#1
Wij laten ze gewoon
Vaak proberen we ze zo luid mogenlijk te laten, en meestal proberen we te ruiken of er een luchtje aan zit. We zijn niet alleen dol op hachee, bonen, spruitjes en eieren omdat het lekker smaakt! Het geweldigst is nog wel de wind die na een spruitjesomelet aan komt zetten!
Mijn vriendin en ik zijn echt een stel petomanen![:grin:]()
![:grin:]()
Vaak proberen we ze zo luid mogenlijk te laten, en meestal proberen we te ruiken of er een luchtje aan zit. We zijn niet alleen dol op hachee, bonen, spruitjes en eieren omdat het lekker smaakt! Het geweldigst is nog wel de wind die na een spruitjesomelet aan komt zetten!
Mijn vriendin en ik zijn echt een stel petomanen



