#1
Ik vind een laagje plamuur uberlelijk. Ik houd van naturel, dan kan ik ook de bloskleur van mijn vriendin zien wat als een soort barometer werkt, zoals haar lichaamstaal.
Qua make-up ben ik wat makkelijker, ik haat geplamuurde gezichten. Make-up moet je positieve punten benadrukken op een subtiele manier. Ik vind het het mooiste als je er fris uitziet en het lijkt alsof je vrijwel geen make-up draagt. Hoewel ik het ook wel mooi vind om af en toe knalrode lippenstift te dragen met zwarte eyeliner a la marilyn monroe/dita von teeseDione zei:Dan zal ik zelf ook maar eens antwoorden :P
En hoe belangrijk zijn je uiterlijk en kleding voor jezelf? Ik vind het zelf wel heel belangrijk om er leuk uit te zien. Kleding is echt mijn grootste verslaving op dit moment. Ik heb een gigantische hoeveelheid parfum, kleding en schoenen en denk niet dat er snel een shopstop komtIk merk zelf altijd dat ik me veel fijner voel als ik een beetje mijn best doe op mijn uiterlijk. Kan echt helpen om uit een dipje te komen als je even de tijd neemt om voor jezelf te zorgen. Mijn eigen kledingstijl is het beste te omschrijven in kernwoorden denk ik: klassiek, vrouwelijk, romantisch, bloemenprints, pastel, wit, vintage, high heels, stoer, zwart, leer. Dus een beetje een mix van heel vrouwelijk met wat ruige invloeden. Zo heb ik bijvoorbeeld een leren colbertje en net een leren shortje besteld. Maar dat combineer ik dan weer met wit en roze en vrouwelijke stoffen. Ik ga maar weer eens op zoek naar een modeforum denk ik, want dit interesseert niemand denk ik
![]()
Qua make-up ben ik wat makkelijker, ik haat geplamuurde gezichten. Make-up moet je positieve punten benadrukken op een subtiele manier. Ik vind het het mooiste als je er fris uitziet en het lijkt alsof je vrijwel geen make-up draagt. Hoewel ik het ook wel mooi vind om af en toe knalrode lippenstift te dragen met zwarte eyeliner a la marilyn monroe/dita von teese
Gemini zei:Dione zei:Dan zal ik zelf ook maar eens antwoorden :P
En hoe belangrijk zijn je uiterlijk en kleding voor jezelf? Ik vind het zelf wel heel belangrijk om er leuk uit te zien. Kleding is echt mijn grootste verslaving op dit moment. Ik heb een gigantische hoeveelheid parfum, kleding en schoenen en denk niet dat er snel een shopstop komtIk merk zelf altijd dat ik me veel fijner voel als ik een beetje mijn best doe op mijn uiterlijk. Kan echt helpen om uit een dipje te komen als je even de tijd neemt om voor jezelf te zorgen. Mijn eigen kledingstijl is het beste te omschrijven in kernwoorden denk ik: klassiek, vrouwelijk, romantisch, bloemenprints, pastel, wit, vintage, high heels, stoer, zwart, leer. Dus een beetje een mix van heel vrouwelijk met wat ruige invloeden. Zo heb ik bijvoorbeeld een leren colbertje en net een leren shortje besteld. Maar dat combineer ik dan weer met wit en roze en vrouwelijke stoffen. Ik ga maar weer eens op zoek naar een modeforum denk ik, want dit interesseert niemand denk ik
![]()
Qua make-up ben ik wat makkelijker, ik haat geplamuurde gezichten. Make-up moet je positieve punten benadrukken op een subtiele manier. Ik vind het het mooiste als je er fris uitziet en het lijkt alsof je vrijwel geen make-up draagt. Hoewel ik het ook wel mooi vind om af en toe knalrode lippenstift te dragen met zwarte eyeliner a la marilyn monroe/dita von teese
Met mij kun je praten. Ik ben op gek op mode en nieuwe kleren! Mijn stijl is echter elke dag anders. De ene dag heb ik zin om helemaal classy de deur uit te gaan. Jurkje, enkellaarsjes etc. terwijl ik de dag erop meer voor de look ga die jij beschrijft. Pastel, bloemenprinten.![]()
Dione zei:Gemini zei:Dione zei:Dan zal ik zelf ook maar eens antwoorden :P
