Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrio?

Trio?

306 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Damn, gisteren kwam ik tot de ontdekking dat als ik mijn leuke collega in bed wil krijgen ik eerst zijn vriendin moet versieren.

Hij is wel trouw, dat dan weer wel.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klaara
Funky_Skunk_Junky
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
:tearsofjoy: Ik kan er enig sinds wel om lachen dat hier mijn naam moet vallen.

Drientje zei:
Nah, Dripp is een schatje maar niet mijn smaak qua man om mee te neuqen. Ik ben eg van de vrouwelijke mannen.
Klik om te vergroten...

Ik ben dus een te mannelijke man voor jou? :P Maar nou vraag ik me wel af, is dat op het gebied van uiterlijk of karakter?


OT: triootje lijkt me wel wat om nog eens te doen ooit, mits met de juiste personen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
DrippTone zei:
:tearsofjoy: Ik kan er enig sinds wel om lachen dat hier mijn naam moet vallen.

Drientje zei:
Nah, Dripp is een schatje maar niet mijn smaak qua man om mee te neuqen. Ik ben eg van de vrouwelijke mannen.
Klik om te vergroten...

Ik ben dus een te mannelijke man voor jou? :P Maar nou vraag ik me wel af, is dat op het gebied van uiterlijk of karakter?


OT: triootje lijkt me wel wat om nog eens te doen ooit, mits met de juiste personen.
Klik om te vergroten...
Je hebt een baard, ik bedoel, mijn vader heeft een baard en jakkes, nee dank u :openmouth: .

Verder vind ik je heel lief hoor!

En een trio is :hearteyes: inderdaad met de juiste personen. Laat ik die nu gevonden hebben zeg.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
En een trio is :hearteyes: inderdaad met de juiste personen.
Klik om te vergroten...

idd :grin: 2x gedaan, 2x heel goed bevallen :grin:
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lauu zei:
Drientje zei:
En een trio is :hearteyes: inderdaad met de juiste personen.
Klik om te vergroten...

idd :grin: 2x gedaan, 2x heel goed bevallen :grin:
Klik om te vergroten...

Jij en 2 vrouwen? Ik heb het nog niet gedaan maar wil dat heel binnenkort wel eens, uiteraard met de juiste personen (2 vrouwen :grin:)
Waren de vrouwtjes veel met elkaar bezig of ging alle aandacht naar jou?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Holden zei:
Lauu zei:
Drientje zei:
En een trio is :hearteyes: inderdaad met de juiste personen.
Klik om te vergroten...

idd :grin: 2x gedaan, 2x heel goed bevallen :grin:
Klik om te vergroten...

Jij en 2 vrouwen? Ik heb het nog niet gedaan maar wil dat heel binnenkort wel eens, uiteraard met de juiste personen (2 vrouwen :grin:)
Waren de vrouwtjes veel met elkaar bezig of ging alle aandacht naar jou?
Klik om te vergroten...
\\

Hadden we over 2vrouwen en 1 man? dat nog nooit gedaan :P wel 2 mannen en 1 vrouw 2x gedaan :P
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik het doe zou ik voor twee vrouwen gaan. Ik zou het kut vinden daar met een andere kerel te staan denk ik..Maar wie ben ik? Een kerel die nog geen trio-ervaring heeft :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Holden zei:
Als ik het doe zou ik voor twee vrouwen gaan. Ik zou het kut vinden daar met een andere kerel te staan denk ik..Maar wie ben ik? Een kerel die nog geen trio-ervaring heeft :)
Klik om te vergroten...

het gaat dan toch om het verwennen van de vrouw? dan raak je elkaar toch gewoon niet aan 2 mannen zijnde...de eerste 10min waren een beetje ongemakkelijk maar verder ging het prima...de vrouw is dan waar het omgaat die moet genieten.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Not gonna happen. Iemand die het idee krijgt zijn/haar seksualiteit op m'n vriendin te kunnen botvieren krijgt van mij hoogstpersoonlijk een gratis dosis LSD. Van 10000 µg. Rectaal. :grin:

Ja, dan ben ik maar jaloers of bezitterig of whatever.. Ze is van mij :hearteyes: (zolang ze dat wil, ik claim niemand, tenzij het wederzijds is). Niks mis met mensen die het wel doen ofzo. Buiten een relatie weinig reden waarom niet, maar erg seksueel ben ik niet ingesteld, dus zie het niet snel gebeuren.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Als je echt oprecht van iemand houdt zou het niet uitmaken dat ze weg is of bij je is en met wie ze wat doet. Dan hou je onvoorwaardelijk van elkaar.
Klik om te vergroten...

Wat een onzin is dat.. Als je van iemand houdt, dan maakt het juist wel uit met wie ze wat doet lijkt me. Niks mis mee dat jij misschien van open relaties houdt, maar ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zijn vriendin niet wilt delen met iemand anders. En dat heeft niks met onzekerheid te maken.

Buiten een relatie lijkt een trio me wel erg interessant. :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ImmortalTech zei:
Drientje zei:
Als je echt oprecht van iemand houdt zou het niet uitmaken dat ze weg is of bij je is en met wie ze wat doet. Dan hou je onvoorwaardelijk van elkaar.
Klik om te vergroten...

Wat een onzin is dat.. Als je van iemand houdt, dan maakt het juist wel uit met wie ze wat doet lijkt me. Niks mis mee dat jij misschien van open relaties houdt, maar ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zijn vriendin niet wilt delen met iemand anders. En dat heeft niks met onzekerheid te maken.

Buiten een relatie lijkt een trio me wel erg interessant. :grin:
Klik om te vergroten...
Als je van iemand houdt wil je toch dat die persoon gelukkig is?

