#1
cronos zei:maar ik denk persoonlijk dat de persoon in kwestie die dit topic opgestart heeft, eens een korte tijd geexperimenteerd heeft met drugs...en dat hij gauw een liefje gevonden heeft,,maar wees aub niet als vele kortzinnige mensen,die beweren dat drugs voor losers is(voor mij zijn losers
edofielen,oorlog-veroorzakers,...),we zijn gewone mensen en laten verder iedereen met rust
![]()
Eventjes je bericht ingekort op de stukken waarop ik zou willen reageren.
M'n ervaring met genoeg verschillende soorten drugs begint al bij m'n 13 levensjaar, nu 5 jaar later, nog steeds lekker aan 't experimenteren en verscheidene verslavingen achter de rug. Met liefde heb ik ook genoeg mooie en klote tijden mee gemaakt, en die klote tijd is nu alweer eventjes weggezakt naar een neutrale tijd. Maar op het moment van schrijven van dit topic was ik totaal in de ban van mijn toenmalige meisje, en kon niets of niemand mij nog onderuit halen...behalve zij zelf, wat helaas ook gebeurd is. Maar is zal nooit beweren dat drugs voor losers is! Drugs heeft heel wat moeilijke tijden bij mij teweeg gebracht, maar 't heeft m'n leven ook heel wat interesanter gemaakt en ik hou er nog steeds van om af en toe te trippen of een flink pep gesprek te hebben van 3 uur
Liefde staat nu nog steeds in mijn optiek boven drugs, maar liefde en drugs is ook zeker mooi te combineren...De trips die ik samen met m'n exen heb gehad zal ik ook nooit vergeten, en waren gewoon goddelijk omdat de drugs me al naar een hoger niveau tilde en de liefde het geheel gewoon liet vliegen!