En hoe belangrijk zijn je uiterlijk en kleding voor jezelf? Ik vind het zelf wel heel belangrijk om er leuk uit te zien. Kleding is echt mijn grootste verslaving op dit moment. Ik heb een gigantische hoeveelheid parfum, kleding en schoenen en denk niet dat er snel een shopstop komtIk merk zelf altijd dat ik me veel fijner voel als ik een beetje mijn best doe op mijn uiterlijk. Kan echt helpen om uit een dipje te komen als je even de tijd neemt om voor jezelf te zorgen. Mijn eigen kledingstijl is het beste te omschrijven in kernwoorden denk ik: klassiek, vrouwelijk, romantisch, bloemenprints, pastel, wit, vintage, high heels, stoer, zwart, leer. Dus een beetje een mix van heel vrouwelijk met wat ruige invloeden. Zo heb ik bijvoorbeeld een leren colbertje en net een leren shortje besteld. Maar dat combineer ik dan weer met wit en roze en vrouwelijke stoffen. Ik ga maar weer eens op zoek naar een modeforum denk ik, want dit interesseert niemand denk ik
![]()
Qua make-up ben ik wat makkelijker, ik haat geplamuurde gezichten. Make-up moet je positieve punten benadrukken op een subtiele manier. Ik vind het het mooiste als je er fris uitziet en het lijkt alsof je vrijwel geen make-up draagt. Hoewel ik het ook wel mooi vind om af en toe knalrode lippenstift te dragen met zwarte eyeliner a la marilyn monroe/dita von teese
Met mij kun je praten. Ik ben op gek op mode en nieuwe kleren! Mijn stijl is echter elke dag anders. De ene dag heb ik zin om helemaal classy de deur uit te gaan. Jurkje, enkellaarsjes etc. terwijl ik de dag erop meer voor de look ga die jij beschrijft. Pastel, bloemenprinten.![]()
Ik denk dat wij wel heel erg op elkaar lijken qua stijl! En ja modeIk kan echt heel erg blij worden van kleding hahaha.
Gemini zei:Haha, ik ook! Welke winkels shop je graag?
Dione zei:maar gewoon een relaxed zittendespijkerbroek501En dan een leuk shirt.. fijne hoodie..
Leuke sneakerssuede adidas ofzo eronder (met veel contrast.. lol).
Dione zei:Voor de vrouwen/homo's
Dione zei:En hoe belangrijk zijn je uiterlijk en kleding voor jezelf? Ik vind het zelf wel heel belangrijk om er leuk uit te zien. Kleding is echt mijn grootste verslaving op dit moment. Ik heb een gigantische hoeveelheid parfum, kleding en schoenen en denk niet dat er snel een shopstop komtIk merk zelf altijd dat ik me veel fijner voel als ik een beetje mijn best doe op mijn uiterlijk. Kan echt helpen om uit een dipje te komen als je even de tijd neemt om voor jezelf te zorgen. Mijn eigen kledingstijl is het beste te omschrijven in kernwoorden denk ik: klassiek, vrouwelijk, romantisch, bloemenprints, pastel, wit, vintage, high heels, stoer, zwart, leer. Dus een beetje een mix van heel vrouwelijk met wat ruige invloeden. Zo heb ik bijvoorbeeld een leren colbertje en net een leren shortje besteld. Maar dat combineer ik dan weer met wit en roze en vrouwelijke stoffen. Ik ga maar weer eens op zoek naar een modeforum denk ik, want dit interesseert niemand denk ik
![]()
Qua make-up ben ik wat makkelijker, ik haat geplamuurde gezichten. Make-up moet je positieve punten benadrukken op een subtiele manier. Ik vind het het mooiste als je er fris uitziet en het lijkt alsof je vrijwel geen make-up draagt. Hoewel ik het ook wel mooi vind om af en toe knalrode lippenstift te dragen met zwarte eyeliner a la marilyn monroe/dita von teese
Erm ok.. Het is denk ik wel duidelijk dat ik het wel heel belangrijk vind, maar dan vooral voor mezelf.
Maar het valt dus niet heel erg op en vind het zelf stiekem wel grappig eigenlijk. Gemini zei:Nieuwe kleren
Matheson zei:Een meisje moet er voor mij classy uitzien. Dus bij voorkeur geen vuilniszakjassen met bontkraag.
Matheson zei:Rokjes, hakken etc vind ik helemaal geweldig. Maar een simpele spijkerbroek met iets simpels erboven kan ook gewoon geil zijn. Liever echt meisjesachtig, dus.
W.F.L. zei:Dione zei:maar gewoon een relaxed zittendespijkerbroek501En dan een leuk shirt.. fijne hoodie..
Leuke sneakerssuede adidas ofzo eronder (met veel contrast.. lol).
![]()
^ Dit ziet er trouwens ook echt vet uit vind ik heb ze in het donkerblauw maar nu moet ik deze ook hebben natuurlijk!
