Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe belangrijk is het uiterlijk voor jou?

Hoe belangrijk is het uiterlijk voor jou?

66 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind een laagje plamuur uberlelijk. Ik houd van naturel, dan kan ik ook de bloskleur van mijn vriendin zien wat als een soort barometer werkt, zoals haar lichaamstaal.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan zal ik zelf ook maar eens antwoorden :P

Vind je het belangrijk dat je vriend(in) veel tijd aan zijn/haar uiterlijk besteedt of kan het je niet veel schelen? Ik vind het wel belangrijk dat hij er verzorgd uit ziet, maar heel ijdel hoeft hij niet te zijn. Maar een lekker geurtje, goed kapsel en leuke kleding vind ik wel erg fijn.

Wat voor kledingstijl zou je het liefste zien bij je vriend(in)? Verschilt heel erg per persoon. Ik vind het altijd wel erg mooi als hij een licht baggy spijkerbroek draagt. Niet hiphop baggy (hoewel dat ook leuk kan zijn) en ook niet super strak (hoewel sommige mannen dat ook wel goed kunnen hebben), maar gewoon een relaxed zittende spijkerbroek :grin: En dan een leuk shirt met colbertje of een fijne hoodie. Leuke sneakers eronder. Ik hou wel van trendy jongens, maar dan wel de genen met wat lef en een eigen stijl. Niet van die makke modeschaapjes.

Voor de vrouwen/homo's: mag je vriend langer voor de spiegel staan dan jij? Mag wel, maar niet té lang graag. Ik sta zelf ook niet super lang voor de spiegel en heb geen zin om lang te wachten tot ieder haartje perfect zit :grin:

En hoe belangrijk zijn je uiterlijk en kleding voor jezelf? Ik vind het zelf wel heel belangrijk om er leuk uit te zien. Kleding is echt mijn grootste verslaving op dit moment. Ik heb een gigantische hoeveelheid parfum, kleding en schoenen en denk niet dat er snel een shopstop komt :tearsofjoy: Ik merk zelf altijd dat ik me veel fijner voel als ik een beetje mijn best doe op mijn uiterlijk. Kan echt helpen om uit een dipje te komen als je even de tijd neemt om voor jezelf te zorgen. Mijn eigen kledingstijl is het beste te omschrijven in kernwoorden denk ik: klassiek, vrouwelijk, romantisch, bloemenprints, pastel, wit, vintage, high heels, stoer, zwart, leer. Dus een beetje een mix van heel vrouwelijk met wat ruige invloeden. Zo heb ik bijvoorbeeld een leren colbertje en net een leren shortje besteld. Maar dat combineer ik dan weer met wit en roze en vrouwelijke stoffen. Ik ga maar weer eens op zoek naar een modeforum denk ik, want dit interesseert niemand denk ik :tearsofjoy: :beer: Qua make-up ben ik wat makkelijker, ik haat geplamuurde gezichten. Make-up moet je positieve punten benadrukken op een subtiele manier. Ik vind het het mooiste als je er fris uitziet en het lijkt alsof je vrijwel geen make-up draagt. Hoewel ik het ook wel mooi vind om af en toe knalrode lippenstift te dragen met zwarte eyeliner a la marilyn monroe/dita von teese

Erm ok.. Het is denk ik wel duidelijk dat ik het wel heel belangrijk vind, maar dan vooral voor mezelf. Bij een jongen vind ik het belangrijker dat hij goed verzorgd is. Het draait toch meer om zijn uitstraling dan zijn uiterlijk voor mij.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, maar het zijn ook meestal de vrouwen die ik zelf niks vind die zich niet kunnen kleden. :grin:

