Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe belangrijk is het uiterlijk voor jou?

Hoe belangrijk is het uiterlijk voor jou?

66 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flameon zei:
Hahahaha kut :P
Ik dacht wel net ik neem nog ff een pilsje voor het slapen. Mooie fout dus :wink:
Klik om te vergroten...

Jup. :sunglasses:

Weer eentje voor je fantopic ! :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha shit. Ik dacht al gelijk aan beer goggles. :tearsofjoy:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nouja je hebt toch ff hard kunnen lachen of niet :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die chicks hebben volgens mij allemaal anorexia.

En OT: Zolang ze niet *lelijk* zijn kijk ik naar de persoonlijkheid. Als ze *wel* lelijk zijn, dan blijf ik er gewoon vrienden mee.. Er moet wel een beetje aantrekkingskracht zijn natuurlijk.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mwah ik was me nog aan het staren naar die foto van hierboven eigenlijk.

Maar dat ligt aan de Flunitrazepam geloof ik. :P
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
verneukeratief zei:
Uggs bij vrouwen vind ik dan wel weer geil. :)
Klik om te vergroten...

UGGS? Ugly's bedoel je? Nee, daar vind ik nou net niets geils aan, en als je eens goed kijkt, vrouwen die dat soort schoenen aanhebben, of van die look-a-likes lopen vaak aan de zijkant van de schoen/hak en niet eens op de zool. Stomme afgetrapte dingen. Winter, of zomer...ze zullen in die dingen moeten lopen, want ze waren duur :tongueout: haha :tearsofjoy:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind uggs wel mooi bij niet te zware vrouwen met skinny jeans aan. :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
vode zei:
Ik vind uggs wel mooi bij niet te zware vrouwen met skinny jeans aan. :)
Klik om te vergroten...

Niet te zware vrouwen zonder dikke benen. Ok mee eens! :) Maar niet alle 4 seizoenen dragen dan..hehe
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Fresh zei:
verneukeratief zei:
Uggs bij vrouwen vind ik dan wel weer geil. :)
Klik om te vergroten...

UGGS? Ugly's bedoel je? Nee, daar vind ik nou net niets geils aan, en als je eens goed kijkt, vrouwen die dat soort schoenen aanhebben, of van die look-a-likes lopen vaak aan de zijkant van de schoen/hak en niet eens op de zool. Stomme afgetrapte dingen. Winter, of zomer...ze zullen in die dingen moeten lopen, want ze waren duur :tongueout: haha :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Held :grin:
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#10
W.F.L. zei:
Dione zei:
En te klein is al helemaal lelijk. Super veel vrouwen dragen kleding die veel te klein is onder het mom van "als ik er in kom dan is het de goede maat". Terwijl je eigen kledingmaat altijd veel mooier staat.
Klik om te vergroten...

Haha, maar bij mannen is het omgekeerd vind ik. Ben er wel deels van afgestapt, maar van die broeken die net passen enzo vind ik vetter dan een broek waar je de helft van de onderbroek ziet!? Wtf.. :P Maar heb het dan vooral over wat ik zelf niet zou aantrekken, haha.



Dit principe eigenlijk :grin: :grin: Vind ik wel vet! Behalve de kapsels. Tondeuse erop +10mm denk ik nu. Te kort is ook niet relaxt.
Klik om te vergroten...


Hehehe, mijn jas lijkt op die van de rechter. Was dat nou Elvis of Carty, weet t ff niet. Verder draag ik veel overhemden, v-neck en ronde nek truien, polo's, levi's, adidasjes en New Balance. Qua kapsel lijk ik ook wel aardig, alleen dan minder bloempot en geen wedge. Gewoon opzij met een beetje over m'n voorhoofd. btw, ik draag echt nooit t-shirts.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een man hoeft van mij niet teveel aandacht aan zijn uiterlijk te besteden, als hij maar schoon en verzorgd is.. Ik heb wel een enorm goede neus, dus kan daar wel een beetje in doorslaan... Als hij kleding voor de tweede keer aan heeft, ruik ik het al. Of als het bed een paar dagen niet verschoont is..
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
Matheson zei:
Een meisje moet er voor mij classy uitzien. Dus bij voorkeur geen vuilniszakjassen met bontkraag.
Klik om te vergroten...

:grin:

Matheson zei:
Rokjes, hakken etc vind ik helemaal geweldig. Maar een simpele spijkerbroek met iets simpels erboven kan ook gewoon geil zijn. Liever echt meisjesachtig, dus.
Klik om te vergroten...

Haha, bij mij is het net omgekeerd eigenlijk. Ik vind een vrouw in een spijkerbroek met iets simpels veel mooier juist. Minder opzichtig en veel natuurlijker ook. :P Van die hele vrouwelijke dingen bedank ik liever voor. Maar het moet wel passen allemaal toch.
Klik om te vergroten...


