#1
Ik ben een echte vleesliefhebber...BBQ, spare ribs, goede biefstuk, KFC 


azgaza zei:DrippTone zei:Rabbithole zei:iemand kan toch ook vegetarisch zijn, dat is toch ook een uitdrukking? :P
Volgens mij is het geen uitdrukking, maar gewoon een veel gemaakte fout.
Klopt, als je vegetarisch bent ben je geen vleesloos product, en dan zou het logisch zijn dat je van plantaardige cellen gemaakt zou zijn, wat voor zo ver ik weet voor geen mens op gaat.
Bloemkool, broccoli, aardappelen, bonen, pasta's.. rare tussendoortjes eet jij.wobble zei:als ergens geen vlees bij zit vind ik geen maaltijd maar een tussendoortje ;p
In groenten zit vitamine B12. Maar het stofwisselingssysteem van de mens kan vitamine B12 alleen uit dierlijke producten halen (vlees, eieren, melk). Vaak krijgt een vegetariër voldoende vitamine B12 binnen, ook omdat veel vleesvervangers gemaakt zijn van kippenei-eiwitten.Twilight zei:Als je zelf groenten kweekt of het van iemand krijgt die het kweekt zitten er vaak bacteriën op die B12 aanmaken. Ik weet hier niet het fijne van maar blijkbaar zit het dus niet alleen maar in vlees.
Wow, gast. Ik had precies dezelfde reactie getypt, maar besloot 'm niet te posten. Dat zijn alen. Dat mag wel.Vigilante zei:Maar paling in iemand zn anus kan wel? (Avatar) :P
Exceptional Insight zei:Bloemkool, broccoli, aardappelen, bonen, pasta's.. rare tussendoortjes eet jij.wobble zei:als ergens geen vlees bij zit vind ik geen maaltijd maar een tussendoortje ;p
Wat is het verschil tussen een paling en een aal?Exceptional Insight zei:Wow, gast. Ik had precies dezelfde reactie getypt, maar besloot 'm niet te posten. Dat zijn alen. Dat mag wel.
Ja geen. Dat is de grap. Deze werken doorgaans beter als je ze niet uit hoeft te leggendeadlock zei:Wat is het verschil tussen een paling en een aal?
Mijn ouders hebben de lat voor eten kwalitatief gezien hoog gelegd. onder het mom ''alleen het beste is goed genoeg''. Mijn pa is er zo een die het Albert Heijn vlees links laat liggen, en naar een speciale slager toegaat enzo.1. Ja, en het liefst zo vaak mogelijk. Biologisch of niet, dat maakt me ook niets uit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."