Of misschien lijkt dat maar zo inderdaad ja :P Haha.
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hou persoonlijk wel van 'vrouwelijke' vrouwen. Wel met mate natuurlijk!
M'n vriendin draagt wel bijna altijd hakken en ook best vaak jurkjes.
Qua make-up is ze gematigd, daar ben ik ook wel blij mee. Ze is wel erg verzorgd in de zin van verschillende soorten shampoos, douchegel, scrub en weet ik veel wat. Maar qua make-up 99/100 keer alleen mascara en nagellak. Heel zelden lipstick. Wel geurtje.
Qua sierraden niet en daar ben ik blij om, heb helemaal niets met sierraden. Alleen oorbellen en een ring ofzo. Prima, verder geen kettingen en andere frummels.
Oftewel, ik ben prima tevreden :grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dione zei:
Dan zal ik zelf ook maar eens antwoorden :P
En hoe belangrijk zijn je uiterlijk en kleding voor jezelf? Ik vind het zelf wel heel belangrijk om er leuk uit te zien. Kleding is echt mijn grootste verslaving op dit moment. Ik heb een gigantische hoeveelheid parfum, kleding en schoenen en denk niet dat er snel een shopstop komt :tearsofjoy: Ik merk zelf altijd dat ik me veel fijner voel als ik een beetje mijn best doe op mijn uiterlijk. Kan echt helpen om uit een dipje te komen als je even de tijd neemt om voor jezelf te zorgen. Mijn eigen kledingstijl is het beste te omschrijven in kernwoorden denk ik: klassiek, vrouwelijk, romantisch, bloemenprints, pastel, wit, vintage, high heels, stoer, zwart, leer. Dus een beetje een mix van heel vrouwelijk met wat ruige invloeden. Zo heb ik bijvoorbeeld een leren colbertje en net een leren shortje besteld. Maar dat combineer ik dan weer met wit en roze en vrouwelijke stoffen. Ik ga maar weer eens op zoek naar een modeforum denk ik, want dit interesseert niemand denk ik :tearsofjoy: :beer: Qua make-up ben ik wat makkelijker, ik haat geplamuurde gezichten. Make-up moet je positieve punten benadrukken op een subtiele manier. Ik vind het het mooiste als je er fris uitziet en het lijkt alsof je vrijwel geen make-up draagt. Hoewel ik het ook wel mooi vind om af en toe knalrode lippenstift te dragen met zwarte eyeliner a la marilyn monroe/dita von teese
Klik om te vergroten...

Met mij kun je praten. Ik ben op gek op mode en nieuwe kleren! Mijn stijl is echter elke dag anders. De ene dag heb ik zin om helemaal classy de deur uit te gaan. Jurkje, enkellaarsjes etc. terwijl ik de dag erop meer voor de look ga die jij beschrijft. Pastel, bloemenprinten. :)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gemini zei:
Dione zei:
Dan zal ik zelf ook maar eens antwoorden :P
En hoe belangrijk zijn je uiterlijk en kleding voor jezelf? Ik vind het zelf wel heel belangrijk om er leuk uit te zien. Kleding is echt mijn grootste verslaving op dit moment. Ik heb een gigantische hoeveelheid parfum, kleding en schoenen en denk niet dat er snel een shopstop komt :tearsofjoy: Ik merk zelf altijd dat ik me veel fijner voel als ik een beetje mijn best doe op mijn uiterlijk. Kan echt helpen om uit een dipje te komen als je even de tijd neemt om voor jezelf te zorgen. Mijn eigen kledingstijl is het beste te omschrijven in kernwoorden denk ik: klassiek, vrouwelijk, romantisch, bloemenprints, pastel, wit, vintage, high heels, stoer, zwart, leer. Dus een beetje een mix van heel vrouwelijk met wat ruige invloeden. Zo heb ik bijvoorbeeld een leren colbertje en net een leren shortje besteld. Maar dat combineer ik dan weer met wit en roze en vrouwelijke stoffen. Ik ga maar weer eens op zoek naar een modeforum denk ik, want dit interesseert niemand denk ik :tearsofjoy: :beer: Qua make-up ben ik wat makkelijker, ik haat geplamuurde gezichten. Make-up moet je positieve punten benadrukken op een subtiele manier. Ik vind het het mooiste als je er fris uitziet en het lijkt alsof je vrijwel geen make-up draagt. Hoewel ik het ook wel mooi vind om af en toe knalrode lippenstift te dragen met zwarte eyeliner a la marilyn monroe/dita von teese
Klik om te vergroten...

