Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFuck alle drugs, Liefde is de bom!

Fuck alle drugs, Liefde is de bom!

169 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
cronos zei:
maar ik denk persoonlijk dat de persoon in kwestie die dit topic opgestart heeft, eens een korte tijd geexperimenteerd heeft met drugs...en dat hij gauw een liefje gevonden heeft,,maar wees aub niet als vele kortzinnige mensen,die beweren dat drugs voor losers is :cry: (voor mij zijn losers:tongueout:edofielen,oorlog-veroorzakers,...),we zijn gewone mensen en laten verder iedereen met rust :wave:
Klik om te vergroten...

Eventjes je bericht ingekort op de stukken waarop ik zou willen reageren.
M'n ervaring met genoeg verschillende soorten drugs begint al bij m'n 13 levensjaar, nu 5 jaar later, nog steeds lekker aan 't experimenteren en verscheidene verslavingen achter de rug. Met liefde heb ik ook genoeg mooie en klote tijden mee gemaakt, en die klote tijd is nu alweer eventjes weggezakt naar een neutrale tijd. Maar op het moment van schrijven van dit topic was ik totaal in de ban van mijn toenmalige meisje, en kon niets of niemand mij nog onderuit halen...behalve zij zelf, wat helaas ook gebeurd is. Maar is zal nooit beweren dat drugs voor losers is! Drugs heeft heel wat moeilijke tijden bij mij teweeg gebracht, maar 't heeft m'n leven ook heel wat interesanter gemaakt en ik hou er nog steeds van om af en toe te trippen of een flink pep gesprek te hebben van 3 uur :grin:

Liefde staat nu nog steeds in mijn optiek boven drugs, maar liefde en drugs is ook zeker mooi te combineren...De trips die ik samen met m'n exen heb gehad zal ik ook nooit vergeten, en waren gewoon goddelijk omdat de drugs me al naar een hoger niveau tilde en de liefde het geheel gewoon liet vliegen!
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
"De Liefde:

Verleid me, verstik me
Pak mijn vrijheid af
Bemin me, beperk me
Ga je gang, ik ben laf
Je wil samensmelten, een onnozel idee
Maar ik ben romantisch, ik ga er in mee
Kneed me en knert me, wees lief en gemeen
Gun me de plek van het blok aan je been
Als jij mijn vrouw bent dan ben ik je man
En dan vechten we samen voor dat wat niet kan
We doen nog meer water bij onze wijn
Totdat er alleen nog maar water zal zijn
Helder maar smaakloos
Geen kleur meer, geen gloed
Zo leven we samen de dood tegemoet
Weg met de eenzaamheid, leve de sleur
Jaloezie, irritatie, verwijten, gezeur
De liefde geeft hoop, de liefde heeft zin
De liefde is een valstrik maar ik trap er zo graag in
Steeds dezelfde fouten, steeds dezelfde pijn
Het is bijna net zo gruwelijk als helemaal alleen te zijn
Maar misschien is het deze keer anders
Misschien is het deze keer waar
En is alle waarheid van de wereld maar een fabeltje
Dat wil ik graag geloven, want ik hou zoveel van haar
Het spel is weer begonnen, ik zit er middenin
Verslaafd als een verslaafde, en verzetten heeft geen zin
En ik kan alleen verliezen, m'n hart en m'n verstand
Want de liefde laat pas los als ze is opgebrand
Dan ben je weer jezelf, alleen en onbemind
Maar volwassen en verstandig, totdat het weer begint"
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wauw, wat gaaf! Zelf geschreven?
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Man_in_the_Box zei:
"De Liefde:

Verleid me, verstik me
Pak mijn vrijheid af
Bemin me, beperk me
Ga je gang, ik ben laf
Je wil samensmelten, een onnozel idee
Maar ik ben romantisch, ik ga er in mee
Kneed me en knert me, wees lief en gemeen
Gun me de plek van het blok aan je been
Als jij mijn vrouw bent dan ben ik je man
En dan vechten we samen voor dat wat niet kan
We doen nog meer water bij onze wijn
Totdat er alleen nog maar water zal zijn
Helder maar smaakloos
Geen kleur meer, geen gloed
Zo leven we samen de dood tegemoet
Weg met de eenzaamheid, leve de sleur
Jaloezie, irritatie, verwijten, gezeur
De liefde geeft hoop, de liefde heeft zin
De liefde is een valstrik maar ik trap er zo graag in
Steeds dezelfde fouten, steeds dezelfde pijn
Het is bijna net zo gruwelijk als helemaal alleen te zijn
Maar misschien is het deze keer anders
Misschien is het deze keer waar
En is alle waarheid van de wereld maar een fabeltje
Dat wil ik graag geloven, want ik hou zoveel van haar
Het spel is weer begonnen, ik zit er middenin
Verslaafd als een verslaafde, en verzetten heeft geen zin
En ik kan alleen verliezen, m'n hart en m'n verstand
Want de liefde laat pas los als ze is opgebrand
Dan ben je weer jezelf, alleen en onbemind
Maar volwassen en verstandig, totdat het weer begint"
Klik om te vergroten...

Wat mooi! :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
^Ja, het is de complete waarheid, erg mooi!
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Serenity zei:
Wauw, wat gaaf! Zelf geschreven?
Klik om te vergroten...
Nee helaas, ik zal niet zelf met de eer gaan strijken. :wink: Het komt van Hans Teeuwen. Ik hoorde het en ik kon me er precies in vinden, het is zo waar.
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gemini zei:
Ik schrijf zelf gedichten, al flink een tijd en ik heb ook echt boeken vol. Er is geen mooier en pijnlijker onderwerp dan liefde waar je over kunt schrijven. Ik gok dat zo'n 85% van alles wat ik heb geschreven de afgelopen jaren over de liefde gaat.
Klik om te vergroten...
Schrijven kan af en toe heerlijk zijn. Ik schrijf zelf ook regelmatig frustraties of bepaalde gevoelens van me af. Alleen ik schrijf meer met het idee van een liedje, ik schrijf er zelf dan ook zo nu en dan muziek bij. Ben er een paar jaar geleden mee begonnen en het helpt me echt om met beide benen op de grond te blijven, heb ondertussen ook al een aantal collegeblokken vol. En als je het later terugleest kun je bepaalde dingen ook beter begrijpen en er beter mee omgaan, de liefde is idd zo'n ding. Het kan je maken en het kan je kort daarna ook weer breken.
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gemini zei:
Ik schrijf zelf gedichten, al flink een tijd en ik heb ook echt boeken vol. Er is geen mooier en pijnlijker onderwerp dan liefde waar je over kunt schrijven. Ik gok dat zo'n 85% van alles wat ik heb geschreven de afgelopen jaren over de liefde gaat.
Klik om te vergroten...

Ben jij dat die staat te dansen? :grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Man_in_the_Box zei:
Gemini zei:
Ik schrijf zelf gedichten, al flink een tijd en ik heb ook echt boeken vol. Er is geen mooier en pijnlijker onderwerp dan liefde waar je over kunt schrijven. Ik gok dat zo'n 85% van alles wat ik heb geschreven de afgelopen jaren over de liefde gaat.
Klik om te vergroten...
Schrijven kan af en toe heerlijk zijn. Ik schrijf zelf ook regelmatig frustraties of bepaalde gevoelens van me af. Alleen ik schrijf meer met het idee van een liedje, ik schrijf er zelf dan ook zo nu en dan muziek bij. Ben er een paar jaar geleden mee begonnen en het helpt me echt om met beide benen op de grond te blijven, heb ondertussen ook al een aantal collegeblokken vol. En als je het later terugleest kun je bepaalde dingen ook beter begrijpen en er beter mee omgaan, de liefde is idd zo'n ding. Het kan je maken en het kan je kort daarna ook weer breken.
Klik om te vergroten...

