Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVrouwen zijn prinsessen?

Vrouwen zijn prinsessen?

58 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#1
SperSIZEboon zei:
klinkt als een leuke vriendin zeg.. :confused:
Klik om te vergroten...

Het waren wel goede en liefdevolle relaties hoor. Ik noem nu alleen de punten die ik herken in het verhaal van Mindgamer. Het is ook eigenlijk meer een verwijt naar mezelf, ik ben heel goed in het verneuken van (liefdes)relaties.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Robdebob zei:
SperSIZEboon zei:
klinkt als een leuke vriendin zeg.. :confused:
Klik om te vergroten...

Het waren wel goede en liefdevolle relaties hoor. Ik noem nu alleen de punten die ik herken in het verhaal van Mindgamer. Het is ook eigenlijk meer een verwijt naar mezelf, ik ben heel goed in het verneuken van (liefdes)relaties.
Klik om te vergroten...
waarom geef je jezelf daar de schuld van?
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja.... Goeie vraag...

Wie (of wat) moet ik anders de schuld geven? Ik doe nogal veel dingen zonder er over na te denken en daar moet ik me toch echt wel voor verantwoorden.
Jij nooit stomme dingen gedaan? Of het idee gehad dat je vriendin je probeert te veranderen?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Robdebob zei:
Tja.... Goeie vraag...

Wie (of wat) moet ik anders de schuld geven? Ik doe nogal veel dingen zonder er over na te denken en daar moet ik me toch echt wel voor verantwoorden.
Jij nooit stomme dingen gedaan? Of het idee gehad dat je vriendin je probeert te veranderen?
Klik om te vergroten...
tuurlijk heb ik wel es stomme dingen gedaan, wie niet?
en dat je vriendin je wil veranderen lijkt mij ook niet echt goed voor je relatie.
ze is toch op een bepaald persoon gevallen? waarom zou je dat willen veranderen dan?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Robdebob zei:
Mindgamer zei:
Als er wordt gelogen, bedrogen, of iets anders gedaan wordt door de man wat jullie niet aanstaat, dan volgt er een heftig gesprek daarover. Uiteindelijk wordt alles weer vergeten en leven jullie verder alsof er niks gebeurd is. Verder wordt alles weer meegenomen uit een vorige dialoog bij het aanlanden van het blokeringspunt waar jullie vaker een gesprek over hadden gevoerd. Jullie vrouwen vergeven niks, maar nemen het mee in een oordeel.
Klik om te vergroten...

Hier heb ik helaas maar al te vaak mee te maken gehad. Elke keer als ik iets fout deed (en dat doe ik blijkbaar nogal vaak) krijg ik altijd de volle lading over me heen, waarna vervolgens al mijn fouten uit het verleden er ook nog eens worden herhaald om de argumenten kracht bij te zetten. Ik kan ontkennen wat ik wil, maar dat is dweilen met de kraan open.... Ik kan amper reageren omdat ik word overmand door emoties waardoor ik mezelf absoluut niet kan verwoorden (iets waarmee ik sowieso moeite mee heb). Vrouwen bezitten de ultieme skills om mij een kutgevoel te geven en af en toe krijg ik het vermoeden dat ze er nog plezier uit halen ook. Dit is natuurlijk hoe ik het interpreteer. Er zullen ongetwijfeld goede bedoelingen achter zitten, maar dat neemt niet weg dat het voor mij niet chill is...
Klik om te vergroten...
Toch herken ik dat wel, ik heb in het verleden mij ook schuldig gemakt aan dat soort praktijken. Meer omdat de boosheid soms de overhand heeft en je dingen eruit gooti die je eigenlijk niet wil zeggen maar dan toch volhoudt omdat het je eer te na is sorry te zeggen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
SperSIZEboon zei:
das toch best wel slecht in mijn ogen dat je tegen je vriend / vriendin niet oprecht sorry kan zeggen voor zoiets
Klik om te vergroten...
Tja als de boosheid gezakt is ben ik wel de eerste om sorry te zeggen maar in het vuur van de strijd gebeurd het vaak dat ik niet de eerste wil zijn.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
aha, ok :)
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik snap mindgamers punt wel.
Alleen zijn eigen insteek snap ik nooit, helemaaaaal gezien het rondvliegende sarcasme overal.
Mannen en vrouwen (en alles dat daar tussenin zit) zijn in sommige/veel gevallen anders, maar het zijn allemaal mensen.
Waarom er nogsteeds ongelijkheid is in onze westerse cultuur snap ik niet zo heel goed, volgens mij willen beide seksen geen gelijkheid.
Omdat ze bang zijn als hetzelfde gezien te worden, beide partijen willen geen stapje vooruit doen, richting elkaar.

