Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrio?

Trio?

306 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Marla Singer zei:
Een trio (met twee mannen) hebben Tyler en ik al een paar keer gehad. Hij wil ook nog graag een trio met een meisje, maar ik ben bang dat ik dat niet zo geil ga vinden en dat ik dan jaloers word. Dus we hebben een tussenweg bedacht: een kwartet met een ander stelletje....
Klik om te vergroten...

Dat heb ik dus ook, geen trio gehad, maar ik zou denk ik ook jaloers zou worden van een man vrouw vrouw trio, en de oplossing zou dan ook echtgoed zijn als het een kwartet met een ander stel is, want die zijn dan samen en dan is er geen bedrijging meer, helaas is mijn vriend niet bi en komt dat er dus nooit van.

En qua DF mensen: ik zou het echt niet weten.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn vrouw en ik zijn beiden bi (met dejuiste persoon uiteraard...), een kwartet is dan inderdaad errug leuk, en bied veeeel mogelijkheden :hearteyes:

Hemi
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hahahaha, wat een prachtig topic.
Maar mijn keus is wel wat veranderd hoor :mrgreen: :stoned:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Willem en willem? :tongueout:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahahaha :tearsofjoy: Heel scherp :wink:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Re:

Deranged zei:
Klik om te vergroten...
Je huilt omdat je naam er niet bij staat?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwww





Lekker voor je jong.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Re:

ZI09 zei:
Deranged zei:
Klik om te vergroten...
Je huilt omdat je naam er niet bij staat?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwww





Lekker voor je jong.
Klik om te vergroten...


:tearsofjoy:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Triootjes

Met wie van dit forum wil jij een trio?
Je mag dus twee kandidaten kiezen...

Ik zelf moet er nog even over nadenken :sunglasses:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Triootjes

Was dr niet al zo'n topique? of is die ondertussen alweer verdwenen?

OT: vertel ik lekker niet :flushed: :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Triootjes

:hearteyes:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Triootjes

Hmm metaalkonijn agree! en dan hemi erbij, maar dan moet er natuurlijk ook nog z'n vrouwtje bij, wat ook niet erg is. :grin:

Of met mocrohide, wat een beest!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Triootjes

Mmm, mag het ook een quatro of sextet zijn?

Met Jessica en Vode sowieso, met Hemi en zijn vrouw, met Zommes en Joker (die heeft nog nooit gepost maar ken ik heel goed) zo, alle soorten combi's zijn vertegenwoordigd.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Triootjes

Gewoon hele grote DF gangbang :stoned:
Wtf triotje dat is maar 3 mensen. BOOOOOOOOOO! (N)
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Triootjes

Serenity zei:
Vást wel, maar die is oud en deze is nieuw. Harstikke top dus.

Ik wil wel een trio met zommes en metaalkonijn, helaas behoren die nogal tot de oude garde.
En sowieso, dat blijf ik altijd gillen, met Jessica en Irene (Ellesdee en Pannekoeketrut)

Zo. En nu jullie hoor.
Klik om te vergroten...
Volgens mij heb je hetzelfde echt 1 of 2 jaar terug ook gepost :grin: .
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Triootjes

ellesdee sowieso...en ehhh, die speed=nattekut-meid lijkt me ook wel oke.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Triootjes

Ik wil een duootje met Vanadessa en Mindgamer mag kijken.
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Triootjes

Ik heb geen idee :P

Mn meid en ik zijn wel zoekende overigens :beer:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Triootjes

Kun je jezelf niet klonen serenity ?
Ik wil wel een triootje met 2 x serenity, jij bent zooooo lekker :)

En als dat niet kan wil ik een octet met serinety, vanadesse, drientje, pannenkoektrut, vode, mocrhide en azgaza. :P (sorry voor de rest hoor, maar anders word het echt te druk)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Triootjes

:grin:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben nog steeds op zoek naar de 2e vrouw voor een trio :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."