#1
Damn, gisteren kwam ik tot de ontdekking dat als ik mijn leuke collega in bed wil krijgen ik eerst zijn vriendin moet versieren.
Hij is wel trouw, dat dan weer wel.
Hij is wel trouw, dat dan weer wel.
Drientje zei:Nah, Dripp is een schatje maar niet mijn smaak qua man om mee te neuqen. Ik ben eg van de vrouwelijke mannen.
Je hebt een baard, ik bedoel, mijn vader heeft een baard en jakkes, nee dank uDrippTone zei:Ik kan er enig sinds wel om lachen dat hier mijn naam moet vallen.
Drientje zei:Nah, Dripp is een schatje maar niet mijn smaak qua man om mee te neuqen. Ik ben eg van de vrouwelijke mannen.
Ik ben dus een te mannelijke man voor jou? :P Maar nou vraag ik me wel af, is dat op het gebied van uiterlijk of karakter?
OT: triootje lijkt me wel wat om nog eens te doen ooit, mits met de juiste personen.
Drientje zei:En een trio isinderdaad met de juiste personen.
Lauu zei:Drientje zei:En een trio isinderdaad met de juiste personen.
idd2x gedaan, 2x heel goed bevallen
![]()
\\Holden zei:Lauu zei:Drientje zei:En een trio isinderdaad met de juiste personen.
idd2x gedaan, 2x heel goed bevallen
![]()
Jij en 2 vrouwen? Ik heb het nog niet gedaan maar wil dat heel binnenkort wel eens, uiteraard met de juiste personen (2 vrouwen)
Waren de vrouwtjes veel met elkaar bezig of ging alle aandacht naar jou?
Holden zei:Als ik het doe zou ik voor twee vrouwen gaan. Ik zou het kut vinden daar met een andere kerel te staan denk ik..Maar wie ben ik? Een kerel die nog geen trio-ervaring heeft![]()
Drientje zei:Als je echt oprecht van iemand houdt zou het niet uitmaken dat ze weg is of bij je is en met wie ze wat doet. Dan hou je onvoorwaardelijk van elkaar.
Als je van iemand houdt wil je toch dat die persoon gelukkig is?ImmortalTech zei:Drientje zei:Als je echt oprecht van iemand houdt zou het niet uitmaken dat ze weg is of bij je is en met wie ze wat doet. Dan hou je onvoorwaardelijk van elkaar.
Wat een onzin is dat.. Als je van iemand houdt, dan maakt het juist wel uit met wie ze wat doet lijkt me. Niks mis mee dat jij misschien van open relaties houdt, maar ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zijn vriendin niet wilt delen met iemand anders. En dat heeft niks met onzekerheid te maken.
Buiten een relatie lijkt een trio me wel erg interessant.![]()
Drientje zei:Als je van iemand houdt wil je toch dat die persoon gelukkig is?ImmortalTech zei:Drientje zei:Als je echt oprecht van iemand houdt zou het niet uitmaken dat ze weg is of bij je is en met wie ze wat doet. Dan hou je onvoorwaardelijk van elkaar.
Wat een onzin is dat.. Als je van iemand houdt, dan maakt het juist wel uit met wie ze wat doet lijkt me. Niks mis mee dat jij misschien van open relaties houdt, maar ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zijn vriendin niet wilt delen met iemand anders. En dat heeft niks met onzekerheid te maken.
Buiten een relatie lijkt een trio me wel erg interessant.![]()
Jaloezie is een hele negatieve emotie, dat monogame is erin geramd door het christendom en al die andere religies, why the fuck wil je iets waar jij van houdt voor jezelf houden? Dat moois en geluk gun je toch iedereen?
Drientje zei:Enorme egotrip dus.
Als je echt oprecht van iemand houdt zou het niet uitmaken dat ze weg is of bij je is en met wie ze wat doet. Dan hou je onvoorwaardelijk van elkaar.
Maar ik las pas dat je een enorme verlatings angt hebt. Daar zal het wel mee samen hangen.
Onzekerheid is killing.
Drientje zei:Als je van iemand houdt wil je toch dat die persoon gelukkig is?ImmortalTech zei:Drientje zei:Als je echt oprecht van iemand houdt zou het niet uitmaken dat ze weg is of bij je is en met wie ze wat doet. Dan hou je onvoorwaardelijk van elkaar.
Wat een onzin is dat.. Als je van iemand houdt, dan maakt het juist wel uit met wie ze wat doet lijkt me. Niks mis mee dat jij misschien van open relaties houdt, maar ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zijn vriendin niet wilt delen met iemand anders. En dat heeft niks met onzekerheid te maken.
Buiten een relatie lijkt een trio me wel erg interessant.![]()
Jaloezie is een hele negatieve emotie, dat monogame is erin geramd door het christendom en al die andere religies, why the fuck wil je iets waar jij van houdt voor jezelf houden? Dat moois en geluk gun je toch iedereen?
crocodile zei:Nooit van mijn leven, dan is het mooie er snel af. Je deelt ook niet je bankrekening met een vreemde, of een naald, en ook niet je partner.
Als ik een vrouw had die zoiets in haar hoofd haalt mag ze gelijk vertrekken. Straks wil ze ook nog eens haar baarmoeder gaan delen met anderen, kan ik lekker voor koekoekskinderen gaan zorgen. Maar dat is natuurlijk mijn (niet-bestaande) christelijke instelling zeker.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."