Met mij kun je praten. Ik ben op gek op mode en nieuwe kleren! Mijn stijl is echter elke dag anders. De ene dag heb ik zin om helemaal classy de deur uit te gaan. Jurkje, enkellaarsjes etc. terwijl ik de dag erop meer voor de look ga die jij beschrijft. Pastel, bloemenprinten. :)
Klik om te vergroten...

Ik denk dat wij wel heel erg op elkaar lijken qua stijl! En ja mode :hearteyes: Ik kan echt heel erg blij worden van kleding hahaha.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dione zei:
Gemini zei:
Dione zei:
Dan zal ik zelf ook maar eens antwoorden :P
En hoe belangrijk zijn je uiterlijk en kleding voor jezelf? Ik vind het zelf wel heel belangrijk om er leuk uit te zien. Kleding is echt mijn grootste verslaving op dit moment. Ik heb een gigantische hoeveelheid parfum, kleding en schoenen en denk niet dat er snel een shopstop komt :tearsofjoy: Ik merk zelf altijd dat ik me veel fijner voel als ik een beetje mijn best doe op mijn uiterlijk. Kan echt helpen om uit een dipje te komen als je even de tijd neemt om voor jezelf te zorgen. Mijn eigen kledingstijl is het beste te omschrijven in kernwoorden denk ik: klassiek, vrouwelijk, romantisch, bloemenprints, pastel, wit, vintage, high heels, stoer, zwart, leer. Dus een beetje een mix van heel vrouwelijk met wat ruige invloeden. Zo heb ik bijvoorbeeld een leren colbertje en net een leren shortje besteld. Maar dat combineer ik dan weer met wit en roze en vrouwelijke stoffen. Ik ga maar weer eens op zoek naar een modeforum denk ik, want dit interesseert niemand denk ik :tearsofjoy: :beer: Qua make-up ben ik wat makkelijker, ik haat geplamuurde gezichten. Make-up moet je positieve punten benadrukken op een subtiele manier. Ik vind het het mooiste als je er fris uitziet en het lijkt alsof je vrijwel geen make-up draagt. Hoewel ik het ook wel mooi vind om af en toe knalrode lippenstift te dragen met zwarte eyeliner a la marilyn monroe/dita von teese
Klik om te vergroten...

Met mij kun je praten. Ik ben op gek op mode en nieuwe kleren! Mijn stijl is echter elke dag anders. De ene dag heb ik zin om helemaal classy de deur uit te gaan. Jurkje, enkellaarsjes etc. terwijl ik de dag erop meer voor de look ga die jij beschrijft. Pastel, bloemenprinten. :)
Klik om te vergroten...

Ik denk dat wij wel heel erg op elkaar lijken qua stijl! En ja mode :hearteyes: Ik kan echt heel erg blij worden van kleding hahaha.
Klik om te vergroten...

Haha, ik ook! Welke winkels shop je graag?
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gemini zei:
Haha, ik ook! Welke winkels shop je graag?
Klik om te vergroten...

Ik ben vooral fan van online shoppen, ik kan uren op internet zoeken naar kleding :tearsofjoy:

Paar favo's sites:

zara.com
welikefashion.com
vila.bestsellershop.com
asos.com
topshop.com
sans-online.nl
orangebag.nl
littlesoho.com
perfectlybasics.nl
freshlabelz.nl
menatwork.nl
shop.hm.com
omoda.nl

En jij? (Ik heb even de url's verkloot, want anders had ik er te veel in 1 bericht :P)

edit: oh en ik enorm fan van lush, zou alles wel willen hebben wat zij verkopen haha. en vind de webshop www.applepiepussy.com ook echt super tof :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dione zei:
maar gewoon een relaxed zittende spijkerbroek 501 :grin: En dan een leuk shirt.. fijne hoodie.. Leuke sneakers suede adidas ofzo eronder (met veel contrast.. lol).
Klik om te vergroten...



