Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsraarste plek!

raarste plek!

122 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
op een trampoline

veert lekker mee
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#2
kies maar: Op een bankje op het ns-station, op een v&d toilet, in de bioscoop tijdens bad boys

Schijnt die film achteraf nog goed te zijn ook! Naja... :rolleyes:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#3
psychopsychedelic zei:
de duinen,, geen aanrader,,


schuurpapier :openmouth: :stoned:
Klik om te vergroten...

Ow! done it :)
Was zeker een aanrader!
Je moet alleen een handdoekje meenemen anders zit alles onder het zand he!
Bij zonsondergang... romantisch
p
perzikLid
01-01-2024, 00:00
#4
nachttrein op schoolreis
wc's van jeugdhuis
op een feestje (denk zelfs dat de security is komen kijken)
in het bed van de ouders van een vriend op een home party (heerlijk wanneer plots al je dronken vrienden binnen komen vallen en de dekens probere te stelen)

niet veel bijzonders dus
wel op een andere schoolreis mijn hele kamer laten onderlopen door te lang onder de douche te staan met mijn vriendin
ook kwam de vader van mijn toenmalig vriendin eens langs op haar kamer toen ze me net oraal plezierde....kon nog net op tijd alles wat bedekken maar daar zit je dan blozend te praten mt de vader :)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
6e verdieping van het kadaverpaleis te Utrecht, het meisje dat naast ons de afwas stond te doen vond het niet zo erg volgens mij..
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
DreamWeaver zei:
6e verdieping van het kadaverpaleis te Utrecht, het meisje dat naast ons de afwas stond te doen vond het niet zo erg volgens mij..
Klik om te vergroten...

Haha, ik in een keuken op de vijfde, vandaar dat gebonk boven ons!! :wink:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#7
vode zei:
DreamWeaver zei:
6e verdieping van het kadaverpaleis te Utrecht, het meisje dat naast ons de afwas stond te doen vond het niet zo erg volgens mij..
Klik om te vergroten...

Haha, ik in een keuken op de vijfde, vandaar dat gebonk boven ons!! :wink:
Klik om te vergroten...

Haha, massive DF orgie? :P
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dumpy zei:
vode zei:
DreamWeaver zei:
6e verdieping van het kadaverpaleis te Utrecht, het meisje dat naast ons de afwas stond te doen vond het niet zo erg volgens mij..
Klik om te vergroten...

Haha, ik in een keuken op de vijfde, vandaar dat gebonk boven ons!! :wink:
Klik om te vergroten...

Haha, massive DF orgie? :P
Klik om te vergroten...


Nooit allemaal samen, helaas. maar onderling wordt er vast wat afgebatst lijkt me. :tongueout:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dumpy zei:
vode zei:
DreamWeaver zei:
6e verdieping van het kadaverpaleis te Utrecht, het meisje dat naast ons de afwas stond te doen vond het niet zo erg volgens mij..
Klik om te vergroten...

Haha, ik in een keuken op de vijfde, vandaar dat gebonk boven ons!! :wink:
Klik om te vergroten...

Haha, massive DF orgie? :P
Klik om te vergroten...

DF vleespiramides zat ! Ik herriner me erg veel leuke weekenden dat we weer met een hele groep op een hoopje lagen elkaar te knuffelen, strelen etcetera :hearteyes:

Om de DF sandwitches niet te vergeten :wink:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#10
in de hunkemöller lingeriewinkel. Er waren amper twee pashokjes in die winkel en het was net een drukke winkeldag, alles liep vol dus wij gingen ook maar eens shoppen. uiteindelijk zijn we daar terechtgekomen. zo'n 20 minuten in dat pashokje gebleven en toen we alletwee uit dat kleine hokje buitenkwamen waren er mensen aan het wachten om naar binnen te gaan. toen we voorbij de kassa kwamen lachten de kassières naar ons net alsof ze het wisten :grin:
daarna zijn we nog een parking, een park en een speeltuin met kinderen gaan bezoeken... tjah dat was nog eens een goede dag zeg :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik woonde in Utrecht in een flat die hoorde bij een verzorgingshuis waar ik werkte. Het was 5 hoog en hed een stokoude lift die je tussen twee verdiepingen vast kon zetten.

Mijn vriendje had dat ding dus vast gezet en wist niet dat er bij de receptie een lampje ging branden als je dat deed. Na een half uur lekker bezig ging boven ons ineens de deur open met een hoofd dat vroeg waarom de lift vast zat... Nog nooit zo hard moeten lachen toen de man besefte wat we aan het doen waren....

