Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe belangrijk is het uiterlijk voor jou?

Hoe belangrijk is het uiterlijk voor jou?

66 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#1
tsja vele hier zullen 't echt onzin vinden maar ik ben echt een beetje van de merkkleding; burberry, iceberg, cp company, stone island, zanone, sun 68, boss orange, dsqaured2 en canalli zijn daar een paar voorbeelden van. nu is 't niet dat ik er als een of andere tjappie of marrokaan bijloop. 't merkje mag zichtbaar zijn, maar ik hoef echt niet n grote burberry print op mn ellebogen of schouders, dat vind ik dan toch te opzichtig. hetzelfde geld voor schoenen, de voorkeur gaat naar wit, maar er hoeft echt geen "gelakt" leer (die latex look) op te zitten.

draag dus vooral nette kleren maar wel 't liefste op een beetje een casual manier :)

verder was ik me toch 2 maal per dag (d'r is niks erger dan naar zweet stinken imho), altijd n geurtje op, en altijd geschoren voor ik opstap ga of wat afspreek.

en t kapsel kan ook varieeren. van lang krullend tot 3 mm gemillimeterd, zo lang k maar niet naar de kapper hoef :)

bij een meisje maakt t me overigens niet zo heel erg uit, de voorkeur gaat toch naar de voorbeelden van dione maar ze mag ook best wat netter gekleed zijn. heb overigens niks met dt extreem alto of rock-look. en verzorging toch wel 't zelfde als m'n eigen. lekker ruiken, verzorgd uitzien en zeker geen laag schmink. dat ordinaire (grote oorbellen, luipaardprintjes, bont, te korte rokjes en glanzende legging etc) kan ik aantrekkelijk vinden maar dan ook echt alleen maar "voor n avond." k zou nooit n vriendinnetje willen dat altijd zo uitziet.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Verzorging en hygiëne vind ik belangrijk. Eentje die junkfood vreet, niet sport, onhygiënisch is, die is alleen goed voor een avontuurtje, mits ze er neukbaar uitziet (anders neuk ik haar niet, duhh). Verder kan ze zich laten uitwonen door smegma penissen en zichzelf jaarlijks trakteren op een D&E abortusje of twee.. :sunglasses:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Matheson zei:
hehe, mijn jas lijkt op die van de rechter. Was dat nou Elvis of Carty, weet t ff niet. Verder draag ik veel overhemden, v-neck en ronde nek truien, polo's, levi's, adidasjes en New Balance. Qua kapsel lijk ik ook wel aardig, alleen dan minder bloempot en geen wedge. Gewoon opzij met een beetje over m'n voorhoofd. btw, ik draag echt nooit t-shirts.
Klik om te vergroten...

Elvis :P Ik draag wel t shirts hehe zitten wel makkelijk maar niet echt veel verschillende. Enkel witte of zwarte met muziekshit erop.

Wedges vind ik trouwens er niet echt chill uitzien hehe, lijkt wat op een emokapsel.

Maar over jassen gesproken, ik ga morgen kleren scoren in Antwerpen zal nog wel laten horen als ik iets boeiends gekocht heb maar verwacht eigenlijk vooral nog meer van hetzelfde :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pff, wat kunnen jullie moeilijk doen zeg.

Besides.. alsof een mooie vrouw ook maar iets verkeerd kan doen in dit opzicht..
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik hou wel van de jaren 60 qua stijl/kleding van de jongeren toen. Dat is mijn moeder overigens.

D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
En dit zijn ook dingen die ik zou kunnen dragen:









v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#7
vode zei:
Ik hou wel van de jaren 60 qua stijl/kleding van de jongeren toen. Dat is mijn moeder overigens.

Klik om te vergroten...

Stiekem herken ik je er wel een beetje in. Ze heeft o0k niet achterin de rij gestaan; En drie kerels om haar heen die net doen alsof ze geen interesse in haar hebben. :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha je lijkt wel echt op haar inderdaad. :P Qua gezicht 2 druppels. :grin:

Alleen die kapsels uit de jaren 60 vind ik niet leuk, zeker kort haar bij vrouwen. Vind het gewoon zonde kort haar bij een vrouw :P Lang is veel mooier!

Dione zei:
Klik om te vergroten...

Deze ziet er wel leuk uit :grin: :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een hartje is belangrijker dan het alcohol, een leuke kop erop is wel erg fijn :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flameon zei:
Een hartje is belangrijker dan het alcohol, een leuke kop erop is wel erg fijn :P
Klik om te vergroten...

Jij hebt zeker diep in het glaasje gekeken ? :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
Flameon zei:
Een hartje is belangrijker dan het alcohol, een leuke kop erop is wel erg fijn :P
Klik om te vergroten...

Jij hebt zeker diep in het glaasje gekeken ? :grin:
Klik om te vergroten...

Dat dacht jij, ik ben net thuis van het werk haha en morgen op tijd op
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flameon zei:
Sublimo zei:
Flameon zei:
Een hartje is belangrijker dan het alcohol, een leuke kop erop is wel erg fijn :P
Klik om te vergroten...

Jij hebt zeker diep in het glaasje gekeken ? :grin:
Klik om te vergroten...

Dat dacht jij, ik ben net thuis van het werk haha en morgen op tijd op
Klik om te vergroten...

Ik doelde op het woord alcohol in je zin. :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hahahaha kut :P
Ik dacht wel net ik neem nog ff een pilsje voor het slapen. Mooie fout dus :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flameon zei:
Hahahaha kut :P
Ik dacht wel net ik neem nog ff een pilsje voor het slapen. Mooie fout dus :wink:
Klik om te vergroten...

Jup. :sunglasses:

Weer eentje voor je fantopic ! :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha shit. Ik dacht al gelijk aan beer goggles. :tearsofjoy:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nouja je hebt toch ff hard kunnen lachen of niet :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mwah ik was me nog aan het staren naar die foto van hierboven eigenlijk.

Maar dat ligt aan de Flunitrazepam geloof ik. :P
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
verneukeratief zei:
Uggs bij vrouwen vind ik dan wel weer geil. :)
Klik om te vergroten...

UGGS? Ugly's bedoel je? Nee, daar vind ik nou net niets geils aan, en als je eens goed kijkt, vrouwen die dat soort schoenen aanhebben, of van die look-a-likes lopen vaak aan de zijkant van de schoen/hak en niet eens op de zool. Stomme afgetrapte dingen. Winter, of zomer...ze zullen in die dingen moeten lopen, want ze waren duur :tongueout: haha :tearsofjoy:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind uggs wel mooi bij niet te zware vrouwen met skinny jeans aan. :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
vode zei:
Ik vind uggs wel mooi bij niet te zware vrouwen met skinny jeans aan. :)
Klik om te vergroten...

Niet te zware vrouwen zonder dikke benen. Ok mee eens! :) Maar niet alle 4 seizoenen dragen dan..hehe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."