#1
Ik heb ook een paar vrienden die nooit gebruiken, zelfs al zitten wij aan te dringen dat ze gewoon een pilletje moeten nemen ![:flushed:]()
Busted.sannelinders zei:Hij heeft ook wel vaak een zonnebril op, valt me ineens op.
Of jij bent er nooit achter gekomen.sannelinders zei:We hebben al bijna 2 jaar een relatie, en daarin heeft hij nog nooit gelogen of mij bedrogen.
Je bent ervan overtuigd. Probleem opgelost, toch?sannelinders zei:Hij kan niet tegen mij liegen, ben ik bijna wel van overtuigd. Ik ben er ook van overtuigd dat ik het aan hem zou merken..
Kauwen, niet slapen, grote doppen of hangende ogen, overdreven vrolijkheid...sannelinders zei:Ik zou gewoon graag willen weten hoe ik het aan hem kan merken of hij drugs gebruikt heeft of niet.. Iemand tips? Kan ik missg een eenvoudige selfmade test uitvoeren, om erachter te komen?
Een beetje speed merk je dan ook niet.sannelinders zei:Ik ben overigens laatst voor het eerst meegeweest naar een feestje en daar was niks aan hem te merken.
Dat geloof jij?sannelinders zei:Als ik vrienden van mij vraag of hij iets doet weten zij dit niet.
En wat als hij wel gebruikt? Blijkbaar heeft hij dan een reden om erover te liegen. Zou je een probleem van zijn gebruik maken?sannelinders zei:Maar dit vind ik ook een beetje lullig, aangezien als hij ECHT niks doet, ik er ieeeedere keer maar weer overnieuw over begin.
Hihi.sannelinders zei:Ik wil gewoon niet aan het lijntje gehouden worden.
Gelijk heb je, meid.sannelinders zei:Eerlijkheid is de basis van een ralatie.
Ah, dat had ik inderdaad verkeerd gelezen.sannelinders zei:Ik geloof idd dat MIJN vrienden die naar die feestjes gaan, eerlijk zijn tegen mij.
ZIJN vrienden zou ik idd niet zo gauw geloven.
Terecht.sannelinders zei:Als hij vanaf het begin al gebruikt en hij zou het vanaf het begin gezegd hebben, zou ik er geen probleem mee gehad hebben.. Als ik er nu achter zou komen dat hij al 2 jaar daar over liegt zou ik het uitmaken ja.
Exceptional Insight zei:Terecht.sannelinders zei:Als hij vanaf het begin al gebruikt en hij zou het vanaf het begin gezegd hebben, zou ik er geen probleem mee gehad hebben.. Als ik er nu achter zou komen dat hij al 2 jaar daar over liegt zou ik het uitmaken ja.
Het is tegenwoordig de mode om overal en altijd zonnebrillen te dragen. :PExceptional Insight zei:Busted.sannelinders zei:Hij heeft ook wel vaak een zonnebril op, valt me ineens op.
Het is wel een hardstyle feestje he. Daar heeft iedereen een zonnebril op in een donkere zaalExceptional Insight zei:Busted.sannelinders zei:Hij heeft ook wel vaak een zonnebril op, valt me ineens op.
clockcable zei:Het is wel een hardstyle feestje he. Daar heeft iedereen een zonnebril op in een donkere zaalExceptional Insight zei:Busted.sannelinders zei:Hij heeft ook wel vaak een zonnebril op, valt me ineens op.
Rabbithole zei:Ja, omdat iedereen waus is daar.![]()
Zo snel gelijk al? Ik zou in zo'n geval heel erg boos zijn, maar het direct uitmaken gaat me een beetje ver, misschien heeft hij er een hele goede reden voor.sannelinders zei:Als hij vanaf het begin al gebruikt en hij zou het vanaf het begin gezegd hebben, zou ik er geen probleem mee gehad hebben.. Als ik er nu achter zou komen dat hij al 2 jaar daar over liegt zou ik het uitmaken ja.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."