#1
mag ik er maar 2 kiezen ? ![:(]()
Van mij mogen ze haast allemaal wel meedoen geloof ik
(de vrouwen dan)
Van mij mogen ze haast allemaal wel meedoen geloof ik
Safire zei:Djo, Pannekoeketrut, Ellesdee, DuisterPersoontje & Lappenpopje uiteraard
Fok trio's, ik wil ze allemaal!!
En qua mannen wil ik niemand anders dan mn vriend![]()
Ellesdee zei:Safire zei:Djo, Pannekoeketrut, Ellesdee, DuisterPersoontje & Lappenpopje uiteraard
Fok trio's, ik wil ze allemaal!!
En qua mannen wil ik niemand anders dan mn vriend![]()
jaaaa pannekoeketrut, hoe kon ik die nou vergeten
mjah met haar wil ik geen trio
ik wil dr helemaal voor mezelf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ellesdee zei:Safire zei:Djo, Pannekoeketrut, Ellesdee, DuisterPersoontje & Lappenpopje uiteraard
Fok trio's, ik wil ze allemaal!!
En qua mannen wil ik niemand anders dan mn vriend![]()
jaaaa pannekoeketrut, hoe kon ik die nou vergeten
mjah met haar wil ik geen trio
ik wil dr helemaal voor mezelf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lappenpopje zei:Ellesdee zei:Safire zei:Djo, Pannekoeketrut, Ellesdee, DuisterPersoontje & Lappenpopje uiteraard
Fok trio's, ik wil ze allemaal!!
En qua mannen wil ik niemand anders dan mn vriend![]()
jaaaa pannekoeketrut, hoe kon ik die nou vergeten
mjah met haar wil ik geen trio
ik wil dr helemaal voor mezelf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met z'n 6en is ook leuk, kunnen we afwisselen en is niemand alleen!

Ellesdee zei:Lappenpopje zei:Ellesdee zei:Safire zei:Djo, Pannekoeketrut, Ellesdee, DuisterPersoontje & Lappenpopje uiteraard
Fok trio's, ik wil ze allemaal!!
En qua mannen wil ik niemand anders dan mn vriend![]()
jaaaa pannekoeketrut, hoe kon ik die nou vergeten
mjah met haar wil ik geen trio
ik wil dr helemaal voor mezelf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met z'n 6en is ook leuk, kunnen we afwisselen en is niemand alleen!
hmmm nog beter
![]()
hij zit met een simpele knoop vastvode zei:SperSIZEboon zei:vode en safire![]()
![]()
Hup! Doe die joggingsbroekl almaar uit! Of zit t touwtje te strak?
![]()

SperSIZEboon zei:vode en safire![]()
![]()
Serenity zei:Met wie wil jij een trio van dit forum?![]()
Marla Singer zei:Een trio (met twee mannen) hebben Tyler en ik al een paar keer gehad. Hij wil ook nog graag een trio met een meisje, maar ik ben bang dat ik dat niet zo geil ga vinden en dat ik dan jaloers word. Dus we hebben een tussenweg bedacht: een kwartet met een ander stelletje....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."