#1
Ga je dan ook trouwen Oscar? :P
dirtbag zei:FOK JA!
ik ben verliefd, net na ik de hoop opgegeven had BAM.![]()
![]()
![]()
moest r ff uit.
juist, zo heb ik mn vriendin ook leren kennendirtbag zei:hey man, komt wel goed.
had ik een maand geleden ook, toen gaf ik het maar op.
en toen ineens waren een paar maten van me aant chillen, en daar was ze...
men zegt weleens dat als je stopt met zoeken, ineens iemand tegen het lijf loopt.
jaloerse vriend/vriendinKlaara zei:bijna 3 maanden single alweer! mis 'm wel![]()
hoewel vrijgezel ook zijn voordelen heeft, lekker doen wat je zelf wil en je niet af te hoeven vragen of hij het wel goed vind waar je bent, of hij er geen waanbeelden bij krijgt![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."