#1
Hoe krijgt een vegatier eigenlijk zijn voedingsstoffen binnen?
Allemaal in tabletvorm?
Allemaal in tabletvorm?
Als je zelf groenten kweekt of het van iemand krijgt die het kweekt zitten er vaak bacteriën op die B12 aanmaken. Ik weet hier niet het fijne van maar blijkbaar zit het dus niet alleen maar in vlees.Nathaniel zei:Ik heb dat nooit gedaan, of het dat ene vissie in de maand is weet ik niet, maar ik voel me in elk geval prima
Het enige wat een vegetarier mist is trouwens vitamine B-12, en in de meeste tofu produkten die in de supermarkt liggen is dit toegevoegd. Waar ze die B-12 vandaan halen moet ik geloof ik maar niet over nadenken...
Wow, gast. Ik had precies dezelfde reactie getypt, maar besloot 'm niet te posten. Dat zijn alen. Dat mag wel.Vigilante zei:Maar paling in iemand zn anus kan wel? (Avatar) :P
Exceptional Insight zei:Bloemkool, broccoli, aardappelen, bonen, pasta's.. rare tussendoortjes eet jij.wobble zei:als ergens geen vlees bij zit vind ik geen maaltijd maar een tussendoortje ;p
Wat is het verschil tussen een paling en een aal?Exceptional Insight zei:Wow, gast. Ik had precies dezelfde reactie getypt, maar besloot 'm niet te posten. Dat zijn alen. Dat mag wel.
Ja geen. Dat is de grap. Deze werken doorgaans beter als je ze niet uit hoeft te leggendeadlock zei:Wat is het verschil tussen een paling en een aal?
Mijn ouders hebben de lat voor eten kwalitatief gezien hoog gelegd. onder het mom ''alleen het beste is goed genoeg''. Mijn pa is er zo een die het Albert Heijn vlees links laat liggen, en naar een speciale slager toegaat enzo.1. Ja, en het liefst zo vaak mogelijk. Biologisch of niet, dat maakt me ook niets uit.
Yep. En inderdaad gaat het in de avatar om een aal, beter gezegd meerdere.Vigilante zei:Maar paling in iemand zn anus kan wel? (Avatar) :P
Ollemann zei:Entrecote is toch wel één van de lekkerste stukken vlees die er zijn.![]()
Lauu zei:Ollemann zei:Entrecote is toch wel één van de lekkerste stukken vlees die er zijn.![]()
Kan veel beter...Haasbiefstuk of een Entrecote van het kalf![]()
Rabbithole zei:Lauu zei:Ollemann zei:Entrecote is toch wel één van de lekkerste stukken vlees die er zijn.![]()
Kan veel beter...Haasbiefstuk of een Entrecote van het kalf![]()
Biefstuk, lambsrack, ossehaas, lamshaas enzo vind ik ook allemaal erg lekker.![]()
Rabbithole zei:Ja oké, maar wel een specifiek soort toch? :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."