Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe wreedste vormen om wraak te nemen op je ex

De wreedste vormen om wraak te nemen op je ex

111 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#1
- Naar de ouders bellen en haar flink zwart maken
- Foto's sturen waar jij hevig bezig bent met een andere partner
- Ieder ding dat zij aan jou gegeven heeft breken en haar via de post opsturen met een gele roos.
- Haar zwart maken bij haar vriendinnen
- Negeren
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Post hier ideeën hoe je het beste wraak nemen kan op je ex. Het moet lang voelbaar zijn zeg maar :grin: Post hier de meest slinkse, hardste, manieren die erg lang voelbaar zijn. Alles mag!!

En voor de moraalridders: niet zeveren please.... :grin:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een foto op internet zetten van haar met een gorillamask?
http://www.urbandictionary.com/define.p ... lla%20mask
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, de eer aan jezelf nemen, negeren, langzaam afkicken, en keihard pijn lijden.
Dat ga ik dus niet nog een keer doen. Als ik nu nog een vriendin krijg dan ga ik alvast zorgen dat ze afhankelijk van me wordt van een paar dingen (de mens haat het om van beter naar slecht te gaan bijv)
Want mijn volgende ex ga ik zoveel pijn doen dat ze lekker in een diepe depressie beland, maar niet dat ze zelfmoord pleegt. Dat gaat weer te fur...

Post je tips!!
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindgamer zei:
Ja, de eer aan jezelf nemen, negeren, langzaam afkicken, en keihard pijn lijden.
Dat ga ik dus niet nog een keer doen. Als ik nu nog een vriendin krijg dan ga ik alvast zorgen dat ze afhankelijk van me wordt van een paar dingen (de mens haat het om van beter naar slecht te gaan bijv)
Want mijn volgende ex ga ik zoveel pijn doen dat ze lekker in een diepe depressie beland, maar niet dat ze zelfmoord pleegt. Dat gaat weer te fur...

Post je tips!!
Klik om te vergroten...
Randje zelfmoord is ideaal natuurlijk. Zelf krijg ik geen machtsgevoel door iemand kapot te maken, het doet me weinig; ik zou het zelf alleen doen als het om een strategische zet gaat. Afhankelijkheid is de beste manier. Maar als jij haar dan langzaam los laat word zij langzaam minder afhankelijk. Minder pijnlijk dus.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
:rolleyes:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindgamer zei:
Ja, de eer aan jezelf nemen, negeren, langzaam afkicken, en keihard pijn lijden.
Dat ga ik dus niet nog een keer doen. Als ik nu nog een vriendin krijg dan ga ik alvast zorgen dat ze afhankelijk van me wordt van een paar dingen (de mens haat het om van beter naar slecht te gaan bijv)
Want mijn volgende ex ga ik zoveel pijn doen dat ze lekker in een diepe depressie beland, maar niet dat ze zelfmoord pleegt. Dat gaat weer te fur...

Post je tips!!
Klik om te vergroten...

Jij bent ook al zo'n zielig figuur!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wromtraxe zei:
Randje zelfmoord is ideaal natuurlijk. Zelf krijg ik geen machtsgevoel door iemand kapot te maken, het doet me weinig; ik zou het zelf alleen doen als het om een strategische zet gaat. Afhankelijkheid is de beste manier. Maar als jij haar dan langzaam los laat word zij langzaam minder afhankelijk. Minder pijnlijk dus.
Klik om te vergroten...


Dus dan gedraag jij je tegen haar zoals je altijd doet en als je weer eens een keer seks hebt, nadat je bent klaargekomen kijk je haar diep aan in haar ogen en zeg je dat je geen trek meer hebt ik een relatie en wil dat het eindigen gaat, zo snel mogelijk!!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Flappie:
Ja, wraak nemen is zwak, treurig, en moet je eigenlijk niet doen, maar ik kan er altijd wel van genieten wanneer ik mensen pijn zie lijden nadat ze mij ook pijn hebben zien lijden. Stupid bitchess!! :smilingimp:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindgamer zei:
Wromtraxe zei:
Randje zelfmoord is ideaal natuurlijk. Zelf krijg ik geen machtsgevoel door iemand kapot te maken, het doet me weinig; ik zou het zelf alleen doen als het om een strategische zet gaat. Afhankelijkheid is de beste manier. Maar als jij haar dan langzaam los laat word zij langzaam minder afhankelijk. Minder pijnlijk dus.
Klik om te vergroten...