Jaloezie is een hele negatieve emotie, dat monogame is erin geramd door het christendom en al die andere religies, why the fuck wil je iets waar jij van houdt voor jezelf houden? Dat moois en geluk gun je toch iedereen?
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
ImmortalTech zei:
Drientje zei:
Als je echt oprecht van iemand houdt zou het niet uitmaken dat ze weg is of bij je is en met wie ze wat doet. Dan hou je onvoorwaardelijk van elkaar.
Klik om te vergroten...

Wat een onzin is dat.. Als je van iemand houdt, dan maakt het juist wel uit met wie ze wat doet lijkt me. Niks mis mee dat jij misschien van open relaties houdt, maar ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zijn vriendin niet wilt delen met iemand anders. En dat heeft niks met onzekerheid te maken.

Buiten een relatie lijkt een trio me wel erg interessant. :grin:
Klik om te vergroten...
Als je van iemand houdt wil je toch dat die persoon gelukkig is?

Jaloezie is een hele negatieve emotie, dat monogame is erin geramd door het christendom en al die andere religies, why the fuck wil je iets waar jij van houdt voor jezelf houden? Dat moois en geluk gun je toch iedereen?
Klik om te vergroten...

Ik wil dan inderdaad dat diegene gelukkig is, maar dat betekent niet dat ik haar op alle mogelijke manieren wil delen. Ik hoef haar dan niet voor mezelf te houden en ze mag anderen zeker gelukkig maken. Graag zelfs. Maar niet op seksueel gebied.

Ik vind dat hier dan ook geen sprake is van jaloezie. Als je al jaloers wordt als ze met anderen praat, lacht, danst of wat dan ook, dan is het een ander verhaal. Maar ik vind dat er geen sprake is van jaloezie als je jouw vriendin niet met anderen naar bed laat gaan.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Enorme egotrip dus.

Als je echt oprecht van iemand houdt zou het niet uitmaken dat ze weg is of bij je is en met wie ze wat doet. Dan hou je onvoorwaardelijk van elkaar.

Maar ik las pas dat je een enorme verlatings angt hebt. Daar zal het wel mee samen hangen.

Onzekerheid is killing.
Klik om te vergroten...

Wat een bullcrap, dus iemand die niet wil dat zn partner met iemand anders neukt houdt niet oprecht van hem/haar. Mooie stelling.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oh nee, als ze anderen wil neuken mag ze dat doen, maar dan mag ze wel van mij weggaan. Het heeft niks met christendom te maken, het hele fijne van een relatie IS juist dat iemand voor MIJ en NIEMAND ANDERS kiest, voor mij boven alle anderen.. Als dat niet geldt is het hele punt een beetje weg. Dan ben je in principe vrienden die seks hebben. Niks mis mee opzich, maar...

Ik geniet ervan dat ze voor mij kiest. Ze is van mij in de zin van "ze kiest voor mij", niet in de zin van "Ik bezit haar, ze is mn eigendom". Ze kiest daar zelf voor. Ze kan ook weggaan als ze dat niet wil.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
je hoeft voor iemand te kiezen als je aan een trio begint...
c
crocodileLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
ImmortalTech zei:
Drientje zei:
Als je echt oprecht van iemand houdt zou het niet uitmaken dat ze weg is of bij je is en met wie ze wat doet. Dan hou je onvoorwaardelijk van elkaar.
Klik om te vergroten...

Wat een onzin is dat.. Als je van iemand houdt, dan maakt het juist wel uit met wie ze wat doet lijkt me. Niks mis mee dat jij misschien van open relaties houdt, maar ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zijn vriendin niet wilt delen met iemand anders. En dat heeft niks met onzekerheid te maken.

Buiten een relatie lijkt een trio me wel erg interessant. :grin:
Klik om te vergroten...
Als je van iemand houdt wil je toch dat die persoon gelukkig is?

Jaloezie is een hele negatieve emotie, dat monogame is erin geramd door het christendom en al die andere religies, why the fuck wil je iets waar jij van houdt voor jezelf houden? Dat moois en geluk gun je toch iedereen?
Klik om te vergroten...

Nooit van mijn leven, dan is het mooie er snel af. Je deelt ook niet je bankrekening met een vreemde, of een naald, en ook niet je partner.

Als ik een vrouw had die zoiets in haar hoofd haalt mag ze gelijk vertrekken. Straks wil ze ook nog eens haar baarmoeder gaan delen met anderen, kan ik lekker voor koekoekskinderen gaan zorgen. Maar dat is natuurlijk mijn (niet-bestaande) christelijke instelling zeker.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, ik ben bezitterig en jaloers. In plaats van dat te "verbeteren" kies ik gewoon een partner die hetzelfde is. Probleem opgelost. Ik blij, vrouwen die niet tegen jaloerse vriendjes kunnen blij.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
crocodile zei:
Nooit van mijn leven, dan is het mooie er snel af. Je deelt ook niet je bankrekening met een vreemde, of een naald, en ook niet je partner.

Als ik een vrouw had die zoiets in haar hoofd haalt mag ze gelijk vertrekken. Straks wil ze ook nog eens haar baarmoeder gaan delen met anderen, kan ik lekker voor koekoekskinderen gaan zorgen. Maar dat is natuurlijk mijn (niet-bestaande) christelijke instelling zeker.
Klik om te vergroten...

haha wat kortzichtig :tearsofjoy:
c
crocodileLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, jammer dan. Als jij open-minded genoeg bent om te kunnen genieten van hoe je vrouwtje meerdere lullen tegelijk afwerkt is dat alleen beter voor jouw.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."