Verder een keer in de kelder van het ziekenhuis, waarvan ik de deur altijd open weet, tussen de schone waszakken... Tja...

X
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#12
de schoolbibliotheek .. daaronder was een soort honk wat meestal vrij leeg was en daar kregen we de motivatie om het dan maar gelijk goed te doen en het een verdieping omhoog tussen de rijen met boeken te doen .... was in de winter ook een stuk warmer :)

op het schoolpodium achter de gordijnen terwijl er voor de gordijnen een lerarenvergadering bezig was. Die wisten wel dat er achter de gordijnen het geheime schooltoneelstuk geoefend werd, alleen wisten ze niet dat daar ook een erotische cq pornografische B versie was, die ook flink geoefend moest worden :smoke: en ik zat als 1 van de weinige jongens op een bloemenschool :grin: het is echt dat ik de pest had aan school op zich, anders had het de tijd van mn leven geweest :)

zo'n 13 jaar later ben ik eigenlijk oud en nog net niet ingezakt, nu kan ik allemaal plekken in huis bedenken, maar raar ... mnehh .. vroeger was het raar als ik het in bed deed, nu zou het raar zijn als ik het buiten het bed deed ... het bed is tenslotte wel het comfortabelst in huis :)

:wave:
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#13
in het park naast mijn huis waar we omringd waren door allemaal spelende kinderen en oudjes, zij gewoon rokje omhoog en op mij kome zitten, het was lekker :grin:
in de trein
's middags in de trappenhal bij ons op school :tearsofjoy:
...
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#14
BuZzRiDeR zei:
ook nog wel eens in een kamer van een vriend, goed gedronken en toen zijn ik en mijn vriendin op zijn bed begonnen en terwijl waren zij op de zetel bezig anderhalve meter verder :P :beer:
Klik om te vergroten...

Dat herken ik. :grin: Of dan ga je voor de nettigheid nog even naar boven voor de goede daad, en dan kom je beneden en zitten ze daar ook al bezig, kon je beter mee beneden blijven. :grin:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
In bed, maar we hebben een keer erg gek gedaan, toen zaten we op de rand van het bed :openmouth:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Ik woonde in Utrecht in een flat die hoorde bij een verzorgingshuis waar ik werkte. Het was 5 hoog en hed een stokoude lift die je tussen twee verdiepingen vast kon zetten.

Mijn vriendje had dat ding dus vast gezet en wist niet dat er bij de receptie een lampje ging branden als je dat deed. Na een half uur lekker bezig ging boven ons ineens de deur open met een hoofd dat vroeg waarom de lift vast zat... Nog nooit zo hard moeten lachen toen de man besefte wat we aan het doen waren....

Verder een keer in de kelder van het ziekenhuis, waarvan ik de deur altijd open weet, tussen de schone waszakken... Tja...

X
Klik om te vergroten...

Foei foei foei, een beetje de waszakken vervuilen
G
GODdamnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bij de bosjes in de Paleistuin (om de 3 minuten liep er politie langs)
:mrgreen: :mrgreen:
de Duinen (overal zand ...)
By de sportvelden op school

en seksuele handelingen verricht in het publiek in 013, onder een concert :wink:
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#18
In een lege bioscoopzaal, in een zwembad (buiten) ..was na het uitgaan, en ook nog een keertje buiten, in de sneeuw op een groot veld :hearteyes:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het klinkt, alsof jullie heel zachtjes sex hebben, maar dan vraag ik me weer af: mag je zoiets wel sex noemen ???

Persoonlijk ga ik voor een groot, tweepersoonsbed en dat krijg ik ook binnenkort op mijn nieuwe grote kamer :mrgreen: !!! Yeah, het leven word eindelijk eens wat aangenamer voor mij :sunglasses:

Maar goed, wat ik wou zeggen; is dat: als ik sex heb, het echt heel uitgebreid moet, anders krijg ik spijt. Er moet van elkaar genoten worden en niet alleen maar elkaars schaamhaar bevuilen :tearsofjoy: Maar dit kan ik dus niet, op openbare plekken.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is niet voor iedereen, en voor elk stelletje weggelegd. Ik had een relatie waar we het graag buiten deden, heel lekker en spannend. Bij een andere relatie weer totaal niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."