Dus dan gedraag jij je tegen haar zoals je altijd doet en als je weer eens een keer seks hebt, nadat je bent klaargekomen kijk je haar diep aan in haar ogen en zeg je dat je geen trek meer hebt ik een relatie en wil dat het eindigen gaat, zo snel mogelijk!!
Klik om te vergroten...
Kan... wel zorgen dat jij eerder klaar komt. Alleen zal ik nooit zo'n daad kunnen doen omdat het mij niet uitmaakt of zij pijn heeft of niet. Waarom zou je je daar bezig mee houden. Als je van haar af bent wat wil je dan meer. Wat heeft leed van anderen voor zin bij jou? Betekend meer dat jij van haar afhankelijk bent.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindgamer zei:
Want mijn volgende ex ga ik zoveel pijn doen dat ze lekker in een diepe depressie beland, maar niet dat ze zelfmoord pleegt.
Klik om te vergroten...

Hoe weet je dan dat je volgende ex je al pijn gaat doen. SUKKEL! :openmouth:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ellesdee zei:
:rolleyes:
Klik om te vergroten...
:P:P niet denken dat ik het doe hoor :P. Lees maar mn voorgaande bericht.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindgamer zei:
Ja, de eer aan jezelf nemen, negeren, langzaam afkicken, en keihard pijn lijden.
Dat ga ik dus niet nog een keer doen. Als ik nu nog een vriendin krijg dan ga ik alvast zorgen dat ze afhankelijk van me wordt van een paar dingen (de mens haat het om van beter naar slecht te gaan bijv)
Want mijn volgende ex ga ik zoveel pijn doen dat ze lekker in een diepe depressie beland, maar niet dat ze zelfmoord pleegt. Dat gaat weer te fur...

Post je tips!!
Klik om te vergroten...
a) Haal je toch niet, ben JIJ mentaal veel te zwak voor.
b) Is het fout om de pijn die jij door zo'n wrede wezens hebt verkregen, aan andere mensen geven, puur en alleen omdat jij die pijn ook hebt moeten doorstaan. Wat een onzin. Er zijn genoeg mensen die hun kinderen mishandelen omdat zij zelf een fucked up jeugd gehad hebben. Wil je zo zijn?


Ot: Ik heb nooit echt de behoefte om wraak te nemen, ben een hippie he. :grin:
Maar ik denk dat foto's van het neuken bij ouders in de brievenbus gooien wel een grappige manier is, hoewel een aantal van de ouders die ik ken daar uiteindelijk zelfs om zouden kunnen lachen. Hmm, dan zouden 't wel heftige foto's moeten zijn wrs.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#14
OT: Zorgen dat je een echte vent wordt....
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een sexfoto laten zien aan haar nieuwe vriendjes en telkens zeggen dat 'ie van twee dagen ervoor was :smilingimp: :grin: :grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Twintig pizza's laten bezorgen op haar adres.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gewoon die slet in haar onderrug schieten met een 9MM.
Dat zal haar leren met haar verlamde poten in een rolstoel :tearsofjoy:
En dan haar chagrijnige rotkop, omdat ze vanaf nu altijd afhankelijk van anderen is en seks niet echt meer is wat het ooit geweest was :grin: Go sucks piemels voor lol, biatch!! :stoned:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#18
laat je ex toe kijken hoe jaar haar family verkracht en afslacht en laat haar daarna in het bloed van haar familie verdrinken ! =D

Maar dit is meschien een tikkeltje extreem.... :confused:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
wobble zei:
laat je ex toe kijken hoe jaar haar family verkracht en afslacht en laat haar daarna in het bloed van haar familie verdrinken ! =D

Maar dit is meschien een tikkeltje extreem.... :confused:
Klik om te vergroten...
wel lekker creatief
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
draai een drol in haar brievenbus

of als de brievenbus in de deur zit, duw een lawinepijl of wat duizendklappers naar binnen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."