#1
De afkick is erger dan bruin.



DreamWeaver zei:De afkick is erger dan bruin.
cronos zei:maar ik denk persoonlijk dat de persoon in kwestie die dit topic opgestart heeft, eens een korte tijd geexperimenteerd heeft met drugs...en dat hij gauw een liefje gevonden heeft,,maar wees aub niet als vele kortzinnige mensen,die beweren dat drugs voor losers is(voor mij zijn losers
edofielen,oorlog-veroorzakers,...),we zijn gewone mensen en laten verder iedereen met rust
![]()
Man_in_the_Box zei:"De Liefde:
Verleid me, verstik me
Pak mijn vrijheid af
Bemin me, beperk me
Ga je gang, ik ben laf
Je wil samensmelten, een onnozel idee
Maar ik ben romantisch, ik ga er in mee
Kneed me en knert me, wees lief en gemeen
Gun me de plek van het blok aan je been
Als jij mijn vrouw bent dan ben ik je man
En dan vechten we samen voor dat wat niet kan
We doen nog meer water bij onze wijn
Totdat er alleen nog maar water zal zijn
Helder maar smaakloos
Geen kleur meer, geen gloed
Zo leven we samen de dood tegemoet
Weg met de eenzaamheid, leve de sleur
Jaloezie, irritatie, verwijten, gezeur
De liefde geeft hoop, de liefde heeft zin
De liefde is een valstrik maar ik trap er zo graag in
Steeds dezelfde fouten, steeds dezelfde pijn
Het is bijna net zo gruwelijk als helemaal alleen te zijn
Maar misschien is het deze keer anders
Misschien is het deze keer waar
En is alle waarheid van de wereld maar een fabeltje
Dat wil ik graag geloven, want ik hou zoveel van haar
Het spel is weer begonnen, ik zit er middenin
Verslaafd als een verslaafde, en verzetten heeft geen zin
En ik kan alleen verliezen, m'n hart en m'n verstand
Want de liefde laat pas los als ze is opgebrand
Dan ben je weer jezelf, alleen en onbemind
Maar volwassen en verstandig, totdat het weer begint"
Nee helaas, ik zal niet zelf met de eer gaan strijken.Serenity zei:Wauw, wat gaaf! Zelf geschreven?
Schrijven kan af en toe heerlijk zijn. Ik schrijf zelf ook regelmatig frustraties of bepaalde gevoelens van me af. Alleen ik schrijf meer met het idee van een liedje, ik schrijf er zelf dan ook zo nu en dan muziek bij. Ben er een paar jaar geleden mee begonnen en het helpt me echt om met beide benen op de grond te blijven, heb ondertussen ook al een aantal collegeblokken vol. En als je het later terugleest kun je bepaalde dingen ook beter begrijpen en er beter mee omgaan, de liefde is idd zo'n ding. Het kan je maken en het kan je kort daarna ook weer breken.Gemini zei:Ik schrijf zelf gedichten, al flink een tijd en ik heb ook echt boeken vol. Er is geen mooier en pijnlijker onderwerp dan liefde waar je over kunt schrijven. Ik gok dat zo'n 85% van alles wat ik heb geschreven de afgelopen jaren over de liefde gaat.
Gemini zei:Ik schrijf zelf gedichten, al flink een tijd en ik heb ook echt boeken vol. Er is geen mooier en pijnlijker onderwerp dan liefde waar je over kunt schrijven. Ik gok dat zo'n 85% van alles wat ik heb geschreven de afgelopen jaren over de liefde gaat.
Man_in_the_Box zei:Schrijven kan af en toe heerlijk zijn. Ik schrijf zelf ook regelmatig frustraties of bepaalde gevoelens van me af. Alleen ik schrijf meer met het idee van een liedje, ik schrijf er zelf dan ook zo nu en dan muziek bij. Ben er een paar jaar geleden mee begonnen en het helpt me echt om met beide benen op de grond te blijven, heb ondertussen ook al een aantal collegeblokken vol. En als je het later terugleest kun je bepaalde dingen ook beter begrijpen en er beter mee omgaan, de liefde is idd zo'n ding. Het kan je maken en het kan je kort daarna ook weer breken.Gemini zei:Ik schrijf zelf gedichten, al flink een tijd en ik heb ook echt boeken vol. Er is geen mooier en pijnlijker onderwerp dan liefde waar je over kunt schrijven. Ik gok dat zo'n 85% van alles wat ik heb geschreven de afgelopen jaren over de liefde gaat.
Sgt.Stedenko zei:Ben jij dat die staat te dansen?![]()

Sgt.Stedenko zei:heb je daar geen beelden van?![]()
![]()
Man_in_the_Box zei:Nee helaas, ik zal niet zelf met de eer gaan strijken.Serenity zei:Wauw, wat gaaf! Zelf geschreven?Het komt van Hans Teeuwen. Ik hoorde het en ik kon me er precies in vinden, het is zo waar.
De liefde is een valstrik maar ik trap er zo graag in
Steeds dezelfde fouten, steeds dezelfde pijn
Het is bijna net zo gruwelijk als helemaal alleen te zijn
Maar misschien is het deze keer anders
Misschien is het deze keer waar
En is alle waarheid van de wereld maar een fabeltje
Dat wil ik graag geloven, want ik hou zoveel van haar
Het spel is weer begonnen, ik zit er middenin
Verslaafd als een verslaafde, en verzetten heeft geen zin
En ik kan alleen verliezen, m'n hart en m'n verstand
Want de liefde laat pas los als ze is opgebrand
Dan ben je weer jezelf, alleen en onbemind
Maar volwassen en verstandig, totdat het weer begint
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."