#1
Dus zodra je langer in een relatie zit is het ineens begrijpelijk, en kan het dus acceptabel zijn om vreemd te gaan. Als jij je daar in 'sommige gevallen' in wil schikken, moet je vooral doen.
Misschien moet je eens goed lezen en dan pas reageren...
Nog een keer, voor de wat moeilijkere lezers dan:
Als je wat langer in een relatie zit kan het soms wat beter te begrijpen zijn waarom iemand een misstap maakt. Maar om dat te begrijpen moet je denk ik zelf wat langer in een relatie zitten.
Voor mij is het het meest respectloze en laffe wat je kunt doen, en begrijpen zal ik het ook niet
Tjonge, dat is nogal wat. Ik ken heel wat dingen die ik heel wat respectlozer en laffer vind. Tasjes stelen van oude dames, met je poten aan kleine kinderen zitten...etc.
Maar ik merk aan de toonzetting van je reacties dat het je nogal opwindt dit onderwerp? Vertel eens; Ben je onlangs belazerd of zo?