^ Dit ziet er trouwens ook echt vet uit vind ik heb ze in het donkerblauw maar nu moet ik deze ook hebben natuurlijk! :grin:

Dione zei:
Voor de vrouwen/homo's
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Dione zei:
En hoe belangrijk zijn je uiterlijk en kleding voor jezelf? Ik vind het zelf wel heel belangrijk om er leuk uit te zien. Kleding is echt mijn grootste verslaving op dit moment. Ik heb een gigantische hoeveelheid parfum, kleding en schoenen en denk niet dat er snel een shopstop komt :tearsofjoy: Ik merk zelf altijd dat ik me veel fijner voel als ik een beetje mijn best doe op mijn uiterlijk. Kan echt helpen om uit een dipje te komen als je even de tijd neemt om voor jezelf te zorgen. Mijn eigen kledingstijl is het beste te omschrijven in kernwoorden denk ik: klassiek, vrouwelijk, romantisch, bloemenprints, pastel, wit, vintage, high heels, stoer, zwart, leer. Dus een beetje een mix van heel vrouwelijk met wat ruige invloeden. Zo heb ik bijvoorbeeld een leren colbertje en net een leren shortje besteld. Maar dat combineer ik dan weer met wit en roze en vrouwelijke stoffen. Ik ga maar weer eens op zoek naar een modeforum denk ik, want dit interesseert niemand denk ik :tearsofjoy: :beer: Qua make-up ben ik wat makkelijker, ik haat geplamuurde gezichten. Make-up moet je positieve punten benadrukken op een subtiele manier. Ik vind het het mooiste als je er fris uitziet en het lijkt alsof je vrijwel geen make-up draagt. Hoewel ik het ook wel mooi vind om af en toe knalrode lippenstift te dragen met zwarte eyeliner a la marilyn monroe/dita von teese

Erm ok.. Het is denk ik wel duidelijk dat ik het wel heel belangrijk vind, maar dan vooral voor mezelf.
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :hearteyes:

Nouja. Vrouwen die mooi zijn is altijd prettig toch :grin:

Maar topic is weer te vrouwelijk aan het worden vind ik. Ik moet Matheson vinden die gast met zijn hippe kleren dan voel ik me al meer thuis in een modetopic. Nu is er nog teveel eyeliner en te weinig trainers liefst suede adidasjes weer eigenlijk haha. :flushed:

Ik moet echt dringend kleren gaan kopen weer eigenlijk haha. Met de winter enzo. En dan vooral hoodies, want zo wissel ik niet af. Altijd grijs etc. Dadelijk is het daar weer te warm voor enzo.. :grin:

Maar modeforum is misschien wel goed idee, want ik wil enkel over 501's en trainers praten uit de 70s zoals deze:



En het ziet er nog gewoon uit als een witte trainer he :P Ik weet het. Verbazingwekkend (...) maar ik vind ze echt cool!! Als je witte trainer wou definiëren ooit. Dit. Was. Er. Al. In. 1971 :P

Maar nooit echt kleurrijk behalve de sokken dan als je die ooit zou zien met ruitjes want daar heb ik er wel 12 paar van ofzo allemaal in verschillende kleuren (meestal donker met gekleurde ruit). Kan er zelf mee lachen dat was dacht ik vooral de bedoeling vooral toen ik ze een keertje in roze had nam ik mezelf niet al te serieus.



Ik draag altijd 501's van Levi's heb ze ook in verschillende kleuren/breedtes en shit :rolleyes: Maar het valt dus niet heel erg op en vind het zelf stiekem wel grappig eigenlijk.

