Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafknappers in de liefde

afknappers in de liefde

196 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Elfquest zei:
Supervlieg zei:
Dat is het probleem met dat emancipatiegelul van de vrouw. Een goedbedoeld advies wordt al snel gezien als bemoeizuchtig. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik de volle laag kreeg omdat ik mijn mening gaf over een gevoelig onderwerp. Als ik niks mag zeggen waarom begin je er dan in godsnaam over.......???
Klik om te vergroten...

Dat is ook niet wat ik bedoel he. Tussen dominant zijn en alles op jouw manier willen zien en goed bedoelt advies geven ligt een wereld van verschil.

Wat jij bedoelt is denk ik dat vrouwen hun verhaal willen doen alleen om gehoord of begrepen te worden, niet om advies te krijgen. Een vrouw kan heel boos worden als ze zegt: ik heb het koud en jij zegt pak dan een deken lol. Dan heeft ze het gevoel dat je vindt dat zij zich aanstelt omdat je dan niet met haar meeleeft. Ja we zijn rare wezens. :wink: Mannen zijn praktischer ingesteld dus dat wil nog weleens botsen.
Klik om te vergroten...

Daarom vind ik dat je sommige dingen gewoon aan je vrienden/innen moet vertellen en niet aan je partner.. Jammer dat sommige vrouwen dat niet begrijpen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja daahaag! Dan vertel je je problemen aan je vrienden/innen en dan krijg je weer ruzie omdat je gevoelige info met hun bespreekt en niet met je relatie.

Fuck man, je hebt juist een relatie om er voor elkaar te zijn, elkaar te helpen en te steunen. Niet om te zeggen dat je je verhaal maar lekker ergens anders moet gaan doen. Door dik en dun toch?

Maar volgens mij lul ik tegen een kwade muur van opgekropte emoties omdat jou relatie net uit is.

Gelukkig kan ik je nuanceren.
C
CurunirLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vrouwen met aids
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Ja daahaag! Dan vertel je je problemen aan je vrienden/innen en dan krijg je weer ruzie omdat je gevoelige info met hun bespreekt en niet met je relatie.

Fuck man, je hebt juist een relatie om er voor elkaar te zijn, elkaar te helpen en te steunen. Niet om te zeggen dat je je verhaal maar lekker ergens anders moet gaan doen. Door dik en dun toch?

Maar volgens mij lul ik tegen een kwade muur van opgekropte emoties omdat jou relatie net uit is.

Gelukkig kan ik je nuanceren.
Klik om te vergroten...

Waarom oordeel je nu over mij? Ik geef slechts mijn mening dat overigens compleet los staat van mijn ex.. En natuurlijk moet je in een relatie alles tegen elkaar kunnen vertellen, maar voor een objectieve mening zijn je vrienden soms beter geschikt.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Supervlieg zei:
Drientje zei:
Ja daahaag! Dan vertel je je problemen aan je vrienden/innen en dan krijg je weer ruzie omdat je gevoelige info met hun bespreekt en niet met je relatie.

Fuck man, je hebt juist een relatie om er voor elkaar te zijn, elkaar te helpen en te steunen. Niet om te zeggen dat je je verhaal maar lekker ergens anders moet gaan doen. Door dik en dun toch?

Maar volgens mij lul ik tegen een kwade muur van opgekropte emoties omdat jou relatie net uit is.

Gelukkig kan ik je nuanceren.
Klik om te vergroten...

Waarom oordeel je nu over mij? Ik geef slechts mijn mening dat overigens compleet los staat van mijn ex.. En natuurlijk moet je in een relatie alles tegen elkaar kunnen vertellen, maar voor een objectieve mening zijn je vrienden soms beter geschikt.
Klik om te vergroten...

En dat vermeldde je net weer even niet waardoor ik weer in de hoogste boom klom.

Dat is een waar punt. Partners kunnen zlecht objectief zijn.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Dat is een waar punt. Partners kunnen zlecht objectief zijn.
Klik om te vergroten...

Ik knap af op vrouwen die "zlecht" schrijven in plaats van "slecht"...

:grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mike zei:
Drientje zei:
Dat is een waar punt. Partners kunnen zlecht objectief zijn.
Klik om te vergroten...

Ik knap af op vrouwen die "zlecht" schrijven in plaats van "slecht"...

:grin:
Klik om te vergroten...
Ja man, daar knap ik ook ontzettend op af.

Zlecht he?
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#8
vrouwen die roken, enorm theatraal zeuren en aandachtsgeil zijn, vrouwen die een beetje té zelfverzekerd zijn (van die met-me-centimetersdikke-laag-make-up-kan-ik-elke-vent-krijgen-die-ik-maar-wil-typetjes). Vrouwen die niet snappen dat mensen om 3.00 AM slapen, en dus op dat tijdstip gaan bellen terwijl ze niks te melden hebben. Vrouwen die uit hun mond stinken. Vrouwen die bekrompen zijn en dus niks gewend zijn, etc, etc en zo kan ik nog heel lang door gaan, dus nog een paar etc etc etc. Zeau.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Arrograntie en egoisme.

