Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe belangrijk is het uiterlijk voor jou?

Hoe belangrijk is het uiterlijk voor jou?

66 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oh nee. Niet een lijst met online winkels. :openmouth:
Haal het weg. Ik heb vorig jaar zo veel geld uitgegeven aan kleding en sommige van deze winkels kende ik nog niet. Must.. stop.. shopping... :xtc: :xtc: :xtc:

@ Fresh:
Maar soms ook wel vervelend om alles zo goed te ruiken. Zelfs een gewassen piemel ruikt dan nog naar... ehh ja hoe kan ik dat nou het best omschrijven... vlees uit blik? :flushed:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gemini zei:
Dan kun je het ruilen in de winkel of je stuurt het terug. Simpel. :) Passen in de H&M zelf is nog kutter. Altijd lange rijen, lelijk tl-licht en andermans haren op de grond. Bah.
Klik om te vergroten...

Exactly! Het is ook altijd druk in die winkel en ik kan er nooit iets vinden, terwijl ik online vaak genoeg leuke dingen zie :) En online kun je gewoon relaxed zoeken en dan thuis op je gemak passen, veel chiller.
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben niet zo moeilijk qua smaak.
Mijn vriend ziet er gewoon leuk uit imo.
Gewoon een leuke spijkerbroek met of skateschoenen/nikes, leuk t-shirt erop ^^!
Hij heeft geen haar, en dat staat hem goed:grin:.

Zelf ben ik ook niet zo'n zeikerd als het op kleding aankomt.
Gewoon leuke broeken skinny of een beetje baggy en dan met mijn sneakers (skate).
Ben zelf niet echt een meisje-meisje, als het leuk staat en goed past is het prima! :)
Verder ben ik niet echt van make-up, ja mascara e.d maar geen plamuurlagen.
Hou van naturel(:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#4
De kleding van een vrouw maakt me niet zoveel uit. De uitstraling van een vrouw bepaalt de aantrekkelijkheid. Natuurlijk moet ze er dan nog wel aardig uitzien (geen hele dikke vrouw ofzo), maar uitstraling kan een supermooie vrouw gewoontjes laten lijken en een niet zo mooie vrouw supersexy. Daarnaast vind ik het ook wel fijn als een vrouw lief is en een beetje naïef.

Zelf kleed en verzorg ik me over het algemeen best goed volgens mij, al ben ik verre van ijdel.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#5
tsja vele hier zullen 't echt onzin vinden maar ik ben echt een beetje van de merkkleding; burberry, iceberg, cp company, stone island, zanone, sun 68, boss orange, dsqaured2 en canalli zijn daar een paar voorbeelden van. nu is 't niet dat ik er als een of andere tjappie of marrokaan bijloop. 't merkje mag zichtbaar zijn, maar ik hoef echt niet n grote burberry print op mn ellebogen of schouders, dat vind ik dan toch te opzichtig. hetzelfde geld voor schoenen, de voorkeur gaat naar wit, maar er hoeft echt geen "gelakt" leer (die latex look) op te zitten.

draag dus vooral nette kleren maar wel 't liefste op een beetje een casual manier :)

verder was ik me toch 2 maal per dag (d'r is niks erger dan naar zweet stinken imho), altijd n geurtje op, en altijd geschoren voor ik opstap ga of wat afspreek.

en t kapsel kan ook varieeren. van lang krullend tot 3 mm gemillimeterd, zo lang k maar niet naar de kapper hoef :)

bij een meisje maakt t me overigens niet zo heel erg uit, de voorkeur gaat toch naar de voorbeelden van dione maar ze mag ook best wat netter gekleed zijn. heb overigens niks met dt extreem alto of rock-look. en verzorging toch wel 't zelfde als m'n eigen. lekker ruiken, verzorgd uitzien en zeker geen laag schmink. dat ordinaire (grote oorbellen, luipaardprintjes, bont, te korte rokjes en glanzende legging etc) kan ik aantrekkelijk vinden maar dan ook echt alleen maar "voor n avond." k zou nooit n vriendinnetje willen dat altijd zo uitziet.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Verzorging en hygiëne vind ik belangrijk. Eentje die junkfood vreet, niet sport, onhygiënisch is, die is alleen goed voor een avontuurtje, mits ze er neukbaar uitziet (anders neuk ik haar niet, duhh). Verder kan ze zich laten uitwonen door smegma penissen en zichzelf jaarlijks trakteren op een D&E abortusje of twee.. :sunglasses:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Matheson zei:
hehe, mijn jas lijkt op die van de rechter. Was dat nou Elvis of Carty, weet t ff niet. Verder draag ik veel overhemden, v-neck en ronde nek truien, polo's, levi's, adidasjes en New Balance. Qua kapsel lijk ik ook wel aardig, alleen dan minder bloempot en geen wedge. Gewoon opzij met een beetje over m'n voorhoofd. btw, ik draag echt nooit t-shirts.
Klik om te vergroten...

Elvis :P Ik draag wel t shirts hehe zitten wel makkelijk maar niet echt veel verschillende. Enkel witte of zwarte met muziekshit erop.

Wedges vind ik trouwens er niet echt chill uitzien hehe, lijkt wat op een emokapsel.

Maar over jassen gesproken, ik ga morgen kleren scoren in Antwerpen zal nog wel laten horen als ik iets boeiends gekocht heb maar verwacht eigenlijk vooral nog meer van hetzelfde :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."