Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SsteffanN zei: KapiteinKoekWaus zei: ben ik hier de enige homo? Kheb btw niets tegen hetro's hoor, zolang ze maar van me af blijven Klik om te vergroten... Soortgenoot!!!! Klik om te vergroten... Ha ha gesellie. Nu issut officieel he. Hoe meer homo's hoe gezelliger het wordt"
"Pak Suiker zei: Sarori zei: Behalve dan als ze zo gaan bitchen. Dan wordt het grappiger, maar niet gezelliger Klik om te vergroten... Zet 2 nichten bij elkaar en ze beginnen meteen met elkaar te kakelen Het percentage homo's blijft hier op zo'n 5% steken, minder dan in de algehele bevolking. Gebruiken ze minder drugs? Of hebben ze daar gewoon geen tijd voor omdat het gezellig kakelen en sexen zoveel tijd in beslag neemt? Klik om te vergroten... Wat is dat nou weer voor een kutopmerking Sarori?! Klik om te vergroten... Ha ha kvond ut wel grappig btw. Kheb af en toe wel eens tijd om tussen het kletsen en ketsen drugs tot me toe te nemen. Dat maakt het alleen maar leuker. Vooral onder de acid"
"mijn ervaring met truffels is dat je niet bad kan gaan. 2 weken terug nog met een groepje gedaan. Een maat van mij durfde ze niet te eten dus heb ik dat maar voor hem gedaan. Dus heb ik 2 porties gegeten. Dat is echt aan te raden. Kheb het ook een keer in me eentje gedaan, was ook erg leuk. Volgend weekend ga ik weer truffelen en we gaan alles filmen en er een mooie compilatie van maken en een tripreport"
"Re: caatje zei: c&m zei: maar mijn man heeft dan een slappie wappie hoor Klik om te vergroten... Mag ik ff kotsen? Wat klinkt dat toch verschrikkelijk ranzig, die kinderlijke verkleinwoorden. Wat ik ook erg weard vindt is als mannen hun piemel een naam geven. (sjakie, henk, enzz) afknapperrrrrrr. Klik om te vergroten... ha ha de mijne heeft zelfs een paspoort."
"he he. Kheb een keer in de lift naast een of andere zakenman een pepscheet gelate. Die vent wist niet hoe snel hij weer naar buiten moest"
"buzzrider zei: loadrunner zei: Wat heb je aan een piemel van 35 cm, als je geen vriendin hebt? Klik om te vergroten... Het zal in ieder geval wel iets aan je zelfzekerheid doen. Hoewel zo'n tuinslang nu ook niet echt comfortabel moet zijn. Klik om te vergroten... vertel mij wat. De eerste keer dat ik ging zitte was ik glijk ontmaagd"
"Party Speed MDMA Kristallen Xtc LSD Shrooms Ketamine Coke Alcohol Weed ------------------------------------------------------ Dodelijkste Combi ooit:P Speed + Xtc + Truffels + Absinth + Coke + Keta (I'm still alive!:P .....For now)"
"op alles wat los en vast zit"
"ben ik hier de enige homo? Kheb btw niets tegen hetro's hoor, zolang ze maar van me af blijven"
"ha ha kweet nog de 1e keer acid. Een hoffmannetje.ik ging bad omdat ik net aan het bijkomen was van een 3 daagse maraton speed snuiven. Toen moest ik terwijl ik flipte nog met de metro van spijkenis naar rdam. Toen ik thuiskwam heb ik me ma wijs kunnen maken dat ik alleen maar paddos op had die dag. Maargoed ff ontopic. Toen ik d8 dat het weer bter ging (1 uurtje later) ben ik silent hill 4 gaan spelen en toen sloeg de acid ineens weer hard terug. Kheb dat spel nooit meer aangeraakt"