Oh, en meisjes die zichzelf heel wat vinden terwijl ze niet bepaald 'moeders mooiste' zijn.
0
026chickie026Lid
01-01-2024, 00:00
#10
en niet te vergeten jongen die zichzelf geweldig vinden
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Speciaal voor Spacy
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
nicolai zei:
dat is typisch vrouwelijk ja...van alles willen weten over ex-en.
Klik om te vergroten...
Volgens mij is dat wel waar ja. Alhoewel ik me dan niet ga vergelijken met die ex-en. Ik ben gelukkig geen jaloers type. Wat ik vaak wel om me heen zie met stelletjes.
Klik om te vergroten...
Het is vaak meer om te weten hoe de man in kwestie met vrouwen omgaat...Vrouwen denken dat ze op die manier te weten komen hoe hun eigen relatie eruit kan gaan zien. In principe is dat niet helemaal een irrationele gedachte, maar sommige vrouwen draven er in door.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#13
nicolai zei:
Het is vaak meer om te weten hoe de man in kwestie met vrouwen omgaat....
Klik om te vergroten...

Precies. :wink:
Als ik een man naar zijn ex vraag en hij zegt: die vuile hoer, als ik haar nog een keer zie vermoord ik haar.
Tja dan weet ik al genoeg. :P
w
woppieLid
01-01-2024, 00:00
#14
kontelikkers
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Maatschappelijk verantwoord zijn (met uitspraken komen als "als iedereen dat doet stort de samenleving in elkaar", een probleem hebben met een uitkering "trekken", politiek correct zijn)

Er heel "standaard" uitzien. Toon wat creativiteit!

1. Zich niet aan afspraken kunnen houden (half zeven is ook echt half zeven, niet dat ik om kwart voor zeven moet bellen waar ze blijft).

Een probleem maken van woorden zoals "kanker".

Constant over blowen praten en vervelende stonerhumor hebben. Niks mis met blowen, wel met mensen die enorm hard "erbij" willen horen in de "blowscene".

Sletterig gedrag

Heel erg alles willen doen "zoals het hoort".

2. Zich te veel aantrekken van regels

Agressief gedrag

Spelletjes spelen, roddelen, etc.

Kinderen willen

Niet naar argumenten luisteren maar een plaat voor de kop hebben (simpel voorbeeld: Drugs is slecht. Ik: Waarom is drugs slecht? Zij: Ik wil het niet horen is gewoon slecht!). Discussies aangaan = een must.

Obviously: Gebrek aan hygiene

Gebrek aan intelligentie
Klik om te vergroten...

Ooooooooh, dus dan hoeft ze er ook niet om half 7 te zijn toch?

En dat ze kinderen wil.... grow up. Jij hoeft ze niet te willen, vooral niet op jouw leeftijd en dat gaat hopelijk voor je ook niet gebeuren. Maar wacht maar totdat je ouder bent, dan komen die gevoelens vanzelf.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Serenity zei:
Angramar Temenos zei:
Maatschappelijk verantwoord zijn (met uitspraken komen als "als iedereen dat doet stort de samenleving in elkaar", een probleem hebben met een uitkering "trekken", politiek correct zijn)

Er heel "standaard" uitzien. Toon wat creativiteit!

1. Zich niet aan afspraken kunnen houden (half zeven is ook echt half zeven, niet dat ik om kwart voor zeven moet bellen waar ze blijft).

Een probleem maken van woorden zoals "kanker".

Constant over blowen praten en vervelende stonerhumor hebben. Niks mis met blowen, wel met mensen die enorm hard "erbij" willen horen in de "blowscene".

Sletterig gedrag

Heel erg alles willen doen "zoals het hoort".

2. Zich te veel aantrekken van regels

Agressief gedrag

Spelletjes spelen, roddelen, etc.

Kinderen willen

Niet naar argumenten luisteren maar een plaat voor de kop hebben (simpel voorbeeld: Drugs is slecht. Ik: Waarom is drugs slecht? Zij: Ik wil het niet horen is gewoon slecht!). Discussies aangaan = een must.

Obviously: Gebrek aan hygiene

Gebrek aan intelligentie
Klik om te vergroten...

Ooooooooh, dus dan hoeft ze er ook niet om half 7 te zijn toch?

En dat ze kinderen wil.... grow up. Jij hoeft ze niet te willen, vooral niet op jouw leeftijd en dat gaat hopelijk voor je ook niet gebeuren. Maar wacht maar totdat je ouder bent, dan komen die gevoelens vanzelf.
Klik om te vergroten...

Omdat iedereen kinderen wil later natuurlijk :wink:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je al wat ouder bent (volgens mij ben jij dat) dan kan je naar mijn mening beter oordelen of je kinderen wilt of niet. Maar AT is nog een klein mannetje, geef toe. En als die al begint te gillen dat ie geen kinderen wil, is mijn reactie; wacht nog maar even een paar jaar.
Logisch, me dunkt.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Serenity is volgens mij een beetje ouderwets. :grin:
Want iedereen trouwt natuurlijk, krijgt babies, huisjeboompjebeestjeschoonouders, en als de kinderen op de basisschool zitten is de seks niet meer lekker en gaat men vreemd; met als gevolg een scheiding. :grin:
Dat is een traditioneel westers gezinnetje voor je. :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
Een probleem maken van woorden zoals "kanker"
Klik om te vergroten...
Dus ik mag nu ineens wel met het woord 'kankeren' gooien en dan ga jij niet lopen roepen dat je tante aan kanker is overleden?
Fijn zeg.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pak Suiker zei:
Serenity is volgens mij een beetje ouderwets. :grin:
Want iedereen trouwt natuurlijk, krijgt babies, huisjeboompjebeestjeschoonouders, en als de kinderen op de basisschool zitten is de seks niet meer lekker en gaat men vreemd; met als gevolg een scheiding. :grin:
Dat is een traditioneel westers gezinnetje voor je. :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb het over kindergevoelens, niet over een saai westers gezinnetje :)
Ik vind het alleen zo onzin dat pubers gaan gillen dat ze nóóit kinderen willen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."