Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrio?

Trio?

306 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Serenity zei:
Ga dan eens actie ondernemen xD
Klik om te vergroten...
er zijn ook mensen die werken
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
SperSIZEboon zei:
Serenity zei:
Ga dan eens actie ondernemen xD
Klik om te vergroten...
er zijn ook mensen die werken
Klik om te vergroten...

Hehe, sorry hoor :P
Werkze! :wink:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Serenity zei:
Met wie wil jij een trio van dit forum? :grin:

qua mannen: hmmmm, acidboy en Metaalkonijn xD
qua vrouwen: da's n lastige... vode en ellesdee :grin:
Klik om te vergroten...

Oeh! I feel honoured! :hearteyes:

Mannen: Hmm.. Frisko en SuperSIZEboon natuurlijk, die combinatie is niet te versmaden..

Vrouwen: Serenity, uiterdaard :hearteyes: en.. das moeilijk.. DjoDjo, die zag er wel leuk uit. :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Serenity zei:
SperSIZEboon zei:
Serenity zei:
Ga dan eens actie ondernemen xD
Klik om te vergroten...
er zijn ook mensen die werken
Klik om te vergroten...

Hehe, sorry hoor :P
Werkze! :wink:
Klik om te vergroten...

nou ik ben nu gelukkig klaar :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
vode zei:
Serenity zei:
Met wie wil jij een trio van dit forum? :grin:

qua mannen: hmmmm, acidboy en Metaalkonijn xD
qua vrouwen: da's n lastige... vode en ellesdee :grin:
Klik om te vergroten...

Oeh! I feel honoured! :hearteyes:

Mannen: Hmm.. Frisko en SuperSIZEboon natuurlijk, die combinatie is niet te versmaden..

Vrouwen: Serenity, uiterdaard :hearteyes: en.. das moeilijk.. DjoDjo, die zag er wel leuk uit. :grin:
Klik om te vergroten...

uiteraard ja? Oeh, waar woonde je? xD :wink:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Serenity zei:
uiteraard ja? Oeh, waar woonde je? xD :wink:
Klik om te vergroten...

Anywhere you want, baby :hearteyes:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kreeg laatst toch een heerlijk kusje van je Elles! :hearteyes:

Je bent een foofurrrr skatje. :hearteyes:

Ik wil gewoon een trio met tri vrouwen, ik wil geen piemols in het spel!
Doe mij maar Elles en Safire! XD! :hearteyes:

Of een kwartetje met Vode erbij! :hearteyes:
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Elles! Wil je geen geile dildo sex meer met mij???

OT: Wil met niemand een trio... Lijkt me helemaal niks..
Gewoon één op één sex met heel veel mensen! :hearteyes: :hearteyes:
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Lappenpopje zei:
Elles! Wil je geen geile dildo sex meer met mij???

OT: Wil met niemand een trio... Lijkt me helemaal niks..
Gewoon één op één sex met heel veel mensen! :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...



:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psies, jij snapt het!
Sex = :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Serenity zei:
TimKGB zei:
HE! valt er hier nog wa te neukuh? :mrgreen: :wink: :sunglasses:
Klik om te vergroten...

HAHAHAHHAHAHA
jeyzs ik lig hier écht in n duek :grin: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :beer:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ellesdee zei:
TimKGB zei:
HE! valt er hier nog wa te neukuh? :mrgreen: :wink: :sunglasses:
Klik om te vergroten...

nou nou nou wat een taal
Klik om te vergroten...

sorry, zal t nooit meer doen :( :openmouth:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#13
TimKGB zei:
Ellesdee zei:
TimKGB zei:
HE! valt er hier nog wa te neukuh? :mrgreen: :wink: :sunglasses:
Klik om te vergroten...

nou nou nou wat een taal
Klik om te vergroten...

sorry, zal t nooit meer doen :( :openmouth:
Klik om te vergroten...

Kijk dat kan je ook wat beschaafder vragen!
In een net vocabulair!
Ellesdee, doen we het woensdag dan maar, he?
Met de DamesForum-meeting! :mrgreen: :hearteyes:
Vode ga je ook mee? :hearteyes: Ik had niet goed gelezen, dat het 15 juli om 8 uur bij mij thuis was! Hopelijk heb je toch niet te lang aan de deur gestaan. Mijn dienstmeisje weet het altijd op te lossen, met overheerlijke diensten! Prima vervanging af en toe! :mrgreen: :hearteyes:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#14
wahaha :mrgreen: :mrgreen: *ligt in een deuk*

dames meeting :hearteyes: :smoke: :) geniaal... :wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Djodjo zei:
TimKGB zei:
Ellesdee zei:
TimKGB zei:
HE! valt er hier nog wa te neukuh? :mrgreen: :wink: :sunglasses:
Klik om te vergroten...

nou nou nou wat een taal
Klik om te vergroten...

sorry, zal t nooit meer doen :( :openmouth:
Klik om te vergroten...

Kijk dat kan je ook wat beschaafder vragen!
In een net vocabulair!
Ellesdee, doen we het woensdag dan maar, he?
Met de DamesForum-meeting! :mrgreen: :hearteyes:
Vode ga je ook mee? :hearteyes: Ik had niet goed gelezen, dat het 15 juli om 8 uur bij mij thuis was! Hopelijk heb je toch niet te lang aan de deur gestaan. Mijn dienstmeisje weet het altijd op te lossen, met overheerlijke diensten! Prima vervanging af en toe! :mrgreen: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: oh yeah, maak me gek
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Djodjo zei:
Kijk dat kan je ook wat beschaafder vragen!
In een net vocabulair!
Ellesdee, doen we het woensdag dan maar, he?
Met de DamesForum-meeting! :mrgreen: :hearteyes:
Vode ga je ook mee? :hearteyes: Ik had niet goed gelezen, dat het 15 juli om 8 uur bij mij thuis was! Hopelijk heb je toch niet te lang aan de deur gestaan. Mijn dienstmeisje weet het altijd op te lossen, met overheerlijke diensten! Prima vervanging af en toe! :mrgreen: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja, je dienstmeid kon er ook wat van, zohee! :hearteyes: Die mag er volgende keer ook wel bij zijn. :hearteyes:
Woensdag? Is goed hoor, ik spring alvast op de trein. :hearteyes:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Update:

Deadlock en Psycho_chrone :hearteyes:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
vode zei:
Update:

Deadlock en Psycho_chrono :hearteyes:
Klik om te vergroten...

dat gaat wat worden :) heb er al zin in :hearteyes:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neem jij de vaseline mee? :hearteyes:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
:openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."