#1
Zodra de zon op komt ga ik naar bed! Dik en dun een nacht mens, lekker buiten in het donker staan te roken terwijl iedereen aan het slapen is: HEERLIJK!
Ik zou niet weten of het een fysiek of een mentaal ding is, beide denk ik. Ik merk gewoon dat zodra mijn biologische klok de kans krijgt om zich aan te passen, het dat dan ook gelijk doet. En drie kwart jaar later kun je pas 6 uur later in slaap vallen dan je oude ritme.
Maar ik denk dat als ik nog een paar jaar helemaal niks zou doen (niet van plan overigens) mijn biologische klok zich weer terug zou schuiven naar het "maatschappelijke ritme". De hele klok rond dus
.
Het is niet als of ik er voor kies om 's ochtends rond 3 uur mijn "avond eten" te eten, maar nu ik geen werk of school heb luister ik gewoon naar mijn lichaam en die is pas moe als het zonnetje omhoog komt.
Overigens merk ik wel dat mijn lichaam zelf de zon mist, te weinig vitamine aanmaak.
Ik zou niet weten of het een fysiek of een mentaal ding is, beide denk ik. Ik merk gewoon dat zodra mijn biologische klok de kans krijgt om zich aan te passen, het dat dan ook gelijk doet. En drie kwart jaar later kun je pas 6 uur later in slaap vallen dan je oude ritme.
Maar ik denk dat als ik nog een paar jaar helemaal niks zou doen (niet van plan overigens) mijn biologische klok zich weer terug zou schuiven naar het "maatschappelijke ritme". De hele klok rond dus
Het is niet als of ik er voor kies om 's ochtends rond 3 uur mijn "avond eten" te eten, maar nu ik geen werk of school heb luister ik gewoon naar mijn lichaam en die is pas moe als het zonnetje omhoog komt.
Overigens merk ik wel dat mijn lichaam zelf de zon mist, te weinig vitamine aanmaak.