Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrio?

Trio?

306 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Triootjes

Kun je jezelf niet klonen serenity ?
Ik wil wel een triootje met 2 x serenity, jij bent zooooo lekker :)

En als dat niet kan wil ik een octet met serinety, vanadesse, drientje, pannenkoektrut, vode, mocrhide en azgaza. :P (sorry voor de rest hoor, maar anders word het echt te druk)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Triootjes

:grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Triootjes

Gewoon enorme DF-gangbang :tearsofjoy:
l
lulloLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Triootjes

Ik wil alleen een MVV trio met mijn eigen vriendin en een meisje waarvan zeker is dat ze geen enge ziekte mee draagt...
Ik haat condooms dus vandaar.....
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Triootjes

Gevonden !

viewtopic.php?f=38&t=8473&hilit=trio
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Triootjes

lullo zei:
Ik wil alleen een MVV trio met mijn eigen vriendin en een meisje waarvan zeker is dat ze geen enge ziekte mee draagt...
Ik haat condooms dus vandaar.....
Klik om te vergroten...

Idem
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#7
yeti zei:
Sommige vrouwen zijn zo lekker, zoooo fijn dat ze voor 2 tellen en dan is nr.3 voor een trio overbodig :P :P :P
Klik om te vergroten...

Njah maar dan weet je nog niet hoe het is om door 2 meiden tegelijk gepijpt te worden... om maar wat te roepen XD
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aking zei:
Njah maar dan weet je nog niet hoe het is om door 2 meiden tegelijk gepijpt te worden... om maar wat te roepen XD
Klik om te vergroten...
Jij onverzaadigbare gulzigerd! Meestal liet ik me er dan door eentje pijpen en door de anderen ballen. Maar zonder een halve gram SOS in mijn lijf volgt de lancering dan na 33 seconden, dus ik houdt het liever 1 op 1. Clean & tender :hearteyes:

Of misschien ga ik van 2009 wel een celibatair jaar maken :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aking zei:
yeti zei:
Sommige vrouwen zijn zo lekker, zoooo fijn dat ze voor 2 tellen en dan is nr.3 voor een trio overbodig :P :P :P
Klik om te vergroten...

Njah maar dan weet je nog niet hoe het is om door 2 meiden tegelijk gepijpt te worden... om maar wat te roepen XD
Klik om te vergroten...
zooo dat is lekker ouwe :grin:

heb 1x een trio gedaan met mn ex en een vriendin van haar (hun waren alle 2 bi) :hearteyes:
zou het echt nog wel een keer willen doen
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee, trio's zijn niet mijn ding. Ik hou het bij eentje :)
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vode & Serenity
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als we gewoon 1 grote orgie doen ?
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#13
stevenkeuh zei:
Als we gewoon 1 grote orgie doen ?
Klik om te vergroten...
Teveel mannen :tearsofjoy:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
The holy trinity: Me, Myself and I.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#15
wij 2 en de DF vrouwen dan ? :tongueout:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#16
stevenkeuh zei:
wij 2 en de DF vrouwen dan ? :tongueout:
Klik om te vergroten...
Dat gaat nog net :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
stevenkeuh zei:
wij 2 en de DF vrouwen dan ? :tongueout:
Klik om te vergroten...
Honey, you can't handle me, i'm too hot to handle!
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#18
And what if he is a fireman? :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ZI09 zei:
And what if he is a fireman? :P
Klik om te vergroten...
Dan zou hij zeggen, brand maar los!
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#20
BRAND MAAR LOS :tearsofjoy: :mrgreen: Komaan drientje rijden jij! :tongueout: :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...111213141516
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."