Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafknappers in de liefde

afknappers in de liefde

196 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
P
PannekoeketrutLid
01-01-2024, 00:00
#1
:grin::grin::grin::grin:
P
PannekoeketrutLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik knap af op zeikerds, kortzichtig, irritant, arrogant, egoïstisch, narrowminded, slechte verzorging (dus niet slecht gedrag als in boeren en scheten, want dat introduceert mij geen flikker :tongueout:)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pannekoeketrut zei:
Drientje zei:
Ja je wordt er een minder mens van als je een scheet laat.

Ik geneer me niet voor de werking van mijn lichaam. Jij wel.
Klik om te vergroten...

YEAH BABY!!! :rock: :smoke:
Klik om te vergroten...
Hahahha, lol @ die filmpjes.

Hey Pannekoekje! Je bent terug! :grin:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik geneer me ook niet voor de werking van mijn lichaam, maar loop toch even de kamer uit als ik een scheet voel opkomen ipv in mn vriend zn bek te ruften. Doet de romantiek niet zo goed. :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Elfquest zei:
Ik geneer me ook niet voor de werking van mijn lichaam, maar loop toch even de kamer uit als ik een scheet voel opkomen ipv in mn vriend zn bek te ruften. Doet de romantiek niet zo goed. :grin:
Klik om te vergroten...
Ik heb ook niet gezegd dat ik dat wel deed. Ik trek me meestal ook even terug. Maar als ik in de zomer lekker op een strand zit of in de tuin zul je me heus niet weg zien lopen. Buiten is buiten. Drie keer ademhalen en het is weg.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#6
:grin:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het helemaal af in combinatie met zo'n potten-tuinbroek :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
r@r@77 zei:
Ik vind het helemaal af in combinatie met zo'n potten-tuinbroek :grin:
Klik om te vergroten...
En dan met van dat haar zo:



Inderdaad. Business in the front, party in the back! :rock:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Probeert eruit te zien als een diva.. Ik vind echte diva's niet eens mooi :confused:
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Meiden die

- Zeggen dit en dat te gaan doen en uiteindelijk helemaal niks doen.
- Continu in de spiegel kijken dit bij werken dat bij werken, ik heb niks tege make-up, in tegendeel zelfs maar sommige mense kunne het echt overdrijven.
- Korte haren hebben.
-Te lui zijn om te werken en altijd maar alles van mammie en pappie krijgen.
-Tegen recreatief drugsgebruik zijn
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#11
MDMA<3 zei:
Meiden die

- Zeggen dit en dat te gaan doen en uiteindelijk helemaal niks doen.
- Continu in de spiegel kijken dit bij werken dat bij werken, ik heb niks tege make-up, in tegendeel zelfs maar sommige mense kunne het echt overdrijven.
- Korte haren hebben.
-Te lui zijn om te werken en altijd maar alles van mammie en pappie krijgen.
-Tegen recreatief drugsgebruik zijn
Klik om te vergroten...

Dat klinkt als één type meisjes: de meisjes die bang zijn voor alles (bang om zelfstandig te moeten worden, bang of ze wel knap genoeg zijn van buiten, bang om zichzelf te laten zien (dus een dikke laag plamuur), bang voor drugs, bang om vrouwelijk te zijn).

Angstige meisjes dus. Knap ik ook behoorlijk op af... :wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Meiden (en ook jongens als ik bi/homoseksueel was) die biseksueel zijn en dat gebruiken als excuus om 2 relaties tegelijkertijd te hebben. Ik heb totaal *niks* tegen bi/homo's, maar wel tegen polygamie, vooral als het oneerlijk en stiekem wordt gedaan.
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
Meiden (en ook jongens als ik bi/homoseksueel was) die biseksueel zijn en dat gebruiken als excuus om 2 relaties tegelijkertijd te hebben. Ik heb totaal *niks* tegen bi/homo's, maar wel tegen polygamie, vooral als het oneerlijk en stiekem wordt gedaan.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens; het maakt niet uit met wie je het bed in duikt, als het stiekem gebeurt in een relatie/huwelijk is het altijd vreemdgaan. Ik vind het erg laf om wél de stiekeme lusten te willen, maar niet de consequenties ervan te dragen.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
vreemdgaan :smilingimp: bah
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#15
r@r@77 zei:
MDMA<3 zei:
Meiden die

- Zeggen dit en dat te gaan doen en uiteindelijk helemaal niks doen.
- Continu in de spiegel kijken dit bij werken dat bij werken, ik heb niks tege make-up, in tegendeel zelfs maar sommige mense kunne het echt overdrijven.
- Korte haren hebben.
-Te lui zijn om te werken en altijd maar alles van mammie en pappie krijgen.
-Tegen recreatief drugsgebruik zijn
Klik om te vergroten...

Dat klinkt als één type meisjes: de meisjes die bang zijn voor alles (bang om zelfstandig te moeten worden, bang of ze wel knap genoeg zijn van buiten, bang om zichzelf te laten zien (dus een dikke laag plamuur), bang voor drugs, bang om vrouwelijk te zijn).

Angstige meisjes dus. Knap ik ook behoorlijk op af... :wave:
Klik om te vergroten...


Ja dat is precies wat ik bedoel. heb het drama 1,5 jaar volgehouden :cry:
Maarja geen hand vol. maar een land vol!
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#16
verneukeratief zei:
bringabong zei:
Afknappers voor mij:

- Hoge hakken
- Lippenstift
- Handtasje
- Parfum

(in die volgorde)

Ik snap nog steeds niet wat andere mannen zo mooi vinden aan vrouwen op (hoge) hakken, het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het echt vreselijk onaantrekkelijk, bah.
Klik om te vergroten...

hmmmzz smaken verschillen blijkbaar. wat is er mis mee als een vrouw haar best doet om er vrouwelijk uit te zien? het kan best zonder dat ze direct superhoerig overkomt.

ik knap af op vrouwen met die platte birkenstocks gadver
Klik om te vergroten...

Smaken verschillen zeker, ik heb helemaal niets tegen een vrouwelijk uiterlijk, maar naar mijn mening kan dat ook zonder hoge hakken, lippenstift en parfum enzo. Birkenstocks heb ik ook geen enkel probleem mee, wat ik pas echt mooi vind is een vrouw op blote voeten :)

Maargoed, ik zal vast een afwijkende smaak hebben, ik val meer op de tomboy types, en heb een enorm zwak voor rood haar, bleke huid en sproeten :hearteyes:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#17
lippenstift en hoge hakken een afknapper.. daar kan ik me opzich wel in vinden..
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#18
bringabong zei:
Maargoed, ik zal vast een afwijkende smaak hebben, ik val meer op de tomboy types, en heb een enorm zwak voor rood haar, bleke huid en sproeten :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Zo afwijkend is die smaak niet, want ik ben het wel met je eens. :grin:
Roodharige vrouwen = :hearteyes:
En tomboyish meiden staan stipt op 1 voor mij.
Ik heb een voorkeur voor meiden, maar tomboys hebben nét dat beetje mannelijkheid waar ik vaak ook wel behoefte aan heb. ^__^
Dus als er nog een leuke tomboy is die op zoek is naar een Tgirl... :tearsofjoy:
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#19
wtf zijn tomboy-types?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik begrijp het wel, maar ik ben een veel te jaloers iemand met gebrekkig zelfvertrouwen op romantisch gebied om dat aan te kunnen. Ik heb sowieso al grootse moeite om niet in de kleinste dingen slechte intenties te zien, te flippen en over te komen als een manisch-obsessieve stalker. Dat lukt gelukkig wel in normale situaties.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."