#1
Ah, dat had ik inderdaad verkeerd gelezen.sannelinders zei:Ik geloof idd dat MIJN vrienden die naar die feestjes gaan, eerlijk zijn tegen mij.
ZIJN vrienden zou ik idd niet zo gauw geloven.
Terecht.sannelinders zei:Als hij vanaf het begin al gebruikt en hij zou het vanaf het begin gezegd hebben, zou ik er geen probleem mee gehad hebben.. Als ik er nu achter zou komen dat hij al 2 jaar daar over liegt zou ik het uitmaken ja.