Is het normaal als je over mode praat dat het enigsinds verkeerd aanvoelt? Haha.

Gemini zei:
Nieuwe kleren
Klik om te vergroten...

Van dit tijdperk? Ja dan ben ik dus uit de mode :grin:

OT: Maar belangerijk genoeg dus eigenlijk maar weet niet of ik er wel helemaal in slaag met die sportkledij van 20 of 30 jaar geleden en sokken met een ruit maar toch boeit het niet eigenlijk. En ja als ik een vrouw er niet goed vind uitzien vind ik het zowiezo niks, maar dat is logisch toch volgens mij? Maar als ze er wel goed uitziet en ze is ook nog lief dan vind ik het wel heel erg cool! Om het zo te noemen haha. Slecht. :P Enige wat me stoort is dat als iemand ooit zegt van "dit is chill" ofzo, dan is het altijd een man! Wtf. Mijn trainers zijn gewoon te blauw voor vrouwen ofzo, en het is nog wel mijn lievelingskleur. :grin:

Maar ach ik heb ook geen vriendin, dus. Is het enkel belangerijk hoe ik er zelf bijloop voor mij. :P
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vrij belangrijk. Ik hou zelf van een bepaald soort kleding en ben daar ook erg kieskeurig in en ik vind het iig leuk om er verzorgd uit te zien.

Een meisje moet er voor mij classy uitzien. Dus bij voorkeur geen vuilniszakjassen met bontkraag.
Rokjes, hakken etc vind ik helemaal geweldig. Maar een simpele spijkerbroek met iets simpels erboven kan ook gewoon geil zijn. Liever echt meisjesachtig, dus.

Vrouwen in windjacks vind ik echt een dikke afknapper.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11


"Karakter is belangrijk, maar ge moet er ook mee over stroat kenne."
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Matheson zei:
Een meisje moet er voor mij classy uitzien. Dus bij voorkeur geen vuilniszakjassen met bontkraag.
Klik om te vergroten...

:grin:

Matheson zei:
Rokjes, hakken etc vind ik helemaal geweldig. Maar een simpele spijkerbroek met iets simpels erboven kan ook gewoon geil zijn. Liever echt meisjesachtig, dus.
Klik om te vergroten...

Haha, bij mij is het net omgekeerd eigenlijk. Ik vind een vrouw in een spijkerbroek met iets simpels veel mooier juist. Minder opzichtig en veel natuurlijker ook. :P Van die hele vrouwelijke dingen bedank ik liever voor. Maar het moet wel passen allemaal toch.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Dione zei:
maar gewoon een relaxed zittende spijkerbroek 501 :grin: En dan een leuk shirt.. fijne hoodie.. Leuke sneakers suede adidas ofzo eronder (met veel contrast.. lol).
Klik om te vergroten...



^ Dit ziet er trouwens ook echt vet uit vind ik heb ze in het donkerblauw maar nu moet ik deze ook hebben natuurlijk! :grin:

Dione zei:
Voor de vrouwen/homo's
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Dione zei:
En hoe belangrijk zijn je uiterlijk en kleding voor jezelf? Ik vind het zelf wel heel belangrijk om er leuk uit te zien. Kleding is echt mijn grootste verslaving op dit moment. Ik heb een gigantische hoeveelheid parfum, kleding en schoenen en denk niet dat er snel een shopstop komt :tearsofjoy: Ik merk zelf altijd dat ik me veel fijner voel als ik een beetje mijn best doe op mijn uiterlijk. Kan echt helpen om uit een dipje te komen als je even de tijd neemt om voor jezelf te zorgen. Mijn eigen kledingstijl is het beste te omschrijven in kernwoorden denk ik: klassiek, vrouwelijk, romantisch, bloemenprints, pastel, wit, vintage, high heels, stoer, zwart, leer. Dus een beetje een mix van heel vrouwelijk met wat ruige invloeden. Zo heb ik bijvoorbeeld een leren colbertje en net een leren shortje besteld. Maar dat combineer ik dan weer met wit en roze en vrouwelijke stoffen. Ik ga maar weer eens op zoek naar een modeforum denk ik, want dit interesseert niemand denk ik :tearsofjoy: :beer: Qua make-up ben ik wat makkelijker, ik haat geplamuurde gezichten. Make-up moet je positieve punten benadrukken op een subtiele manier. Ik vind het het mooiste als je er fris uitziet en het lijkt alsof je vrijwel geen make-up draagt. Hoewel ik het ook wel mooi vind om af en toe knalrode lippenstift te dragen met zwarte eyeliner a la marilyn monroe/dita von teese

