#1
avondmens ![:)]()
W.F.L. zei:Marla Singer zei:Tsja, mijn lief is ook niet vies van dope, maar hij blijft toch een ochtendmens. Buiten hem ken ik nog wel meer mensen die ook altijd vroeg uit de veren zijn, maar die daarnaast dus ook regelmatig drugs gebruiken...
Mja.. Ik bedoel uiteraard niet dat iedereen die drugs neemt per definitie een avond/nachtmens is ofzo. Maar drugsgebruikers zijn toch vaak nachtbrakers. En dat ligt ook gewoon aan de drugs zelf. Overdag drugs gebruiken vind ik ook een beetje vreemd. Misschien zijn jullie al wat ouder, zoals je zei? :P![]()
Heb ook wel eens gelezen dat ons slaap- en waakritme verschilt per leeftijd. Tieners en jongvolwassenen zijn veel vaker nachtbrakers en 's morgens niet uit bed te krijgen. Terwijl hoe ouder we worden, des te vroeger we wakker worden. Aangezien de gemiddelde leeftijd hier rond de 22 ligt volgens mij, is het dus ook niet zo verwonderlijk dat er geen ochtendmensen zijn.![]()
Dat dan weer wel.![]()
).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."