#1
Flameon zei:Hahahaha kut :P
Ik dacht wel net ik neem nog ff een pilsje voor het slapen. Mooie fout dus![]()
Jup.
Weer eentje voor je fantopic !
Flameon zei:Hahahaha kut :P
Ik dacht wel net ik neem nog ff een pilsje voor het slapen. Mooie fout dus![]()
verneukeratief zei:Uggs bij vrouwen vind ik dan wel weer geil.![]()
vode zei:Ik vind uggs wel mooi bij niet te zware vrouwen met skinny jeans aan.![]()
Fresh zei:verneukeratief zei:Uggs bij vrouwen vind ik dan wel weer geil.![]()
UGGS? Ugly's bedoel je? Nee, daar vind ik nou net niets geils aan, en als je eens goed kijkt, vrouwen die dat soort schoenen aanhebben, of van die look-a-likes lopen vaak aan de zijkant van de schoen/hak en niet eens op de zool. Stomme afgetrapte dingen. Winter, of zomer...ze zullen in die dingen moeten lopen, want ze waren duurhaha
![]()
W.F.L. zei:Dione zei:En te klein is al helemaal lelijk. Super veel vrouwen dragen kleding die veel te klein is onder het mom van "als ik er in kom dan is het de goede maat". Terwijl je eigen kledingmaat altijd veel mooier staat.
Haha, maar bij mannen is het omgekeerd vind ik. Ben er wel deels van afgestapt, maar van die broeken die net passen enzo vind ik vetter dan een broek waar je de helft van de onderbroek ziet!? Wtf.. :P Maar heb het dan vooral over wat ik zelf niet zou aantrekken, haha.
![]()
Dit principe eigenlijk![]()
Vind ik wel vet! Behalve de kapsels. Tondeuse erop +10mm denk ik nu. Te kort is ook niet relaxt.
W.F.L. zei:Matheson zei:Een meisje moet er voor mij classy uitzien. Dus bij voorkeur geen vuilniszakjassen met bontkraag.
Matheson zei:Rokjes, hakken etc vind ik helemaal geweldig. Maar een simpele spijkerbroek met iets simpels erboven kan ook gewoon geil zijn. Liever echt meisjesachtig, dus.
Haha, bij mij is het net omgekeerd eigenlijk. Ik vind een vrouw in een spijkerbroek met iets simpels veel mooier juist. Minder opzichtig en veel natuurlijker ook. :P Van die hele vrouwelijke dingen bedank ik liever voor. Maar het moet wel passen allemaal toch.
Elfquest zei:Een man hoeft van mij niet teveel aandacht aan zijn uiterlijk te besteden, als hij maar schoon en verzorgd is.. Ik heb wel een enorm goede neus, dus kan daar wel een beetje in doorslaan... Als hij kleding voor de tweede keer aan heeft, ruik ik het al. Of als het bed een paar dagen niet verschoont is..
Dione zei:Gemini zei:Haha, ik ook! Welke winkels shop je graag?
Ik ben vooral fan van online shoppen, ik kan uren op internet zoeken naar kleding![]()
Paar favo's sites:
zara.com
welikefashion.com
vila.bestsellershop.com
asos.com
topshop.com
sans-online.nl
orangebag.nl
littlesoho.com
perfectlybasics.nl
freshlabelz.nl
menatwork.nl
shop.hm.com
omoda.nl
En jij? (Ik heb even de url's verkloot, want anders had ik er te veel in 1 bericht :P)
edit: oh en ik enorm fan van lush, zou alles wel willen hebben wat zij verkopen haha. en vind de webshop http://www.applepiepussy.com ook echt super tof![]()
Angramar Temenos zei:En OT: Zolang ze niet *lelijk* zijn kijk ik naar de persoonlijkheid. Als ze *wel* lelijk zijn, dan blijf ik er gewoon vrienden mee.. Er moet wel een beetje aantrekkingskracht zijn natuurlijk.
Gemini zei:Dione zei:Gemini zei:Haha, ik ook! Welke winkels shop je graag?
Ik ben vooral fan van online shoppen, ik kan uren op internet zoeken naar kleding![]()
Paar favo's sites:
zara.com
welikefashion.com
vila.bestsellershop.com
asos.com
topshop.com
sans-online.nl
orangebag.nl
littlesoho.com
perfectlybasics.nl
freshlabelz.nl
menatwork.nl
shop.hm.com
omoda.nl
En jij? (Ik heb even de url's verkloot, want anders had ik er te veel in 1 bericht :P)
edit: oh en ik enorm fan van lush, zou alles wel willen hebben wat zij verkopen haha. en vind de webshop http://www.applepiepussy.com ook echt super tof![]()
Haha, daar zit heel veel bij waar ik ook shop! Vooral menatwork vind ik een geweldige zaak. Evenals de Zara, Asos, Topshop (Kate Moss). Online shoppen vind ik ook geweldig. Zeker bij de H&M, want in de winkel kan ik nooit iets vinden.
Exceptional Insight zei:Pff, wat kunnen jullie moeilijk doen zeg.
Besides.. alsof een mooie vrouw ook maar iets verkeerd kan doen in dit opzicht..

Gemini zei:Dan kun je het ruilen in de winkel of je stuurt het terug. Simpel.Passen in de H&M zelf is nog kutter. Altijd lange rijen, lelijk tl-licht en andermans haren op de grond. Bah.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."