Dione zei:Voor de vrouwen/homo's
Dione zei:En hoe belangrijk zijn je uiterlijk en kleding voor jezelf? Ik vind het zelf wel heel belangrijk om er leuk uit te zien. Kleding is echt mijn grootste verslaving op dit moment. Ik heb een gigantische hoeveelheid parfum, kleding en schoenen en denk niet dat er snel een shopstop komtIk merk zelf altijd dat ik me veel fijner voel als ik een beetje mijn best doe op mijn uiterlijk. Kan echt helpen om uit een dipje te komen als je even de tijd neemt om voor jezelf te zorgen. Mijn eigen kledingstijl is het beste te omschrijven in kernwoorden denk ik: klassiek, vrouwelijk, romantisch, bloemenprints, pastel, wit, vintage, high heels, stoer, zwart, leer. Dus een beetje een mix van heel vrouwelijk met wat ruige invloeden. Zo heb ik bijvoorbeeld een leren colbertje en net een leren shortje besteld. Maar dat combineer ik dan weer met wit en roze en vrouwelijke stoffen. Ik ga maar weer eens op zoek naar een modeforum denk ik, want dit interesseert niemand denk ik
![]()
Qua make-up ben ik wat makkelijker, ik haat geplamuurde gezichten. Make-up moet je positieve punten benadrukken op een subtiele manier. Ik vind het het mooiste als je er fris uitziet en het lijkt alsof je vrijwel geen make-up draagt. Hoewel ik het ook wel mooi vind om af en toe knalrode lippenstift te dragen met zwarte eyeliner a la marilyn monroe/dita von teese
Erm ok.. Het is denk ik wel duidelijk dat ik het wel heel belangrijk vind, maar dan vooral voor mezelf.
![]()
![]()
Nouja. Vrouwen die mooi zijn is altijd prettig toch![]()
Maar topic is weer te vrouwelijk aan het worden vind ik. Ik moet Matheson vinden die gast met zijn hippe kleren dan voel ik me al meer thuis in een modetopic. Nu is er nog teveel eyeliner en te weinig trainers liefst suede adidasjes weer eigenlijk haha.
Ik moet echt dringend kleren gaan kopen weer eigenlijk haha. Met de winter enzo. En dan vooral hoodies, want zo wissel ik niet af. Altijd grijs etc. Dadelijk is het daar weer te warm voor enzo..
Maar modeforum is misschien wel goed idee, want ik wil enkel over 501's en trainers praten uit de 70s zoals deze:
![]()
En het ziet er nog gewoon uit als een witte trainer he :P Ik weet het. Verbazingwekkend (...) maar ik vind ze echt cool!! Als je witte trainer wou definiëren ooit. Dit. Was. Er. Al. In. 1971 :P
Maar nooit echt kleurrijk behalve de sokken dan als je die ooit zou zien met ruitjes want daar heb ik er wel 12 paar van ofzo allemaal in verschillende kleuren (meestal donker met gekleurde ruit). Kan er zelf mee lachen dat was dacht ik vooral de bedoeling vooral toen ik ze een keertje in roze had nam ik mezelf niet al te serieus.
![]()
Ik draag altijd 501's van Levi's heb ze ook in verschillende kleuren/breedtes en shitMaar het valt dus niet heel erg op en vind het zelf stiekem wel grappig eigenlijk.
Is het normaal als je over mode praat dat het enigsinds verkeerd aanvoelt? Haha.
Gemini zei:Nieuwe kleren
Van dit tijdperk? Ja dan ben ik dus uit de mode
OT: Maar belangerijk genoeg dus eigenlijk maar weet niet of ik er wel helemaal in slaag met die sportkledij van 20 of 30 jaar geleden en sokken met een ruit maar toch boeit het niet eigenlijk. En ja als ik een vrouw er niet goed vind uitzien vind ik het zowiezo niks, maar dat is logisch toch volgens mij? Maar als ze er wel goed uitziet en ze is ook nog lief dan vind ik het wel heel erg cool! Om het zo te noemen haha. Slecht. :P Enige wat me stoort is dat als iemand ooit zegt van "dit is chill" ofzo, dan is het altijd een man! Wtf. Mijn trainers zijn gewoon te blauw voor vrouwen ofzo, en het is nog wel mijn lievelingskleur.
Maar ach ik heb ook geen vriendin, dus. Is het enkel belangerijk hoe ik er zelf bijloop voor mij. :P
Dione zei:kun je alles dragen zonder er direct uit te zien als een michelin mannetje![]()
Sublimo zei:Kleding die totaal niet bij de persoon in kwestie passen.![]()
Daar ben ik het wel mee eens.
Maar grootste afknapper is iemand die er onverzorgd uit ziet.
Dione zei:En te klein is al helemaal lelijk. Super veel vrouwen dragen kleding die veel te klein is onder het mom van "als ik er in kom dan is het de goede maat". Terwijl je eigen kledingmaat altijd veel mooier staat.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."