
^.. :hearteyes: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Maaruh bij ons doen we er ook niet zo moeilijk meer over.. Een zuchtje wind moet kunnen toch??? En die paar keer per jaar dat ik zo'n darmexplosie voel aankomen, ga ik wel ff op de wc zitten... :rolleyes:
Onze kat heeft er helemaal 't schijt aan BTW! :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik stond eens in de bus, te ruften, door een combi van bruine bonen met spek en uien. daarna griesmeelpudding. Dan houd ik ze echt niet in hoor...
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#15
In een langere relatie maakt het inderdaad niet zoveel meer uit, maar als het té erg wordt ga ik toch gewoon even naar het toilet. Wel zo fris.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Scheten laten onder de dekens of agesloten ruimte ala auto, gatver de gatver. Nee echt ik heb een luchtjes fobie en kan daar echt erg onpasselijk van worden. Slechte adem en boeren. Ohw my God, niet bij mij in de buurt aub. Niet dat je geen scheet mag laten bij mij in de buurt maar ik moet wel weg kunnen lopen naar een ruimte/plek waar ik er geen "last" van heb.

Het geluid kan me werkelijk niet boeien, kan er zelfs hartelijk om lachen maar waarom die geur?
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Serenity zei:
In een langere relatie maakt het inderdaad niet zoveel meer uit, maar als het té erg wordt ga ik toch gewoon even naar het toilet. Wel zo fris.
Klik om te vergroten...

+1
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Marla Singer zei:
Tyler en ik geven hele concerten voor elkaar! Ok, niet in het begin hoor, maar na een half jaar ongeveer, begonnen de scheetjes in elkaars gezelsschap steeds vaker voor te komen. Daarvan waren de eerste paar natuurlijk ook nog wel per ongeluk, maar toen we allebei zeker wisten dat we ondanks die winden elkaar nog steeds leuk vonden, lieten we ze lekker vliegen!

Wist je trouwens dat het heel ongezond voor je lichaam is, om je scheten steeds op te houden? Die giftige gassen tasten je darmen aan (ok, en dat zeg ik op een drugsforum :grin: ).
Klik om te vergroten...

Hahahaha, gekke Marla en Tyler!
Ik ben 10 jaar samengeweest met mijn ex en woon(de) daarna ook nog samen. Dus bij ons is niks te dol! Daarom zal ik hem dadelijk echt ongelooflijk missen. Wat heb ik gedaan, door mijn relatie te verbreken. Hopelijk ooit een dag, dat het weer goed komt en dat bekronen we dan maar door een heus schetenconcert!

:rockband:
B
BifiWorstLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindgamer zei:
Bestaan er overigens middeltjes om winderigheid te bestrijden?

Gr.
Klik om te vergroten...

Meen je dat? :grin:
Je laat toch gewoon een scheet als het moet, niet dat ik op restaurant scheten zit te laten ofzo.
Maar je zegt het zelf 'ik ben ook maar een mens'.

Fart on!! :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tijdens/vlak voor/na de seks is het bij ons trouwens wel een beetje not done hoor! (Behalve kutscheten, want daar kan een vrouw niets aan doen...).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."