Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHypocriet vriendje? Of is hij gewoon bezorgd?

Hypocriet vriendje? Of is hij gewoon bezorgd?

31 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ghb is erger volgens my, maar heb het nooit gedaan. Hij is gewoon bang om je kwijt te raken, wil je het dan opgeven voor Ghb?
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#2
Plan op korte termijn een weekendje, ga lekker uitwaaien aan zee. Laat alle middelen thuis en doe het een weekendje op romantiek en passie. Praat over jullie gebruik en zorg er als de sodemieter voor dat drugs niet nog meer tussen jullie gaat staan dan het nu doet...

Take care en geniet van elkaar!
Bitch-fights over drugs zijn nooit bevorderlijk voor relaties.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
T-men zei:
Plan op korte termijn
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Angramar Temenos zei:
Coke overdose je niet zo snel op.
Klik om te vergroten...

Toch wel. Teveel snuiven is echt niet relaxt hoor. Maar ja, het is minder erg dan een GHB overdosis omdat dat een downer is. Plus met alcohol kan je teveel coke weer de juiste richting uitbalanceren, recht naar de top :grin:

Ik heb in elk geval vaak zat een paar punten gesnoven en dan denk ik "we zijn er nog niet" en dan snuif ik nog wat meer en dan denk ik "shit weeral eens teveel genomen" :grin: Maarja dan ga je gewoon een halfuur zitten staren met een druk op je borst terwijl je zit te zuchten. Maar goed, beter dan knock out gaan door GHB is het denk ik wel.

Angramar Temenos zei:
Die crave, als je goed bent voorgelicht geeft je een soort alarmbel, bij mij tenminste wel. GHB sluipt er echt stiekem in, als een gifspin. En dan voel je de angel als het te laat is.
Klik om te vergroten...

Uhh.. Nee. Coke ja, maar GHB brengt zoiets echt niet snel teweeg is mijn ervaring. Terwijl ik toch vaak genoeg weekeinden achter elkaar (of meer) GHB genomen heb. Heb het nu ook al 4 maanden niet meer gedaan ook al ben ik er niet echt mee gestopt ofzo, haha. Zal natuurlijk per persoon verschillen maar een trek is eigen aan de drug zelf en die heb je bij recreatief GHB-gebruik volgens mij gewoon niet.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarschijnlijk is dit lieve meisje dood, is haar vriendje bij haar weg gelopen of heeft ze hem gelijk gegeven en komt ze nooit meer terug op drugsforum punt nl...
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Echt weer zo typisch hoe Drientje hier op reageerd :rolleyes: Ze moeten maar kunnen doen wat ze willen, maar als ze te ver gaan en niet op zichzelf kunnen letten, wie zn avond is dan weer verpest omdat er een oppas nodig is??????
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dreuge zei:
Echt weer zo typisch hoe Drientje hier op reageerd :rolleyes: Ze moeten maar kunnen doen wat ze willen, maar als ze te ver gaan en niet op zichzelf kunnen letten, wie zn avond is dan weer verpest omdat er een oppas nodig is??????
Klik om te vergroten...
Nu doe je het weer.

*Giechelt*
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Dreuge zei:
Echt weer zo typisch hoe Drientje hier op reageerd :rolleyes: Ze moeten maar kunnen doen wat ze willen, maar als ze te ver gaan en niet op zichzelf kunnen letten, wie zn avond is dan weer verpest omdat er een oppas nodig is??????
Klik om te vergroten...
Nu doe je het weer.

*Giechelt*
Klik om te vergroten...

wat? generaliseren? lijkt me duidelijk dat die ts ook zo 'n meisje is aangezien ze meerdere keren nokkie is gegaan en een keer haar teen heeft gebroken
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Beanhead zei:
GHB, hoogstwaarschijnlijk een van de meest al dan niet onschadelijke drugs
:confused:
Klik om te vergroten...

Jazeker, maar je maag, je lever en je hersenen zijn je zowiezo niet dankbaar denk ik. Haha. Maar mensen overdoseren en mensen worden verslaafd en gaan stuk, dusja. In de praktijk ligt het wat anders maar in theorie is GHB redelijk veilig ja :P
r
rich1983Lid
01-01-2024, 00:00
#10
zit hier nu een tijdje te lezen, ben zelf ook niet vies van een lekker lijntje of iets,maar ghb

pff ken er een boek over schrijven,

dat is echt de grootste kk zooi die er bestaat.

in mijn directe omgeving al meerdere personen aan dood gegaan en meerdere op intensive care gelegen.

en als ze dan uit het ziekenhuis komen zeggen ze gewoon : o dr heeft vast iemand iets in mn drankje gegooit....

ik begin er nooit aan. en raad eigenlijk iedereen het af!!!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Pff, ik kan ook een boek schrijven over hoe slecht die mensen zijn omgegaan met GHB.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#12
GHB, hoogstwaarschijnlijk een van de meest al dan niet onschadelijke drugs
:confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."