#1
Marla Singer zei:Een trio (met twee mannen) hebben Tyler en ik al een paar keer gehad. Hij wil ook nog graag een trio met een meisje, maar ik ben bang dat ik dat niet zo geil ga vinden en dat ik dan jaloers word. Dus we hebben een tussenweg bedacht: een kwartet met een ander stelletje....
Dat heb ik dus ook, geen trio gehad, maar ik zou denk ik ook jaloers zou worden van een man vrouw vrouw trio, en de oplossing zou dan ook echtgoed zijn als het een kwartet met een ander stel is, want die zijn dan samen en dan is er geen bedrijging meer, helaas is mijn vriend niet bi en komt dat er dus nooit van.
En qua DF mensen: ik zou het echt niet weten.