Maar ik denk dat ik daarom mindgamers punt zo goed zie, overal zie je geroep dat mannen moeten stoppen met vrouwen te onderdrukken (en niet alleen in achterlijke culturen) en uitingen van 'feminisme'.
Vind ik erg terecht inderdaad, maar wie heeft mannen het recht ontnomen om zulke geluiden te laten horen?
"Omdat mannen niet gediscrimineerd worden" fout!
Mannen hebben meestal minder vrije dagen dan vrouwen op de arbeidsmarkt (mannen verdienen meer? goh meid, het geld mag je van me hebben).
Mannen hebben daadwerkelijk diploma's nodig om een baan te krijgen i.p.v. een kort rokje.
Mannen zijn "allemaal seksisten" en worden ook zo behandeld, als je het ontkent kijken mensen je vol ongeloof aan of wordt je gewezen op het geslacht van de dader in de meeste zedendelicten.

En zo kan ik nog wel even doorgaan... dus hoezo "mannen worden niet gediscrimineerd?"
Nog zo'n voorbeeld, de uitspraak: "feminisme betekent geen mannenhaterij, het betekent slechts dat we pro-vrouw zijn"
Ehm... is het zo'n groot verschil tussen "vrouwen zijn beter" en "mannen zijn slechter" dan? :confused:

Ik kan me er soms een beetje kwaad om maken... helemaal omdat voor mij bepaald wordt dat ik onder het kopje "mannen" zou vallen.
Dat vrouwen het geslachtsdeel dat tussen mijn benen gelokeerd zit mij aanrekenen zegt voor mij vrij weinig, het geeft alleenmaar weer hoe veel vrouwen denken.
Accepteer het meedenken nou eens stelletje mutsjes!
Ik sta tussen die 2 geslachten in, dááróm zie ik juist dat het vrouwen niet objectief protesteren en dat veel mannen het voor anderen verkloten.

Zullen jullie voortaan minder op elkaar bitchen en gewoon jullie eigen negatieve shizzle gaan veranderen?
Mannen: denk eens wat meer met jullie hoofd i.p.v. jullie pik.
Vrouwen: wees eens wat minder hypocriet, jullie houden zélf ook grotendeels die rolverdeling in stand.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
SperSIZEboon zei:
Marla Singer zei:
Spersize is erg vroom vanavond... :wink: :P
Klik om te vergroten...
vroom?

*opent google.nl
Klik om te vergroten...

Amen! :wink:
D
Devils RejectLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pak Suiker zei:
Ik snap mindgamers punt wel.
Alleen zijn eigen insteek snap ik nooit, helemaaaaal gezien het rondvliegende sarcasme overal.
Mannen en vrouwen (en alles dat daar tussenin zit) zijn in sommige/veel gevallen anders, maar het zijn allemaal mensen.
Waarom er nogsteeds ongelijkheid is in onze westerse cultuur snap ik niet zo heel goed, volgens mij willen beide seksen geen gelijkheid.
Omdat ze bang zijn als hetzelfde gezien te worden, beide partijen willen geen stapje vooruit doen, richting elkaar.

Maar ik denk dat ik daarom mindgamers punt zo goed zie, overal zie je geroep dat mannen moeten stoppen met vrouwen te onderdrukken (en niet alleen in achterlijke culturen) en uitingen van 'feminisme'.
Vind ik erg terecht inderdaad, maar wie heeft mannen het recht ontnomen om zulke geluiden te laten horen?
"Omdat mannen niet gediscrimineerd worden" fout!
Mannen hebben meestal minder vrije dagen dan vrouwen op de arbeidsmarkt (mannen verdienen meer? goh meid, het geld mag je van me hebben).
Mannen hebben daadwerkelijk diploma's nodig om een baan te krijgen i.p.v. een kort rokje.
Mannen zijn "allemaal seksisten" en worden ook zo behandeld, als je het ontkent kijken mensen je vol ongeloof aan of wordt je gewezen op het geslacht van de dader in de meeste zedendelicten.

