Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrio?

Trio?

306 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pak Suiker zei:
Drientje zei:
cropp zei:
Nah, Dripp is een schatje maar niet mijn smaak qua man om mee te neuqen. Ik ben eg van de vrouwelijke mannen.
Klik om te vergroten...

Dripptone is dan wel weer meer mijn type eigenlijk (hoog knuffelbeer gehalte) maar om nou met hem nueqen..? gaat toch wel iets te furr. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
driptone en pak suiker
drientje en kees?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Enorme egotrip dus.

Als je echt oprecht van iemand houdt zou het niet uitmaken dat ze weg is of bij je is en met wie ze wat doet. Dan hou je onvoorwaardelijk van elkaar.

Maar ik las pas dat je een enorme verlatings angt hebt. Daar zal het wel mee samen hangen.

Onzekerheid is killing.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
cropp zei:
Pak Suiker zei:
Drientje zei:
Nah, Dripp is een schatje maar niet mijn smaak qua man om mee te neuqen. Ik ben eg van de vrouwelijke mannen.
Klik om te vergroten...

Dripptone is dan wel weer meer mijn type eigenlijk (hoog knuffelbeer gehalte) maar om nou met hem nueqen..? gaat toch wel iets te furr. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
driptone en pak suiker
drientje en kees?[/quote]

Sinds wanneer is Kees een vrouwelijke man? :rolleyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pak Suiker zei:
cropp zei:
Pak Suiker zei:
Dripptone is dan wel weer meer mijn type eigenlijk (hoog knuffelbeer gehalte) maar om nou met hem nueqen..? gaat toch wel iets te furr. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
driptone en pak suiker
drientje en kees?
Klik om te vergroten...

Sinds wanneer is Kees een vrouwelijke man? :rolleyes:[/quote]


kut man, sorry kees ik las het verkeerd :beer:

mijn fout, kom maar kom maar kom maar kom maarkom maar kom maar
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#5
Proton
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#6
tomz0r zei:
Is het niet veel leuker gewoon je aandacht te richten op 1 persoon?
Klik om te vergroten...

Leuker??? Nee, anders, maar niet leuker :mrgreen:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Ik heb wel een nieuwe:

Pak Suiker en Qocaine. :flushed:
Klik om te vergroten...
Deze post ga ik toch wijzigen in Qocaïne en Purpleflower.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
The holy trinity: Me, Myself and I.
Klik om te vergroten...

:grin: Geef mij dan maar een heilige drievulvaheid
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
vode zei:
Haha, ja ach. Ze zit al in hetzelfde duistere wereldje dus ik hoef dr niets meer uit te leggen en vice versa. Bij nieuwelingen is dat een andere zaak natuurlijk.

Come to the dark side! We have cookies and whips!
Klik om te vergroten...
:grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
vode zei:
Haha, ja ach. Ze zit al in hetzelfde duistere wereldje dus ik hoef dr niets meer uit te leggen en vice versa. Bij nieuwelingen is dat een andere zaak natuurlijk.

Come to the dark side! We have cookies and whips!
Klik om te vergroten...
:grin:
Klik om te vergroten...

Oh, nou, als er koekjes zijn kom ik ook wel. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rabbithole zei:
Drientje zei:
vode zei:
Haha, ja ach. Ze zit al in hetzelfde duistere wereldje dus ik hoef dr niets meer uit te leggen en vice versa. Bij nieuwelingen is dat een andere zaak natuurlijk.

Come to the dark side! We have cookies and whips!
Klik om te vergroten...
:grin:
Klik om te vergroten...

Oh, nou, als er koekjes zijn kom ik ook wel. :P
Klik om te vergroten...
Tuurlijk zijn er koekjes, en chocolademelk.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
:hearteyes:

Ik ben verkocht! :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rabbithole zei:
:hearteyes:

Ik ben verkocht! :grin:
Klik om te vergroten...
Trio met Rabbithole, Vode en mij. Wauw, i can see a lot of rope and bruises in the future!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Rabbithole zei:
:hearteyes:

Ik ben verkocht! :grin:
Klik om te vergroten...
Trio met Rabbithole, Vode en mij. Wauw, i can see a lot of rope and bruises in the future!
Klik om te vergroten...

Sure, I can enjoy a good spanking! :grin:

En stevig vastgebonden worden, geil!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zie je wel, we halen ze gewoon over de streep.

Heel veel mensen hebben een afkeer van BDSM maar IRL vinden ze het wel lekker om een tik op de billen te krijgen en stiekem fantaseren mensen ook wel eens over vastgebonden worden en geblinddoekt te zijn.

Ik zie het verschil niet zo. BDSM is heus niet meteen met vleeshaken in de weer, leren tuigjes en kaarsvet (hoewel dat ook erg leuk is is het IRL nogal onpraktisch, zie het maak eens uit je lakens te krijgen).
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Zie je wel, we halen ze gewoon over de streep.

Heel veel mensen hebben een afkeer van BDSM maar IRL vinden ze het wel lekker om een tik op de billen te krijgen en stiekem fantaseren mensen ook wel eens over vastgebonden worden en geblinddoekt te zijn.

Ik zie het verschil niet zo. BDSM is heus niet meteen met vleeshaken in de weer, leren tuigjes en kaarsvet (hoewel dat ook erg leuk is is het IRL nogal onpraktisch, zie het maak eens uit je lakens te krijgen).
Klik om te vergroten...

Absoluut, helemaal mee eens! Ik hoef niet helemaal afgetuigd te worden ofzo, maar vind het wel leuk om ruw behandeld te worden. :grin: En vastbinden en blinddoeken enzo hebben we ook wel gedaan, dus ik heb best een beetje BDSM in me. :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Precies dat. Soms is aaien fijn en soms is het fijn om alle hoeken van de kamer gezien te hebben.

Ik mag jou wel. :flushed:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha, mag je mij? :openmouth: Ik jou stiekem ook wel!

Maar I agree, het is niet iets om 3x per week te doen, maar zo af en toe moet het gewoon allemaal wat ruiger en agressiever enzo. :hearteyes: Lift up your skirt and being roughly taken in the barn! :grin:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rabbithole zei:
Haha, mag je mij? :openmouth: Ik jou stiekem ook wel!

Maar I agree, het is niet iets om 3x per week te doen, maar zo af en toe moet het gewoon allemaal wat ruiger en agressiever enzo. :hearteyes: Lift up your skirt and being roughly taken in the barn! :grin:
Klik om te vergroten...


Where are you going? The vicar won't be home for hours... :grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Friends! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."