#1
er zijn ook mensen die werkenSerenity zei:Ga dan eens actie ondernemen xD
er zijn ook mensen die werkenSerenity zei:Ga dan eens actie ondernemen xD
SperSIZEboon zei:er zijn ook mensen die werkenSerenity zei:Ga dan eens actie ondernemen xD
Serenity zei:Met wie wil jij een trio van dit forum?![]()
qua mannen: hmmmm, acidboy en Metaalkonijn xD
qua vrouwen: da's n lastige... vode en ellesdee![]()
Serenity zei:SperSIZEboon zei:er zijn ook mensen die werkenSerenity zei:Ga dan eens actie ondernemen xD
Hehe, sorry hoor :P
Werkze!![]()
vode zei:Serenity zei:Met wie wil jij een trio van dit forum?![]()
qua mannen: hmmmm, acidboy en Metaalkonijn xD
qua vrouwen: da's n lastige... vode en ellesdee![]()
Oeh! I feel honoured!![]()
Mannen: Hmm.. Frisko en SuperSIZEboon natuurlijk, die combinatie is niet te versmaden..
Vrouwen: Serenity, uiterdaarden.. das moeilijk.. DjoDjo, die zag er wel leuk uit.
![]()
Lappenpopje zei:Elles! Wil je geen geile dildo sex meer met mij???
OT: Wil met niemand een trio... Lijkt me helemaal niks..
Gewoon één op één sex met heel veel mensen!![]()
![]()
Serenity zei:TimKGB zei:HE! valt er hier nog wa te neukuh?![]()
![]()
![]()
HAHAHAHHAHAHA
jeyzs ik lig hier écht in n duek![]()
![]()

Ellesdee zei:TimKGB zei:HE! valt er hier nog wa te neukuh?![]()
![]()
![]()
nou nou nou wat een taal
TimKGB zei:Ellesdee zei:TimKGB zei:HE! valt er hier nog wa te neukuh?![]()
![]()
![]()
nou nou nou wat een taal
sorry, zal t nooit meer doen![]()
![]()
*ligt in een deuk*

Djodjo zei:TimKGB zei:Ellesdee zei:TimKGB zei:HE! valt er hier nog wa te neukuh?![]()
![]()
![]()
nou nou nou wat een taal
sorry, zal t nooit meer doen![]()
![]()
Kijk dat kan je ook wat beschaafder vragen!
In een net vocabulair!
Ellesdee, doen we het woensdag dan maar, he?
Met de DamesForum-meeting!![]()
Vode ga je ook mee?Ik had niet goed gelezen, dat het 15 juli om 8 uur bij mij thuis was! Hopelijk heb je toch niet te lang aan de deur gestaan. Mijn dienstmeisje weet het altijd op te lossen, met overheerlijke diensten! Prima vervanging af en toe!
![]()
![]()
Djodjo zei:Kijk dat kan je ook wat beschaafder vragen!
In een net vocabulair!
Ellesdee, doen we het woensdag dan maar, he?
Met de DamesForum-meeting!![]()
Vode ga je ook mee?Ik had niet goed gelezen, dat het 15 juli om 8 uur bij mij thuis was! Hopelijk heb je toch niet te lang aan de deur gestaan. Mijn dienstmeisje weet het altijd op te lossen, met overheerlijke diensten! Prima vervanging af en toe!
![]()
![]()
vode zei:Update:
Deadlock en Psycho_chrono![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."