#1
Hahaha, nou daar ben ik niet zo bang voor hoor. Ik draai hier al een poosje mee en ik ben van mening dat de bans die worden uitgedeeld over het algemeen wel van toepassing zijn. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen die de regels bevestigen.sarcasm zei:Drientje zei:Ik kan met jou wel praten.sarcasm zei:kinky
Misschien niet zo'n goed idee hier, komt er straks ineens nog een ban uit de lucht vallen...
Freedom of speech is helaas niet van toepassing op dit forum...
Mensen die hier zichzelf willen zijn moeten ook rekening houden met onze geldende normen en waarden. Niet meteen gaan schelden als mensen je iets vragen en blijf in eerste instantie gewoon op de oppervlakte als je nieuw bent. Het wordt hier niet zo gewaardeerd als je net hier bent en meteen alle registers opentrekt, dat is nergens gewaardeerd, IRL ook niet.