#1
Net als iedere liefhebber van drugs, heb ook ik "my drug of choice" en dat is GHB.
Waarom? Ik voel me echt geweldig als ik wat GHB heb genomen en belangrijker: relaxed.
In het verleden heb ik een probleem gehad met "doseren", dat wil zeggen: ik was veel te inhalig en wachtte niet lang genoeg tot de volgende dosis. Gevolg: overdosering.
Mijn vriend heeft een paar keer, urenlang op mij moeten letten, zodat ik niet tegen de deur, meubels of wat dan ook aan zou stoten. En ik heb wel eens een kleine teen gebroken
.
2 keer heeft hij bewust mijn ouders gebeld en ze verteld dat ik out was gegaan op GHB, met alle gevolgen van dien
Daar heb ik echt van geleerd en zou nu heel goed opletten dat ik me aan de dosis hou en de tijd ertussen.
In de tijd dat ik mijn dosis aan het vinden was, heb ik mezelf 1 keer overgedoseerd in het "openbaar" d.w.z. we waren met goede vrienden een weekend in een huisje.
De mensen hebben gezien en gemerkt dat ik te veel had genomen, maar maakte er verder geen punt van... Dat kan iedereen overkomen tenslotte...
GHB gebruikte ik alleen als ik met mijn vriend was.
Omdat hij GHB voor zichzelf niks vindt, gebruikte ik het alleen en als ik iets nam, dan zei ik het tegen hem.
Ik ken genoeg mensen die drugs zonder medeweten van hun partner of vrienden nemen en dat is een slechte zaak!
Maar...
Door deze voorvallen heeft mijn vriend mij verboden om GHB te gebruiken.
Hij heeft daar allemaal (waan?)beelden over, o.a. dat ik vreemd zou gaan als ik het weer zou gebruiken.
Maar nu komt het...
Zelf blowt hij... Snuift sinds kort Ritalin en neemt zo nu en dan een slaappil omdat hij door de Ritalin niet kan slapen.
We hebben te vaak de discussie wat erger is:
GHB-gebruik of wat hij doet?
In zijn ogen is GHB het ergst.
Wat vinden jullie?
Waarom? Ik voel me echt geweldig als ik wat GHB heb genomen en belangrijker: relaxed.
In het verleden heb ik een probleem gehad met "doseren", dat wil zeggen: ik was veel te inhalig en wachtte niet lang genoeg tot de volgende dosis. Gevolg: overdosering.
Mijn vriend heeft een paar keer, urenlang op mij moeten letten, zodat ik niet tegen de deur, meubels of wat dan ook aan zou stoten. En ik heb wel eens een kleine teen gebroken
2 keer heeft hij bewust mijn ouders gebeld en ze verteld dat ik out was gegaan op GHB, met alle gevolgen van dien
Daar heb ik echt van geleerd en zou nu heel goed opletten dat ik me aan de dosis hou en de tijd ertussen.
In de tijd dat ik mijn dosis aan het vinden was, heb ik mezelf 1 keer overgedoseerd in het "openbaar" d.w.z. we waren met goede vrienden een weekend in een huisje.
De mensen hebben gezien en gemerkt dat ik te veel had genomen, maar maakte er verder geen punt van... Dat kan iedereen overkomen tenslotte...
GHB gebruikte ik alleen als ik met mijn vriend was.
Omdat hij GHB voor zichzelf niks vindt, gebruikte ik het alleen en als ik iets nam, dan zei ik het tegen hem.
Ik ken genoeg mensen die drugs zonder medeweten van hun partner of vrienden nemen en dat is een slechte zaak!
Maar...
Door deze voorvallen heeft mijn vriend mij verboden om GHB te gebruiken.
Hij heeft daar allemaal (waan?)beelden over, o.a. dat ik vreemd zou gaan als ik het weer zou gebruiken.
Maar nu komt het...
Zelf blowt hij... Snuift sinds kort Ritalin en neemt zo nu en dan een slaappil omdat hij door de Ritalin niet kan slapen.
We hebben te vaak de discussie wat erger is:
GHB-gebruik of wat hij doet?
In zijn ogen is GHB het ergst.
Wat vinden jullie?