Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSingle / Relatie ?

Single / Relatie ?

669 antwoorden
55 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
cropp zei:
iemand behoefte aan de DF datingshow?
Klik om te vergroten...

DF is al één grote datingshow :P Zijn al heel wat stelletjes onstaan hier.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een relatie... en ik ben verschrikkelijk blij met hem :grin: :hearteyes:
N
NatassieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heerlijk Vrijgezel :hearteyes:
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb 2 relaties. :)
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#5
single :rolleyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vrij als een vogel maar ik ben nooit alleen. :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
nog steeds relatie :hearteyes:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#8
single en op zoek, maar niet heel actief ofzo
T
Token_White_GuyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alweer meer dan een jaar verstoken van liefde.
Heeft zo zijn voordelen, dat je helemaal je eigen plan kan trekken bijvoorbeeld, maar een beetje gezelschap is aan de andere kant ook wat waard.

Maar als je je op je werk stort en minder buiten komt dan anders schiet het natuurlijk ook niet zo op. De leuke vrouwen/mannen komen je per slot van rekening niet aanwaaien...
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Al bijna 10 maand heel erg happy met the love of my life :grin:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#11
Single, we vinden elkaar wel heel erg leuk, zaterdag misschien maar mn kans grijpen :hearteyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
bedenk zo iets vets, dat ze niet meer om je heen kan en dat ze je niets kan wijgeren omdat ze helemaal overdonderd is door jou bedachte stunt
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja.. maar wat? :tongueout: ik ben echt clueless als het om dat soort dingen gaat haha
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Huur een open tweespan met chauffeur, (klik) neem een mand met lekker eten mee en een picknick kleed. Stop op een mooie plek, voer elkaar allerlei lekkers en vraag daarna of ze joiuw vriendinnetje worden wil.
Als het regent huur je een dichte coupe en neem je haar mee naar een niet te luxe restaurant met diner voor twee incl. kaarslicht etc.

Succes gegarandeerd!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
regel een picknick bij in het bos met zonsondergang, flesje wijn, lekkere dingen

kaarsen

chocolade

enz
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
zo'n tweespan...vind ik weer wat overdreven imo...maar dat kan aan mij liggen....

laat gewoon merken met wat je doet dat jij er leuker vind dan leuk...of zeg het gewoon desnoods
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lauu zei:
laat gewoon merken met wat je doet dat jij er leuker vind dan leuk...of zeg het gewoon desnoods
Klik om te vergroten...

kan uiteraard ook gewoon, kost ook niet zo veel
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jongens, jongens, maar dat is toch helemaal niet rroooomaantiiisch! :openmouth:
Ik ga dan eerder voor Drientjes plan, maar dan zonder het tweespan, dat is indd een tikkeltje overdone.
Maar haar vragen uit eten te gaan is wel een strak plan, uiteraard op jouw kosten. :grin: :P
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
Huur een open tweespan met chauffeur, (klik) neem een mand met lekker eten mee en een picknick kleed. Stop op een mooie plek, voer elkaar allerlei lekkers en vraag daarna of ze joiuw vriendinnetje worden wil.
Als het regent huur je een dichte coupe en neem je haar mee naar een niet te luxe restaurant met diner voor twee incl. kaarslicht etc.

Succes gegarandeerd!
Klik om te vergroten...
Allemaal heel leuk maar ik ben een 16 jarige jongen en heb niet zoveel geld :tearsofjoy: ik zie wel wat ik doe haha
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lauu zei:
zo'n tweespan...vind ik weer wat overdreven imo...maar dat kan aan mij liggen....

laat gewoon merken met wat je doet dat jij er leuker vind dan leuk...of zeg het gewoon desnoods
Klik om te vergroten...
Niet zo serieus he? Dat tweespan was optioneel, je kunt ook gewoon een wandeling maken en 'toevallig' een picknickkleed tegenkomen met alles erop en eraan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3031323334
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."