#1
Ik ben zo'n beetje de definitie van een nachtmens.
Rond een uur of 07.00 gaan slapen, om er tegen 18.00 weer uit te komen.
Rond een uur of 07.00 gaan slapen, om er tegen 18.00 weer uit te komen.
Dat lijkt me dan weer lastig, heb je dan nog tijd om boodschappen te doen?Dubz zei:Ik ben zo'n beetje de definitie van een nachtmens.
Rond een uur of 07.00 gaan slapen, om er tegen 18.00 weer uit te komen.
Ja hoor, genoeg. Supermarkt is hier doordeweeks tot 22.00 open, dus kan altijd wel wat halen. Voor sigaretten e.d. is er nog altijd de 24-uurs pomp.Arthur King zei:Dat lijkt me dan weer lastig, heb je dan nog tijd om boodschappen te doen?Dubz zei:Ik ben zo'n beetje de definitie van een nachtmens.
Rond een uur of 07.00 gaan slapen, om er tegen 18.00 weer uit te komen.
Marla Singer zei:Tsja, mijn lief is ook niet vies van dope, maar hij blijft toch een ochtendmens. Buiten hem ken ik nog wel meer mensen die ook altijd vroeg uit de veren zijn, maar die daarnaast dus ook regelmatig drugs gebruiken...
Heb ook wel eens gelezen dat ons slaap- en waakritme verschilt per leeftijd. Tieners en jongvolwassenen zijn veel vaker nachtbrakers en 's morgens niet uit bed te krijgen. Terwijl hoe ouder we worden, des te vroeger we wakker worden. Aangezien de gemiddelde leeftijd hier rond de 22 ligt volgens mij, is het dus ook niet zo verwonderlijk dat er geen ochtendmensen zijn.![]()
W.F.L. zei:Marla Singer zei:Tsja, mijn lief is ook niet vies van dope, maar hij blijft toch een ochtendmens. Buiten hem ken ik nog wel meer mensen die ook altijd vroeg uit de veren zijn, maar die daarnaast dus ook regelmatig drugs gebruiken...
Mja.. Ik bedoel uiteraard niet dat iedereen die drugs neemt per definitie een avond/nachtmens is ofzo. Maar drugsgebruikers zijn toch vaak nachtbrakers. En dat ligt ook gewoon aan de drugs zelf. Overdag drugs gebruiken vind ik ook een beetje vreemd. Misschien zijn jullie al wat ouder, zoals je zei? :P![]()
Heb ook wel eens gelezen dat ons slaap- en waakritme verschilt per leeftijd. Tieners en jongvolwassenen zijn veel vaker nachtbrakers en 's morgens niet uit bed te krijgen. Terwijl hoe ouder we worden, des te vroeger we wakker worden. Aangezien de gemiddelde leeftijd hier rond de 22 ligt volgens mij, is het dus ook niet zo verwonderlijk dat er geen ochtendmensen zijn.![]()
Dat dan weer wel.![]()
).
Klaara zei:zonder drugs dan neem ik aan?J0S zei:Ik vind dat je eigenlijk pas een mens van de nacht bent als je tot in de late vroege ochtend op kan blijven zonder dat je te moe word om te functioneren (jezelf forceren om wakker te blijven dus!).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."