Bij mij ligt het er net aan, eigenlijk. Het kan allebei erg mooi zijn, of juist niets aan zijn. Het ligt er ook maar net aan wat voor rokje enzo he. Tegen skanks zeg ik sowieso nee.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Elfquest zei:
Een man hoeft van mij niet teveel aandacht aan zijn uiterlijk te besteden, als hij maar schoon en verzorgd is.. Ik heb wel een enorm goede neus, dus kan daar wel een beetje in doorslaan... Als hij kleding voor de tweede keer aan heeft, ruik ik het al. Of als het bed een paar dagen niet verschoont is..
Klik om te vergroten...

Maar 2 of 3 dagen linnengoed in bed kan nog nét?

Wel handig zo'n neus! Merk je gelijk of hij vreemdgaat :tongueout:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dione zei:
Gemini zei:
Haha, ik ook! Welke winkels shop je graag?
Klik om te vergroten...

Ik ben vooral fan van online shoppen, ik kan uren op internet zoeken naar kleding :tearsofjoy:

Paar favo's sites:

zara.com
welikefashion.com
vila.bestsellershop.com
asos.com
topshop.com
sans-online.nl
orangebag.nl
littlesoho.com
perfectlybasics.nl
freshlabelz.nl
menatwork.nl
shop.hm.com
omoda.nl

En jij? (Ik heb even de url's verkloot, want anders had ik er te veel in 1 bericht :P)

edit: oh en ik enorm fan van lush, zou alles wel willen hebben wat zij verkopen haha. en vind de webshop http://www.applepiepussy.com ook echt super tof :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, daar zit heel veel bij waar ik ook shop! Vooral menatwork vind ik een geweldige zaak. Evenals de Zara, Asos, Topshop (Kate Moss :hearteyes:). Online shoppen vind ik ook geweldig. Zeker bij de H&M, want in de winkel kan ik nooit iets vinden.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
En OT: Zolang ze niet *lelijk* zijn kijk ik naar de persoonlijkheid. Als ze *wel* lelijk zijn, dan blijf ik er gewoon vrienden mee.. Er moet wel een beetje aantrekkingskracht zijn natuurlijk.
Klik om te vergroten...

Is er dan wel eens sprake van wederzijdse aantrekkingskracht bij jou?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gemini zei:
Dione zei:
Gemini zei:
Haha, ik ook! Welke winkels shop je graag?
Klik om te vergroten...

Ik ben vooral fan van online shoppen, ik kan uren op internet zoeken naar kleding :tearsofjoy:

Paar favo's sites:

zara.com
welikefashion.com
vila.bestsellershop.com
asos.com
topshop.com
sans-online.nl
orangebag.nl
littlesoho.com
perfectlybasics.nl
freshlabelz.nl
menatwork.nl
shop.hm.com
omoda.nl

En jij? (Ik heb even de url's verkloot, want anders had ik er te veel in 1 bericht :P)

edit: oh en ik enorm fan van lush, zou alles wel willen hebben wat zij verkopen haha. en vind de webshop http://www.applepiepussy.com ook echt super tof :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, daar zit heel veel bij waar ik ook shop! Vooral menatwork vind ik een geweldige zaak. Evenals de Zara, Asos, Topshop (Kate Moss :hearteyes:). Online shoppen vind ik ook geweldig. Zeker bij de H&M, want in de winkel kan ik nooit iets vinden.
Klik om te vergroten...

Online shoppen bij de H&M? Die hebben een winkel, ik zou het liever daar passen. Straks bestel je een maatje te groot en zit je met een shirtje wat over je schouders hangt. :P
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
Exceptional Insight zei:
Pff, wat kunnen jullie moeilijk doen zeg.

Besides.. alsof een mooie vrouw ook maar iets verkeerd kan doen in dit opzicht..
Klik om te vergroten...

Ja, al die wijde rockband t-shirts en lelijk ongestijld haar, bleeh :kots:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dan kun je het ruilen in de winkel of je stuurt het terug. Simpel. :) Passen in de H&M zelf is nog kutter. Altijd lange rijen, lelijk tl-licht en andermans haren op de grond. Bah.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oh nee. Niet een lijst met online winkels. :openmouth:
Haal het weg. Ik heb vorig jaar zo veel geld uitgegeven aan kleding en sommige van deze winkels kende ik nog niet. Must.. stop.. shopping... :xtc: :xtc: :xtc:

@ Fresh:
Maar soms ook wel vervelend om alles zo goed te ruiken. Zelfs een gewassen piemel ruikt dan nog naar... ehh ja hoe kan ik dat nou het best omschrijven... vlees uit blik? :flushed:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gemini zei:
Dan kun je het ruilen in de winkel of je stuurt het terug. Simpel. :) Passen in de H&M zelf is nog kutter. Altijd lange rijen, lelijk tl-licht en andermans haren op de grond. Bah.
Klik om te vergroten...

Exactly! Het is ook altijd druk in die winkel en ik kan er nooit iets vinden, terwijl ik online vaak genoeg leuke dingen zie :) En online kun je gewoon relaxed zoeken en dan thuis op je gemak passen, veel chiller.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."