#1
ik kies altijd voor het karakter,mooie meiden(of prinsessen,zoals jij het noemt) passen gewoon niet in mijn leven,daar ze soms zo een dunk van zichzelf hebben en dat irriteert mij,geef mij maar een gewone vrouw die tevreden is hoe ze is.
amenBeyond Illusion zei:Volgens mij kent Mindgamer echt de verkeerde meisjes.
Ik herken mezelf helemaal niet in het verhaald. Ja ik wil wel graag liefdevol behandeld worden, maargoed dat doe ik ook bij mijn vriend. Wat je geeft moet je ook krijgen vind ik.
Ik vraag hem om dingen te doen, maar ik doe ook iets als hij het vraagd.
Maar volgens mij gaat het daar zowieso ook om in een relatie. Gelijkwaardigheid en acceptatie van de ander op alle fronten.
vroom?Marla Singer zei:Spersize is erg vroom vanavond...:P
Mindgamer zei:Als er wordt gelogen, bedrogen, of iets anders gedaan wordt door de man wat jullie niet aanstaat, dan volgt er een heftig gesprek daarover. Uiteindelijk wordt alles weer vergeten en leven jullie verder alsof er niks gebeurd is. Verder wordt alles weer meegenomen uit een vorige dialoog bij het aanlanden van het blokeringspunt waar jullie vaker een gesprek over hadden gevoerd. Jullie vrouwen vergeven niks, maar nemen het mee in een oordeel.
SperSIZEboon zei:klinkt als een leuke vriendin zeg..![]()
waarom geef je jezelf daar de schuld van?Robdebob zei:SperSIZEboon zei:klinkt als een leuke vriendin zeg..![]()
Het waren wel goede en liefdevolle relaties hoor. Ik noem nu alleen de punten die ik herken in het verhaal van Mindgamer. Het is ook eigenlijk meer een verwijt naar mezelf, ik ben heel goed in het verneuken van (liefdes)relaties.
tuurlijk heb ik wel es stomme dingen gedaan, wie niet?Robdebob zei:Tja.... Goeie vraag...
Wie (of wat) moet ik anders de schuld geven? Ik doe nogal veel dingen zonder er over na te denken en daar moet ik me toch echt wel voor verantwoorden.
Jij nooit stomme dingen gedaan? Of het idee gehad dat je vriendin je probeert te veranderen?
Toch herken ik dat wel, ik heb in het verleden mij ook schuldig gemakt aan dat soort praktijken. Meer omdat de boosheid soms de overhand heeft en je dingen eruit gooti die je eigenlijk niet wil zeggen maar dan toch volhoudt omdat het je eer te na is sorry te zeggen.Robdebob zei:Mindgamer zei:Als er wordt gelogen, bedrogen, of iets anders gedaan wordt door de man wat jullie niet aanstaat, dan volgt er een heftig gesprek daarover. Uiteindelijk wordt alles weer vergeten en leven jullie verder alsof er niks gebeurd is. Verder wordt alles weer meegenomen uit een vorige dialoog bij het aanlanden van het blokeringspunt waar jullie vaker een gesprek over hadden gevoerd. Jullie vrouwen vergeven niks, maar nemen het mee in een oordeel.
Hier heb ik helaas maar al te vaak mee te maken gehad. Elke keer als ik iets fout deed (en dat doe ik blijkbaar nogal vaak) krijg ik altijd de volle lading over me heen, waarna vervolgens al mijn fouten uit het verleden er ook nog eens worden herhaald om de argumenten kracht bij te zetten. Ik kan ontkennen wat ik wil, maar dat is dweilen met de kraan open.... Ik kan amper reageren omdat ik word overmand door emoties waardoor ik mezelf absoluut niet kan verwoorden (iets waarmee ik sowieso moeite mee heb). Vrouwen bezitten de ultieme skills om mij een kutgevoel te geven en af en toe krijg ik het vermoeden dat ze er nog plezier uit halen ook. Dit is natuurlijk hoe ik het interpreteer. Er zullen ongetwijfeld goede bedoelingen achter zitten, maar dat neemt niet weg dat het voor mij niet chill is...
Tja als de boosheid gezakt is ben ik wel de eerste om sorry te zeggen maar in het vuur van de strijd gebeurd het vaak dat ik niet de eerste wil zijn.SperSIZEboon zei:das toch best wel slecht in mijn ogen dat je tegen je vriend / vriendin niet oprecht sorry kan zeggen voor zoiets
SperSIZEboon zei:vroom?Marla Singer zei:Spersize is erg vroom vanavond...:P
*opent google.nl
Pak Suiker zei:Ik snap mindgamers punt wel.
Alleen zijn eigen insteek snap ik nooit, helemaaaaal gezien het rondvliegende sarcasme overal.
Mannen en vrouwen (en alles dat daar tussenin zit) zijn in sommige/veel gevallen anders, maar het zijn allemaal mensen.
Waarom er nogsteeds ongelijkheid is in onze westerse cultuur snap ik niet zo heel goed, volgens mij willen beide seksen geen gelijkheid.
Omdat ze bang zijn als hetzelfde gezien te worden, beide partijen willen geen stapje vooruit doen, richting elkaar.
Maar ik denk dat ik daarom mindgamers punt zo goed zie, overal zie je geroep dat mannen moeten stoppen met vrouwen te onderdrukken (en niet alleen in achterlijke culturen) en uitingen van 'feminisme'.
Vind ik erg terecht inderdaad, maar wie heeft mannen het recht ontnomen om zulke geluiden te laten horen?
"Omdat mannen niet gediscrimineerd worden" fout!
Mannen hebben meestal minder vrije dagen dan vrouwen op de arbeidsmarkt (mannen verdienen meer? goh meid, het geld mag je van me hebben).
Mannen hebben daadwerkelijk diploma's nodig om een baan te krijgen i.p.v. een kort rokje.
Mannen zijn "allemaal seksisten" en worden ook zo behandeld, als je het ontkent kijken mensen je vol ongeloof aan of wordt je gewezen op het geslacht van de dader in de meeste zedendelicten.
En zo kan ik nog wel even doorgaan... dus hoezo "mannen worden niet gediscrimineerd?"
Nog zo'n voorbeeld, de uitspraak: "feminisme betekent geen mannenhaterij, het betekent slechts dat we pro-vrouw zijn"
Ehm... is het zo'n groot verschil tussen "vrouwen zijn beter" en "mannen zijn slechter" dan?![]()
Ik kan me er soms een beetje kwaad om maken... helemaal omdat voor mij bepaald wordt dat ik onder het kopje "mannen" zou vallen.
Dat vrouwen het geslachtsdeel dat tussen mijn benen gelokeerd zit mij aanrekenen zegt voor mij vrij weinig, het geeft alleenmaar weer hoe veel vrouwen denken.
Accepteer het meedenken nou eens stelletje mutsjes!
Ik sta tussen die 2 geslachten in, dááróm zie ik juist dat het vrouwen niet objectief protesteren en dat veel mannen het voor anderen verkloten.
Zullen jullie voortaan minder op elkaar bitchen en gewoon jullie eigen negatieve shizzle gaan veranderen?
Mannen: denk eens wat meer met jullie hoofd i.p.v. jullie pik.
Vrouwen: wees eens wat minder hypocriet, jullie houden zélf ook grotendeels die rolverdeling in stand.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."