Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat mij betreft is dit heiligschennis. Zoals al eerder gezegd, accepteer de bad trip. Probeer om te gaan met het bad gaan. Als je mentaal de trip kan sturen als je bad dreigt te gaan heb je wat geleerd. Zie het als een les, wees dankbaar voor alles wat de paddo je wil zeggen. Maar, dit is mijn manier om er mee om te gaan. Als je echt bang bent om bad te gaan moet je eigenlijk niet eens trippen. Maar uiteindelijk kan trippen ook gewoon heel leuk zijn en dus kan ik me voorstellen dat je het toch wil doen."
"Ik wilde ook niet trippen heilig verklaren. Ik gebruik het woord heiligschennis wel vaker en zelden bedoel ik het letterlijk. Het is net zoiets als het zonde vinden dat iemand speciaalbier uit een fles drinkt."
"Levenslang vrijgezel. Ik denk dat ik angst heb om lief te hebben. De keren dat liefde me in de ogen keek gingen snel voorbij door de verliefdheid te onderdrukken. Tijdens mijn studie had ik last van constante prestatiedrang die me belet heeft emotioneel open te staan. Ik heb nu geleerd dat ik ADD heb, heb een diploma, en heb mezelf leren kennen. Ik weet waarom ik die emotionele blokkades heb. En nu is er meer rust, er is tijd, ik heb geen deadlines, en het is mooi weer. Ik hoef niet meer urenlang te programmeren, studeren, plannen, en soms ronduit zinloze colleges te volgen, om vervolgens als een bonk stress me te verliezen in alcohol en wiet. Ik heb een zomer lang de tijd om naar mijn gevoel te luisteren. Filosoferen/Spacen met wiet, en trippen op paddo's heeft me meer inzicht gegeven in wat echt belangrijk is."