Erm ok.. Het is denk ik wel duidelijk dat ik het wel heel belangrijk vind, maar dan vooral voor mezelf.
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :hearteyes:

Nouja. Vrouwen die mooi zijn is altijd prettig toch :grin:

Maar topic is weer te vrouwelijk aan het worden vind ik. Ik moet Matheson vinden die gast met zijn hippe kleren dan voel ik me al meer thuis in een modetopic. Nu is er nog teveel eyeliner en te weinig trainers liefst suede adidasjes weer eigenlijk haha. :flushed:

Ik moet echt dringend kleren gaan kopen weer eigenlijk haha. Met de winter enzo. En dan vooral hoodies, want zo wissel ik niet af. Altijd grijs etc. Dadelijk is het daar weer te warm voor enzo.. :grin:

Maar modeforum is misschien wel goed idee, want ik wil enkel over 501's en trainers praten uit de 70s zoals deze:



En het ziet er nog gewoon uit als een witte trainer he :P Ik weet het. Verbazingwekkend (...) maar ik vind ze echt cool!! Als je witte trainer wou definiëren ooit. Dit. Was. Er. Al. In. 1971 :P

Maar nooit echt kleurrijk behalve de sokken dan als je die ooit zou zien met ruitjes want daar heb ik er wel 12 paar van ofzo allemaal in verschillende kleuren (meestal donker met gekleurde ruit). Kan er zelf mee lachen dat was dacht ik vooral de bedoeling vooral toen ik ze een keertje in roze had nam ik mezelf niet al te serieus.



Ik draag altijd 501's van Levi's heb ze ook in verschillende kleuren/breedtes en shit :rolleyes: Maar het valt dus niet heel erg op en vind het zelf stiekem wel grappig eigenlijk.

Is het normaal als je over mode praat dat het enigsinds verkeerd aanvoelt? Haha.

Gemini zei:
Nieuwe kleren
Klik om te vergroten...

Van dit tijdperk? Ja dan ben ik dus uit de mode :grin:

OT: Maar belangerijk genoeg dus eigenlijk maar weet niet of ik er wel helemaal in slaag met die sportkledij van 20 of 30 jaar geleden en sokken met een ruit maar toch boeit het niet eigenlijk. En ja als ik een vrouw er niet goed vind uitzien vind ik het zowiezo niks, maar dat is logisch toch volgens mij? Maar als ze er wel goed uitziet en ze is ook nog lief dan vind ik het wel heel erg cool! Om het zo te noemen haha. Slecht. :P Enige wat me stoort is dat als iemand ooit zegt van "dit is chill" ofzo, dan is het altijd een man! Wtf. Mijn trainers zijn gewoon te blauw voor vrouwen ofzo, en het is nog wel mijn lievelingskleur. :grin:

