Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsminpunten van je eigen geslacht...

minpunten van je eigen geslacht...

132 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mannen hebben geen minpunten, alleen vrouwen, maar vrouwen zijn wel leuker. God heeft vrouwen geschapen uit de onderste ribben van een man. Ik was er zelf bij.

:wave:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
-veel mannen zijn verwijfd
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou echt niemand met een scheermes in de buurt van mijn zak laten komen. No fuckin' way!
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ballen scheren fuck yeah
J
JanDeManLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het geen negatief kantje, maar meeste vrouwen vinden dat wel:

Wanorde: Ik zit alleen op kot(studentenkamer) Als ik de zondagavond toekom zet ik mijn zak met kleren op de grond en die blijft daar de hele week staan, als ik iets nodig heb gooi ik alles rond tot ik het gevonden heb.
Mijn bureau ligt vol papieren en lege water/cola flessen.
Bij vrienden merk ik bijna exact hetzelfde. Bij de meisjes die ik ken is het altijd opgeruimd..

En sex.. Als je net uit een relatie komt is het hard om terug te gaan naar :wave: :tongueout:
Daarom dat ik soms een beetje te direct uit te hoek kom, wat de meeste meisjes niet leuk vinden

melissa zei:
doe mij maar een man die zijn handen gebruikt voor zwaar werk,die s"avonds stinkend en zwart thuiskomt....
Klik om te vergroten...
Whatever you like.. :tongueout:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#6
wobble zei:
-veel mannen zijn irritante macho figuren.
Klik om te vergroten...
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
- Het zijn vrouwen
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat geroddel en die eeuwige jaloezie onderling van vrouwen, vind ik soms echt een heel groot minpunt van mijn eigen geslacht!

(Al doe ik er zelf natuurlijk ook wel eens aan mee hoor... :wink: )
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ongesteld worden.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marla Singer zei:
Dat geroddel en die eeuwige jaloezie onderling van vrouwen, vind ik soms echt een heel groot minpunt van mijn eigen geslacht!

(Al doe ik er zelf natuurlijk ook wel eens aan mee hoor... :wink: )
Klik om te vergroten...

sluit ik me helemaal bij aan :wave:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Altijd maar naar vrouwen kijken als lust objecten, mannen worden vaak als de boosdoeners gezien...En zijn maar op 1 ding uit: Seks, seks en nog meer seks.

Nou dat vind ik belachelijk want dat ben ik dus helemaal niet..! Maarja dat kan je natuurlijk niet zeggen, want dan ben je een mietje :rolleyes:.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#12
J0S zei:
Altijd maar naar vrouwen kijken als lust objecten, mannen worden vaak als de boosdoeners gezien...En zijn maar op 1 ding uit: Seks, seks en nog meer seks.

Nou dat vind ik belachelijk want dat ben ik dus helemaal niet..! Maarja dat kan je natuurlijk niet zeggen, want dan ben je een mietje :rolleyes:.
Klik om te vergroten...

mietje.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Het niet logisch vinden dat een herenfiets een extra stang heeft.
Dat zou omgeruild moeten worden ! of gewoon 1 fiets.. en geen heren/damesfietsen.
Het ongelukkig komen vallen is voor mij een minpunt aangezien ik soms nogal een kluns ben.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#14
J0S zei:
Altijd maar naar vrouwen kijken als lust objecten, mannen worden vaak als de boosdoeners gezien...En zijn maar op 1 ding uit: Seks, seks en nog meer seks.

Nou dat vind ik belachelijk want dat ben ik dus helemaal niet..! Maarja dat kan je natuurlijk niet zeggen, want dan ben je een mietje :rolleyes:.
Klik om te vergroten...

Vrouwen zijn geen objecten, en al helemaal geen lust objecten.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
pascal828 zei:
Het niet logisch vinden dat een herenfiets een extra stang heeft.
Dat zou omgeruild moeten worden ! of gewoon 1 fiets.. en geen heren/damesfietsen.
Het ongelukkig komen vallen is voor mij een minpunt aangezien ik soms nogal een kluns ben.
Klik om te vergroten...
Daarom heb ik als fiets een oma fiets , deze zijn ''idioten-zeker'' . Niet kapot te krijgen en fietsen ook nog eens heerlijk.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#16
*hupst omhoog met vinger in de lucht*

Ik heb er eentje gestrikt! Yay!
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#17
vode zei:
*hupst omhoog met vinger in de lucht*

Ik heb er eentje gestrikt! Yay!
Klik om te vergroten...
Heb je een geslacht gestrikt? :confused:

Kan zo snel eigenlijk geen nadeel noemen dat niet al is genoemd.. Wel nog eentje bij de vrouwen, drugs gebruiken met hen is ziet er nooit zo charmant uit, uitzondering is alcohol, dat blijft grappig :grin: (mits ze niet te ver gaan, dronken meisjes = niet vet)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#18
wobble zei:
-veel mannen zijn irritante macho figuren.
Klik om te vergroten...
Inderdaad! Ik heb zo'n hekel aan dat primitieve haantjesgedrag! We zijn mensen, geen godvergeten holbewoners.

Een ander nadeel is dat je als man gelimiteerd bent in wat je kunt doen, want je zou maar eens niet mannelijk genoeg zijn.

De mening dat het vrouwlijk geslacht maar één recht heeft, wat het aanrecht is. Ik heb zwaar veel respect voor vrouwen (waarmee ik niet wil zeggen dat vrouwen beter zijn, niemand is beter, ieder heeft andere kwaliteiten).
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
whyme zei:
vode zei:
*hupst omhoog met vinger in de lucht*

Ik heb er eentje gestrikt! Yay!
Klik om te vergroten...
Heb je een geslacht gestrikt? :confused:

Kan zo snel eigenlijk geen nadeel noemen dat niet al is genoemd.. Wel nog eentje bij de vrouwen, drugs gebruiken met hen is ziet er nooit zo charmant uit, uitzondering is alcohol, dat blijft grappig :grin: (mits ze niet te ver gaan, dronken meisjes = niet vet)
Klik om te vergroten...

Nee ik heb een mannetje gestrikt met de mooie kwaliteiten die Anon beschrijft.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eigenschappen als hoffelijkheid, respect, loyaliteit, eergevoel en stijl lijken tegenwoordig ver te zoeken bij het gros van de heren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."