#1
tsja vele hier zullen 't echt onzin vinden maar ik ben echt een beetje van de merkkleding; burberry, iceberg, cp company, stone island, zanone, sun 68, boss orange, dsqaured2 en canalli zijn daar een paar voorbeelden van. nu is 't niet dat ik er als een of andere tjappie of marrokaan bijloop. 't merkje mag zichtbaar zijn, maar ik hoef echt niet n grote burberry print op mn ellebogen of schouders, dat vind ik dan toch te opzichtig. hetzelfde geld voor schoenen, de voorkeur gaat naar wit, maar er hoeft echt geen "gelakt" leer (die latex look) op te zitten.
draag dus vooral nette kleren maar wel 't liefste op een beetje een casual manier![:)]()
verder was ik me toch 2 maal per dag (d'r is niks erger dan naar zweet stinken imho), altijd n geurtje op, en altijd geschoren voor ik opstap ga of wat afspreek.
en t kapsel kan ook varieeren. van lang krullend tot 3 mm gemillimeterd, zo lang k maar niet naar de kapper hoef![:)]()
bij een meisje maakt t me overigens niet zo heel erg uit, de voorkeur gaat toch naar de voorbeelden van dione maar ze mag ook best wat netter gekleed zijn. heb overigens niks met dt extreem alto of rock-look. en verzorging toch wel 't zelfde als m'n eigen. lekker ruiken, verzorgd uitzien en zeker geen laag schmink. dat ordinaire (grote oorbellen, luipaardprintjes, bont, te korte rokjes en glanzende legging etc) kan ik aantrekkelijk vinden maar dan ook echt alleen maar "voor n avond." k zou nooit n vriendinnetje willen dat altijd zo uitziet.
draag dus vooral nette kleren maar wel 't liefste op een beetje een casual manier
verder was ik me toch 2 maal per dag (d'r is niks erger dan naar zweet stinken imho), altijd n geurtje op, en altijd geschoren voor ik opstap ga of wat afspreek.
en t kapsel kan ook varieeren. van lang krullend tot 3 mm gemillimeterd, zo lang k maar niet naar de kapper hoef
bij een meisje maakt t me overigens niet zo heel erg uit, de voorkeur gaat toch naar de voorbeelden van dione maar ze mag ook best wat netter gekleed zijn. heb overigens niks met dt extreem alto of rock-look. en verzorging toch wel 't zelfde als m'n eigen. lekker ruiken, verzorgd uitzien en zeker geen laag schmink. dat ordinaire (grote oorbellen, luipaardprintjes, bont, te korte rokjes en glanzende legging etc) kan ik aantrekkelijk vinden maar dan ook echt alleen maar "voor n avond." k zou nooit n vriendinnetje willen dat altijd zo uitziet.