Maar ach ik heb ook geen vriendin, dus. Is het enkel belangerijk hoe ik er zelf bijloop voor mij. :P
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: die sneakers die je post zijn allebei echt super vet. en 501 (en dan t liefste een 501 die een beetje baggy zit) is mooi! je hebt volgens mij echt een heel eigen stijl en zoals jij het nu omschrijft is dat een heel vette stijl :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha ja, ik droeg eerst altijd van die vrij strakke 501's maar nu niet liever iets wijder. Zowiezo tijdens de winter is dat te koud vind ik :grin: Maar ik zie er nog steeds uit als een pauper :grin: Denk ik. Kan niet anders, sportkleren.. :P

Ik moet wel zeggen, ik ga blij zijn als de winter voor bij is. Moet nu echt teveel verschillende lagen kleren aantrekken naar m'n zin :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb het ook niet zo op de winter, lente is ideaal qua temperatuur. kun je alles dragen zonder er direct uit te zien als een michelin mannetje :grin: Wat vinden jullie echt super lelijk qua kleding? Afknappers en zo?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kleding die totaal niet bij de persoon in kwestie passen. :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dione zei:
kun je alles dragen zonder er direct uit te zien als een michelin mannetje :grin:
Klik om te vergroten...

Haha ja dat gevoel :grin: Kleding die niet echt aansluit of past vind ik echt kut :grin: Daar kan ik me zowiezo wel aan ergeren, mannen en vrouwen. Lijkt wel een hype ofzo om kleding te kopen die ofwel veel te groot of veel te klein is maar passen echt niet.. :confused: En dan heb ik nog liever kleding die te klein is omdat dat er strakker uitziet. Wat een woord ook haha. Voel me zelf er ook niet goed bij om het te dragen dan.

Maar Matheson heeft het wel goed samengevat vond ik. PVC jas die niet aansluit met een bontkraag ofzo argh.. :( Bont vind ik zowiezo echt iets lomp. Zeker als het echt is :grin: Liever synthetische dingen of gewoon stoffen en dan leer of suede voor schoenen ofzo. Niet heel speciaal eigenlijk. :P
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
Kleding die totaal niet bij de persoon in kwestie passen. :)
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het wel mee eens. Krijg je een beetje zo'n verkleedpartijtje idee haha. Kleding in de verkeerde maat kan ook heel fout zijn. Als iets een klein beetje te groot is kan het wel heel vet zijn, baggy effect, maar het kan ook heel slonzig lijken. En te klein is al helemaal lelijk. Super veel vrouwen dragen kleding die veel te klein is onder het mom van "als ik er in kom dan is het de goede maat". Terwijl je eigen kledingmaat altijd veel mooier staat.

Verder zou ik zelf niet snel op iemand vallen die er heel gothic of kakker uit ziet. Sommige mensen staat het heel erg goed, maar ik vind het niet aantrekkelijk. Maar grootste afknapper is iemand die er onverzorgd uit ziet.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Daar ben ik het wel mee eens.
Klik om te vergroten...

En kleuren zijn dan ook heel belangrijk, niet elke kleur staat bij iedereen.

Maar grootste afknapper is iemand die er onverzorgd uit ziet.
Klik om te vergroten...

Er verzorgd uitzien is een van de belangrijkste dingen, uiteindelijk val je toch voor een groot deel op het innerlijk, de uitstraling die iemand heeft. Maar er verzorgd uitzien is geen overbodige luxe. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dione zei:
En te klein is al helemaal lelijk. Super veel vrouwen dragen kleding die veel te klein is onder het mom van "als ik er in kom dan is het de goede maat". Terwijl je eigen kledingmaat altijd veel mooier staat.
Klik om te vergroten...

Haha, maar bij mannen is het omgekeerd vind ik. Ben er wel deels van afgestapt, maar van die broeken die net passen enzo vind ik vetter dan een broek waar je de helft van de onderbroek ziet!? Wtf.. :P Maar heb het dan vooral over wat ik zelf niet zou aantrekken, haha.



Dit principe eigenlijk :grin: :grin: Vind ik wel vet! Behalve de kapsels. Tondeuse erop +10mm denk ik nu. Te kort is ook niet relaxt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."