#1
Re: Triootjes
Kun je jezelf niet klonen serenity ?
Ik wil wel een triootje met 2 x serenity, jij bent zooooo lekker![:)]()
En als dat niet kan wil ik een octet met serinety, vanadesse, drientje, pannenkoektrut, vode, mocrhide en azgaza. :P (sorry voor de rest hoor, maar anders word het echt te druk)
Kun je jezelf niet klonen serenity ?
Ik wil wel een triootje met 2 x serenity, jij bent zooooo lekker
En als dat niet kan wil ik een octet met serinety, vanadesse, drientje, pannenkoektrut, vode, mocrhide en azgaza. :P (sorry voor de rest hoor, maar anders word het echt te druk)
Komaan drientje rijden jij! 