En zo kan ik nog wel even doorgaan... dus hoezo "mannen worden niet gediscrimineerd?"
Nog zo'n voorbeeld, de uitspraak: "feminisme betekent geen mannenhaterij, het betekent slechts dat we pro-vrouw zijn"
Ehm... is het zo'n groot verschil tussen "vrouwen zijn beter" en "mannen zijn slechter" dan? :confused:

Ik kan me er soms een beetje kwaad om maken... helemaal omdat voor mij bepaald wordt dat ik onder het kopje "mannen" zou vallen.
Dat vrouwen het geslachtsdeel dat tussen mijn benen gelokeerd zit mij aanrekenen zegt voor mij vrij weinig, het geeft alleenmaar weer hoe veel vrouwen denken.
Accepteer het meedenken nou eens stelletje mutsjes!
Ik sta tussen die 2 geslachten in, dááróm zie ik juist dat het vrouwen niet objectief protesteren en dat veel mannen het voor anderen verkloten.

Zullen jullie voortaan minder op elkaar bitchen en gewoon jullie eigen negatieve shizzle gaan veranderen?
Mannen: denk eens wat meer met jullie hoofd i.p.v. jullie pik.
Vrouwen: wees eens wat minder hypocriet, jullie houden zélf ook grotendeels die rolverdeling in stand.
Klik om te vergroten...

AMEN! :rock:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
emancipatie draait om gelijkstelling van de man aan de vrouw, en dat is prachtig en nodig. alleen als je dan geemancipeert bent ga dan niet lopen mekkeren in de trent van ``if i where a boy`` en ``your hot and your cold``, ik ben ook een jongen, en ik behandel meisje wel normaal, het moet ergens op houden.

behave!
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Something that bleeds for a week and still lives is not human!

Maar je maakt wel een goed punt met dit topic. De 'meeste' geëmancipeerde vrouwen van deze eeuw beheren inderdaad een archief met alle negatieve aspecten en gebeurtenissen binnen een relatie. Ze hebben een z.g.n. 'threshold' dat wanneer een zeker punt van frustratie is bereikt je alles op je bord krijgt. Wij mannen zijn over het algemeen wat directer in de aanpak van problemen. Het contrast van deze twee uitersten is dan ook de oorzaak van onenigheid en wisselende verstandhouding ten opzichte van de partner.
q
quattroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pak Suiker zei:
Ik snap mindgamers punt wel.
Alleen zijn eigen insteek snap ik nooit, helemaaaaal gezien het rondvliegende sarcasme overal.
Mannen en vrouwen (en alles dat daar tussenin zit) zijn in sommige/veel gevallen anders, maar het zijn allemaal mensen.
Waarom er nogsteeds ongelijkheid is in onze westerse cultuur snap ik niet zo heel goed, volgens mij willen beide seksen geen gelijkheid.
Omdat ze bang zijn als hetzelfde gezien te worden, beide partijen willen geen stapje vooruit doen, richting elkaar.

Maar ik denk dat ik daarom mindgamers punt zo goed zie, overal zie je geroep dat mannen moeten stoppen met vrouwen te onderdrukken (en niet alleen in achterlijke culturen) en uitingen van 'feminisme'.
Vind ik erg terecht inderdaad, maar wie heeft mannen het recht ontnomen om zulke geluiden te laten horen?
"Omdat mannen niet gediscrimineerd worden" fout!


Mannen hebben meestal minder vrije dagen dan vrouwen op de arbeidsmarkt (mannen verdienen meer? goh meid, het geld mag je van me hebben).
Mannen hebben daadwerkelijk diploma's nodig om een baan te krijgen i.p.v. een kort rokje.
Mannen zijn "allemaal seksisten" en worden ook zo behandeld, als je het ontkent kijken mensen je vol ongeloof aan of wordt je gewezen op het geslacht van de dader in de meeste zedendelicten.

En zo kan ik nog wel even doorgaan... dus hoezo "mannen worden niet gediscrimineerd?"
Nog zo'n voorbeeld, de uitspraak: "feminisme betekent geen mannenhaterij, het betekent slechts dat we pro-vrouw zijn"
Ehm... is het zo'n groot verschil tussen "vrouwen zijn beter" en "mannen zijn slechter" dan? :confused:

Ik kan me er soms een beetje kwaad om maken... helemaal omdat voor mij bepaald wordt dat ik onder het kopje "mannen" zou vallen.
Dat vrouwen het geslachtsdeel dat tussen mijn benen gelokeerd zit mij aanrekenen zegt voor mij vrij weinig, het geeft alleenmaar weer hoe veel vrouwen denken.
Accepteer het meedenken nou eens stelletje mutsjes!
Ik sta tussen die 2 geslachten in, dááróm zie ik juist dat het vrouwen niet objectief protesteren en dat veel mannen het voor anderen verkloten.

