#1
Leven en laten leven c&m. Ieder zijn ding
juist
nutsss schreef:
slappie wappie? hihi en wat zeg je dan als ie trots de hemel in staart? flinkie pinkie? harde henkie? stivo ivo? dikkie dik?
whahaha .....weer iets over na te denken ....
Leven en laten leven c&m. Ieder zijn ding
nutsss schreef:
slappie wappie? hihi en wat zeg je dan als ie trots de hemel in staart? flinkie pinkie? harde henkie? stivo ivo? dikkie dik?
hoe noem je je snoezie poezie eigenlijk?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."