#1
Hahahha, lol @ die filmpjes.Pannekoeketrut zei:Drientje zei:Ja je wordt er een minder mens van als je een scheet laat.
Ik geneer me niet voor de werking van mijn lichaam. Jij wel.
YEAH BABY!!!![]()
![]()
Ik heb ook niet gezegd dat ik dat wel deed. Ik trek me meestal ook even terug. Maar als ik in de zomer lekker op een strand zit of in de tuin zul je me heus niet weg zien lopen. Buiten is buiten. Drie keer ademhalen en het is weg.Elfquest zei:Ik geneer me ook niet voor de werking van mijn lichaam, maar loop toch even de kamer uit als ik een scheet voel opkomen ipv in mn vriend zn bek te ruften. Doet de romantiek niet zo goed.![]()
En dan met van dat haar zo:r@r@77 zei:Ik vind het helemaal af in combinatie met zo'n potten-tuinbroek![]()

MDMA<3 zei:Meiden die
- Zeggen dit en dat te gaan doen en uiteindelijk helemaal niks doen.
- Continu in de spiegel kijken dit bij werken dat bij werken, ik heb niks tege make-up, in tegendeel zelfs maar sommige mense kunne het echt overdrijven.
- Korte haren hebben.
-Te lui zijn om te werken en altijd maar alles van mammie en pappie krijgen.
-Tegen recreatief drugsgebruik zijn

Angramar Temenos zei:Meiden (en ook jongens als ik bi/homoseksueel was) die biseksueel zijn en dat gebruiken als excuus om 2 relaties tegelijkertijd te hebben. Ik heb totaal *niks* tegen bi/homo's, maar wel tegen polygamie, vooral als het oneerlijk en stiekem wordt gedaan.
r@r@77 zei:MDMA<3 zei:Meiden die
- Zeggen dit en dat te gaan doen en uiteindelijk helemaal niks doen.
- Continu in de spiegel kijken dit bij werken dat bij werken, ik heb niks tege make-up, in tegendeel zelfs maar sommige mense kunne het echt overdrijven.
- Korte haren hebben.
-Te lui zijn om te werken en altijd maar alles van mammie en pappie krijgen.
-Tegen recreatief drugsgebruik zijn
Dat klinkt als één type meisjes: de meisjes die bang zijn voor alles (bang om zelfstandig te moeten worden, bang of ze wel knap genoeg zijn van buiten, bang om zichzelf te laten zien (dus een dikke laag plamuur), bang voor drugs, bang om vrouwelijk te zijn).
Angstige meisjes dus. Knap ik ook behoorlijk op af...![]()
verneukeratief zei:bringabong zei:Afknappers voor mij:
- Hoge hakken
- Lippenstift
- Handtasje
- Parfum
(in die volgorde)
Ik snap nog steeds niet wat andere mannen zo mooi vinden aan vrouwen op (hoge) hakken, het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het echt vreselijk onaantrekkelijk, bah.
hmmmzz smaken verschillen blijkbaar. wat is er mis mee als een vrouw haar best doet om er vrouwelijk uit te zien? het kan best zonder dat ze direct superhoerig overkomt.
ik knap af op vrouwen met die platte birkenstocks gadver
bringabong zei:Maargoed, ik zal vast een afwijkende smaak hebben, ik val meer op de tomboy types, en heb een enorm zwak voor rood haar, bleke huid en sproeten![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."