Zullen jullie voortaan minder op elkaar bitchen en gewoon jullie eigen negatieve shizzle gaan veranderen?
Mannen: denk eens wat meer met jullie hoofd i.p.v. jullie pik.
Vrouwen: wees eens wat minder hypocriet, jullie houden zélf ook grotendeels die rolverdeling in stand.
Klik om te vergroten...


jesus jesus wat een oordelen allemaal!!!! :)

en er is helemaal NIEMAND die met zijn/haar hersens eraan kan denken dat er nog zoiets is als NATUUR en INTUITIE bijvoorbeeld.

alles moet maar sociaal zijn enz enz. lief lief niet te wild weet ik het allemaal.
weet niet wie het woord noemde maar rollenpatroon!!!
ja juist ja, inderdaad dat is waar het omgaat.

wil je het woord niet in je mond nemen omdat je er bang voor bent?? wij draaien compleet door en willen alles maar regelen. nu: de natuur kan je in die zin regelen dat oppervlakkige zaken aangepast kunnen worden. maar dat, waarvoor je bestemd bent ,is dat, waarvoor je moet leven. helaas zijn er wat teveel mensen met kreupele gedachten die ook nog eens wat durven zeggen in deze maatschappij (bedoel hiermee enkel die wat anders proberen te leven als wat ze zijn (gaat niet over sekse of dergelijke)de zogenaamde berg mensen die ik de wandelende dooden noem. ze zijn er wel maar ze weten zelf niet meer waarom ze er zijn!! da zijn er veeel!!

dus beste mindgamer :wave:

mensen zoals jij moeten eerst eens naar zichzelf kijken.
alles ok? nou dan keuze maken.

KEUZES MAAAAKEN MINGAMER (en anderen) !!!!! :rockband:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
mijn mening staat geschreven in pak suiker`s post.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vrouwen worden door mij allemaal behandeld als prinsessen, als ze mij aanstaan... :grin:
Vrouwen zijn voor mij belangrijker in m'n leven geweest en zijn belangrijker dan mannen imo.

Vrouwen zijn :hearteyes:

Maar mannen vind ik trouwens ook zeker niet onbelangrijk :grin:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindgamer zei:
Ik moet echt nodig eens een goed boek lezen over mannen en vrouwen :)
Klik om te vergroten...

Mannen komen van Mars, vrouwen komen van Venus....
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat ik ook onder prinsessen gedrag vind vallen, is dat vrouwen kijken naar de hele details, en mannen kijken vaak naar het totaal plaatje. Overigens, doordat vrouwen kijken naar de hele kleine details, denken ze (vaak) dat mannen dat ook doen, waardoor ze snel ontevreden zijn over hun uiterlijk, maar dat is maar een conclusie die ik ooit getrokken had, en zo te denken lijkt mij een geval van weinig ervaring met mannen, dus dit zie je meer voorkomen bij meisjes in de puberteit.
Enfin, vrouwen kijken naar de kleine details om te vergelijken of ze dat ook hebben ja of nee. De beste eigenschappen van de 2 mensen die een eenheid vormen, worden aan het product toegevoegd. Zoals ik al eerder had gezegd; vrouwen zijn producenten, hier is hun waarneming en denken ook op gebaseerd. Dat kan gewoon niet anders. Alle gedragingen, transparantie van hun geest als ik een verdomd goed gesprek met ze voer, leiden naar productie! Ik moet echt nodig eens een goed boek lezen over mannen en vrouwen :)
D
Devils RejectLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mike64 zei:
Mindgamer zei:
Ik moet echt nodig eens een goed boek lezen over mannen en vrouwen :)
Klik om te vergroten...

Mannen komen van Mars, vrouwen komen van Venus....
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tja, mijn vriend behandelt mij als een prinsesje, en dat werkt voor mij en voor hem. En ik ben hem ontzettend dankbaar dat hij zo goed voor me zorgt want vaak kan ik dat niet voor mezelf met mn vage hoofd :)
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."