Klopt, ik lees ook graag mijn gedichten over en verplaats me dan weer helemaal in het moment toen ik het schreef.
Ik schrijf ook gedichten in verschillende stijlen. Soms zijn het een paar regeltjes (abab, aabb, abcb) en soms hele lappen tekst. Soms zit er een duidelijke structuur in of is er een duidelijk 'refrein' en soms is het heel onsamenhangend.
Gedichten schrijven vind ik een heerlijke manier om me te uiten.

Sgt.Stedenko zei:
Ben jij dat die staat te dansen? :grin:
Klik om te vergroten...

Haha nee, maar ik houd wel van dansen.
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha nee, maar ik houd wel van dansen.[/quote]

heb je daar geen beelden van? :grin: :wave:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sgt.Stedenko zei:
heb je daar geen beelden van? :grin: :wave:
Klik om te vergroten...

Jawel, maar die krijgen jullie niet te zien.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#12
Man_in_the_Box zei:
Serenity zei:
Wauw, wat gaaf! Zelf geschreven?
Klik om te vergroten...
Nee helaas, ik zal niet zelf met de eer gaan strijken. :wink: Het komt van Hans Teeuwen. Ik hoorde het en ik kon me er precies in vinden, het is zo waar.
Klik om te vergroten...

Het is inderdaad ontzettend waar.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
De liefde is een valstrik maar ik trap er zo graag in
Steeds dezelfde fouten, steeds dezelfde pijn
Het is bijna net zo gruwelijk als helemaal alleen te zijn
Maar misschien is het deze keer anders
Misschien is het deze keer waar
En is alle waarheid van de wereld maar een fabeltje
Dat wil ik graag geloven, want ik hou zoveel van haar
Het spel is weer begonnen, ik zit er middenin
Verslaafd als een verslaafde, en verzetten heeft geen zin
En ik kan alleen verliezen, m'n hart en m'n verstand
Want de liefde laat pas los als ze is opgebrand
Dan ben je weer jezelf, alleen en onbemind
Maar volwassen en verstandig, totdat het weer begint
Klik om te vergroten...

Jep, hier zit ik weer midden in...heerlijk en kwellend...verslaafd en afhankelijk...wat ik ben ik ik toch slap onder invloed van liefde... :hearteyes:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Liefde is altijd zo ingewikkeld

Ik ben op een meisje en dat meisje is ook op mij, maar ze is al bijna 2 jaar samen, ik weet het allemaal niet meer. Gelukkig is er nog ghb :openmouth: :grin:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flugeltje zei:
Liefde is altijd zo ingewikkeld

Ik ben op een meisje en dat meisje is ook op mij, maar ze is al bijna 2 jaar samen, ik weet het allemaal niet meer. Gelukkig is er nog ghb :openmouth: :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flugeltje zei:
Liefde is altijd zo ingewikkeld

Ik ben op een meisje en dat meisje is ook op mij, maar ze is al bijna 2 jaar samen, ik weet het allemaal niet meer. Gelukkig is er nog ghb :openmouth: :grin:
Klik om te vergroten...

En dat zeg je in dit topic getiteld fuck alle drugs, liefde is de bom...

Great succes :grin:
Ik ga lekker op de nuchtere tour!
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Flugeltje zei:
Liefde is altijd zo ingewikkeld

Ik ben op een meisje en dat meisje is ook op mij, maar ze is al bijna 2 jaar samen, ik weet het allemaal niet meer. Gelukkig is er nog ghb :openmouth: :grin:
Klik om te vergroten...

En dat zeg je in dit topic getiteld fuck alle drugs, liefde is de bom...

Great succes :grin:
Ik ga lekker op de nuchtere tour!
Klik om te vergroten...

Fuck liefde, ghb is de bom
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Liefde is de bom die naast je hart zit zodra jij liefdesverdriet krijgt ontploft ie ...

en dat doen pijn :wink:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik stond op het punt van een relatie, tot het meisje vroeg dat het waar was dat ik regelmatig ghb nam. Liegen ging door omstandigheden niet meer.

Ik voel me zwaar fucked up :(
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ze echt van je zou houden, zou ze die regelmaat van ghb gebruik wel accepteren...
Althans, dat heeft ervaring mij geleerd...of sla ik de plank nu helemaal mis?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."